Kan ik 3mmc ook slikken?

Flualhamdulillam

Badass junkie
Kindertelefoon is voor de Generatie Z. Die blijkbaar overal hun handjes vast bij gehouden moeten worden door anderen.
Nah het is gewoon niet echt nuttig voor kinderen die gepest worden. Alhoewel een goed gesprek kan helpen, lost het ‘t pesten echt niet op.
De Kindertelefoon is beter voor kids in een (potentieel) onveilige situatie, bijvoorbeeld wanneer er sprake is van (huiselijk) geweld of misbruik.
Weet niet of je het helemaal serieus bedoelde. If not, excuseer mijn serieuze antwoord, don’t hang me eraan op 😉

Blyatman

Badass junkie
Nah het is gewoon niet echt nuttig voor kinderen die gepest worden. Alhoewel een goed gesprek kan helpen, lost het ‘t pesten echt niet op.
De Kindertelefoon is beter voor kids in een (potentieel) onveilige situatie, bijvoorbeeld wanneer er sprake is van (huiselijk) geweld of misbruik.
Weet niet of je het helemaal serieus bedoelde. If not, excuseer mijn serieuze antwoord, don’t hang me eraan op 😉
Totaal niet serieus bedoeld nee hahaha.
maar het geeft wel gesprekstof. Pesten is sowieso voor losers.

Nihilist88

Badass junkie
1 à 1,5 maal uw lichaamsgewicht.

Zou zelf ~80mg nemen in uw geval.
80mg oraal is wel heel weinig, dat is een 'light' dosis, wat eerder een te verwaarloosbare dosis is en als je een stim wilt nemen, wil je toch wel een lekkere rush en bodyhigh. Kijk tabel hieronder (psychonautwiki).
Threshold50 mg
Light50 - 150 mg
Common150 - 250 mg
Strong250 - 350 mg
Heavy350 mg +
Dus als je wat wilt hebben aan je 3MMC, zou ik vanaf common beginnen, threshold en light dosis kan je beter zo laten. Ikzelf ben vrij tenger, 176-65kg en neem 2 capsules van 180mg = 360mg totaal, meestal met 1-2u tussen 1ste en 2de inname en 2 x 360mg in een keer.
En poeder likken van je vinger? Naaah er zijn 2 goede alternatieven, neem een lege capsule, bestaan ook van die simpele apparaatjes voor, moest je vaker poeders aanschaffen (prijs poedervorm is goedkoper dan pillen en capsules).

CuriousExplorer

DF-koning
80mg oraal is wel heel weinig, dat is een 'light' dosis, wat eerder een te verwaarloosbare dosis is en als je een stim wilt nemen, wil je toch wel een lekkere rush en bodyhigh. Kijk tabel hieronder (psychonautwiki).
Threshold50 mg
Light50 - 150 mg
Common150 - 250 mg
Strong250 - 350 mg
Heavy350 mg +
Dus als je wat wilt hebben aan je 3MMC, zou ik vanaf common beginnen, threshold en light dosis kan je beter zo laten. Ikzelf ben vrij tenger, 176-65kg en neem 2 capsules van 180mg = 360mg totaal, meestal met 1-2u tussen 1ste en 2de inname en 2 x 360mg in een keer.
En poeder likken van je vinger? Naaah er zijn 2 goede alternatieven, neem een lege capsule, bestaan ook van die simpele apparaatjes voor, moest je vaker poeders aanschaffen (prijs poedervorm is goedkoper dan pillen en capsules).
Ik raad liever veilige hoeveelheden aan mensen aan. Ze kunnen nadien zelf beslissen of ze hun dosis aanpassen de keer erna. 🙂

StraatPiraat

Badass junkie
Ik raad liever veilige hoeveelheden aan mensen aan. Ze kunnen nadien zelf beslissen of ze hun dosis aanpassen de keer erna. 🙂
Ik geef je gelijk hoor, meerdere keren 100 of 150 afgewogen voor vrienden dat ze n half uur later echt kneiteswaus waren. Stond er iedere keer van te kijken, ik stamp 250 na 250 weg aan bommetjes. Tolerantie zal wel een rol spelen, maar dit waren wel mensen die ook wel eens wat nasaal gebruikten.

Trippy langkous

Badass junkie
Threshold50 mg
Light50 - 150 mg
Common150 - 250 mg
Strong250 - 350 mg
Heavy350 mg +
Ik vind zelf 180 mg nogal veel. Ik weeg zelf ook rond de 65 kilo en heb aan 120 mg genoeg. En als ik bijneem doseer ik ongeveer de helft bij. Nooit een hele dosis want het werkt altijd nog in je lichaam zeg maar.

Dirkdirk

DF-koning
Volgens mij kan jij beter minderen met 3M voor je tolerantie.

Ik nam vroeger ook teveel hoor maar vind het gewoon een saaie drug geworden. Niet eens voor de tolerantie. Maar het is zo leeg
350 heb ik nooit gedaan btw
Oraal is 200 mijn Max maar dat vond ik al teveel

Zeehond

Badass junkie
350 heb ik nooit gedaan btw
Oraal is 200 mijn Max maar dat vond ik al teveel
Normaal doen wij ook 180 of 200mg.
Ik weeg zo’n 75kg.
Beginnen meestal op 180 en bijdoseren doen we wel eens 200.
250mg 1x gedaan, dat ging me te hard en m’n kaken klapperden drie dagen daarna nog 🤣🤣.
300mg of meer lijkt me insane.
Kun je beter een maand of wat langer niets nemen vanwege tolerantie en dan weer met lagere dosis beginnen. Althans, dat lijkt mij.

