Flugeltje zei:Hoewel GHB in wezen niet verslavend is, is het ook niet bedoeld om dagelijks te nemen, laat staan als slaapmiddel.
Flugeltje zei:Hoewel GHB in wezen niet verslavend is, is het ook niet bedoeld om dagelijks te nemen, laat staan als slaapmiddel. Op deze manier heb je een afhankelijkheid gekweekt, die je het gevoel geeft dat je absoluut niet meer zonder kunt. Als jij wilt gaan slapen, wacht je lichaam op de GHB. Komt deze niet, dan is alles van binen in rep en roer. Daarom kun je ook niet slapen.
Het enige wat jou goed helpt, is de ontwenning doorstaan. Gewoon stoppen dus en maar afwachten wat er gebeurt. Je kunt rekenen op een paar slapeloze nachten en mogelijk gespannenheid en prikkelbaarheid. Je zult echt niet zo ziek worden als bij ontwenning van verslavende middelen. Het is daarom heel goed te doen. Desnoods kun je bij je huisarts een stuk of 5 slaappillen vragen en tien stuks diazepam 5mg of iets vergelijkbaars. Hiermee kun je de scherpe kantjes genoeg doven. Gebruik die kalmerende en slaapmiddelen niet langer, want voor je het weet, ben je daar weer afhankelijk van. En dat is heel andere koek. Dan heb je met een echte verslaving te maken.
Ik kan ook moeilijk slapen zondern
Edit: die site Ergogenics vind ik persoonlijk maar niks, veel te veel uit op senstatie
BROWSER zei:mijn tip: geen alcohol drinken!
tot 2 week na de afkick niet.
's ochtends vroeg om 6 uur je laatste buisje nemen daarna acuut stoppen. anders maak je er een verschrikkelijke lijdensweg van.
vanaf 7 uur ga je water drinken, daarmee ga je de ergste afkickverschijnselen tegen (minder hartkloppingen, neus gaat niet dicht, minder paniek etc.) drink veel de komende uren, je plast het allemaal uit en je spoelt je lichaam schoon.
ondertussen word de paniek erger maar onthoud: je gaat niet dood. echt niet, ook al schrijvenmensen anders.
je grootste vijand ben jezelf (jezelf paniek aanpraten, het gaat niet goed, ik ga dood) maar hou vol, je doet het goed.
na ongeveer 6 uur denk je dat je idd dood gaat, totale paniek en je hart springt bijna uit je borst, maar na 30 min volhouden ben je er vanaf! je hartslag zakt weet tot normale waarden en je kan weer rustig zijn.
gegarandeerd, heb het zelf helaas enkele keren meegemaakt.
tip: haal ff xanax voor de dagen erna, houd je rustig...
je kunt het, geloof in jezelf!!
en je lichaam kan het aan, meerdere keren zelfs
dus begin s'ochtends zo vroeg mogelijk, drink veel water en om 2 uur 's middags heb je het achter de rug!
Ruud zei:BROWSER zei:mijn tip: geen alcohol drinken!
's ochtends vroeg om 6 uur je laatste buisje nemen daarna acuut stoppen. anders maak je er een verschrikkelijke lijdensweg van.
vanaf 7 uur ga je water drinken, daarmee ga je de ergste afkickverschijnselen tegen (minder hartkloppingen, neus gaat niet dicht, minder paniek etc.) drink veel de komende uren, je plast het allemaal uit en je spoelt je lichaam schoon.
ondertussen word de paniek erger maar onthoud: je gaat niet dood. echt niet, ook al schrijvenmensen anders.
je grootste vijand ben jezelf (jezelf paniek aanpraten, het gaat niet goed, ik ga dood) maar hou vol, je doet het goed.
na ongeveer 6 uur denk je dat je idd dood gaat, totale paniek en je hart springt bijna uit je borst, maar na 30 min volhouden ben je er vanaf! je hartslag zakt weet tot normale waarden en je kan weer rustig zijn.
dus begin s'ochtends zo vroeg mogelijk, drink veel water en om 2 uur 's middags heb je het achter de rug!
Afkicken van GHB is zeker wel levensbedreigend, dit ligt natuurlijk ook aan de duur van de verslavind. Wanneer men 2 maanden 24/7 gebruikt heeft is het niet levensbedreigend maar wanneer men lange tijd achter elkaar gebruikt heeft is het zeker wel verstandig om de dosis langzaam te reduceren, het is idd sterk in je schoenen moeten staan maar een mindere 'lijdensweg' dan acuut stoppen IMO.
BROWSER zei:Ruud zei:BROWSER zei:mijn tip: geen alcohol drinken!
Afkicken van GHB is zeker wel levensbedreigend, dit ligt natuurlijk ook aan de duur van de verslavind. Wanneer men 2 maanden 24/7 gebruikt heeft is het niet levensbedreigend maar wanneer men lange tijd achter elkaar gebruikt heeft is het zeker wel verstandig om de dosis langzaam te reduceren, het is idd sterk in je schoenen moeten staan maar een mindere 'lijdensweg' dan acuut stoppen IMO.
ja IS het levensbedreigend?
waar baseer je dat op?