StraatPiraat

Badass junkie
Het meeste dat ik in een keer heb gedaan is 420 mg. Voelt niet lekker op de borst maar ik vond het wel erg gaaf. Gewoon lagere dosering verspreiden over de dag vind ik wel beter.

StraatPiraat

Badass junkie
Poeh ok…
Ik oordeel niet, maar dacht al zoiets.
Het is verslavend spul.
Wij proberen het maximaal 1x per maand te doen, meestal houden we er iets langer tussen. Dat lukt ons vrij makkelijk.
Maar ik hoor ook vaak dat stemmetje in m’n hoofd.
Ja het is serieuze shit man. Zo lang je in staat bent jezelf aan de afspraken te houden die je met jezelf maakt moet het kunnen, maar dat is mijn grootste gebrek.

KlaasVaak

Wijs gebruiker
in een rijste vlutje van langevlu om mee te draaien in doen, spul erin dicht maken, mond vullen met water omhoog kijken en doorslikken
Ik vind het altijd zo mooi om te zien op hoeveel manieren mensen dit woord schrijven. Heb al gezien:
  • Vloei
  • Vloe
  • Floe
  • Flu
  • en dan nu voor het eerst vlu

Dirkdirk

DF-koning
Flu moet je helemaal niet willen. 😬
Vroeger toen ik klein was hadden ik en een vriend een paar zakken van deze dingen opgevreten:
7B4DD889-C5CC-4589-8DB6-8C0414F89876.png
Volgende dag werd ik wakker, kruipend over de grond van de pijn in mijn buik. Ziekenhuis bleek ik blindedarm ontsteking te hebben. Ik weet nog steeds niet of er een connectie is tussen de snoepjes en de ontsteking maar elke keer als ik deze snoepjes zie krijg ik kortsluiting in m’n hoofd.

Niemand vroeg erom maar ik denk ik deel een verhaal uit de oude doos.

CuriousExplorer

DF-koning
Vroeger toen ik klein was hadden ik en een vriend een paar zakken van deze dingen opgevreten:
Bekijk bijlage 28746
Volgende dag werd ik wakker, kruipend over de grond van de pijn in mijn buik. Ziekenhuis bleek ik blindedarm ontsteking te hebben. Ik weet nog steeds niet of er een connectie is tussen de snoepjes en de ontsteking maar elke keer als ik deze snoepjes zie krijg ik kortsluiting in m’n hoofd.

Niemand vroeg erom maar ik denk ik deel een verhaal uit de oude doos.
Leuk dat je uw verhaal deelt hoor !

Maar de insteek achter mijn post was dat flu gewoon "griep" betekent.
Jaja, ik moet stoppen met dit soort doordenkers. Maar vandaag niet. 😜

Nihilist88

Badass junkie
Ik sta normaal ook achter deze stelling, met lage/gemiddelde dosis starten, maar in combinatie met mijn eigen ervaring n die van anderen, lijkt me 80mg echt te minnetjes. Raad zelf dan eerder de common dosis aan. Dus liever mensen als jij, die voorzichtigheid verkiezen boven zijn die hier met grammen nr je hoofd smijten.😉 Bij elk nieuw stofje, start ik ook eerder laag, afwachten, bijnemen en systematisch verhogen bij een volgende keer is de norm.

Nihilist88

Badass junkie
Hey iedereen wat is nu het minst gevaarlijk in het algemeen 3mmc slikken of snuiven
Daar kan hier, niemand duidelijk antwoord op geven, als je geen wetenschappelijk onderbouwd bewijs hebt. Want ik kan zeggen, slikken is beter dan snuiven, maar dat is omdat ik zelden of nooit snuif. Snuiven, zeker bij regelmaat, irriteert je neusslijmvlies n later ook beschadigen en kan ook je neusvleugels, neuschot, aantasten, maar dit zie ik globaal vr alles v drugs die je snuift.

Puur qua effect vd drug, voel je het nasaal, zoals alles nasaal, pak directer tot meteen en intenser, maar korter qua werking.
Oraal, duurt de opkomst vd drug langer en heb je langere rush, die qua intensiteit dan weer wat lager ligt.

Nihilist88

Badass junkie
En nassaal zorgt voor veel meer cravings.
Dit dus ook, door de intensere n korter rush, dus ik zeg altijd, snuiven is slechter, maar los vd drug.
Oraal is het gewoon meer in fases, het heftigste en scherpe randje valt weg en in de plaats, langere rush. Maar velen die altijd snuiven en dan slikken, vinden het oraal snel te soft.

Dirkdirk

DF-koning
Ook herstelt je neus minder snel. Je maag is beter bestand tegen giftige en bijtende stoffen, maar je neus is in eerste instantie helemaal niet bedoeld om vaste stoffen op te nemen. Slechts zuurstof en geuren.

Bovenaan