Kan ik gelukkig zijn zonder drugs?

Gelato43

Bewuste gebruiker
Ja dat kan ik begrijpen. Ik vind drugshoofden persoonlijk maar eng en duister. Dat mensen zich zo erg vervuilen om maar iets te voelen ofzo
Ja echt super satanisch is het, waarom zou je jezelf zo iets aan willen doen?!?!?!

Het leukste hiervan is, is dat je altijd van degene die nuchter blijft hoort dat die het juist super erg naar hun zin hebben gehad op zo´n avond. Puur omdat de nuchtere persoon iedereen zijn leipe hoofd kan zien en alle opmerkelijke dingen die mensen onder invloed doen juist opvalt.
Blij dat ik deze persoon ook vaker ben gewest op feestjes/drugs avonden. Kan ik tenminste zien hoe ik zelf er soms ook bij loop :)

Saaiedrugslozezak

Experimenterende gebruiker
Geef eens antwoord op mijn vragen. 😡

En ja wij zijn allemaal blij met de zwarte markt want daar kopen wij ons geluk. En het middel tegen saai zijn
sorry zal ik doen. Ik struggle er een beetje mee om mijn zorgen te bespreken met mijn vriend. Ik heb soms heel even een rustige kalme middag na dat ik bij mijn behandelaar gesprekje heb gehad. Maar al snel ben ik weer aan het denken. Gewoon omdat alles wat ik zie mij eigenlijk herrinerd aan de vrees dat ik dingen juist minder kleurrijk beleef als mensen met drugs. Ik wil graag geloven dat jezelf zijn genoeg is, maar het lukt niet altijd. Maar al wel vaker dan een jaar geleden ongeveer.

Ik probeer me door wat simpele afleiding af te leiden en me soms te kalmeren met een wandeling. Ik ben me soms wel actief aan het verzetten tegen de gedachten, soms werkt dat averechts

N3K0

Badass junkie
sorry zal ik doen. Ik struggle er een beetje mee om mijn zorgen te bespreken met mijn vriend. Ik heb soms heel even een rustige kalme middag na dat ik bij mijn behandelaar gesprekje heb gehad. Maar al snel ben ik weer aan het denken. Gewoon omdat alles wat ik zie mij eigenlijk herrinerd aan de vrees dat ik dingen juist minder kleurrijk beleef als mensen met drugs. Ik wil graag geloven dat jezelf zijn genoeg is, maar het lukt niet altijd. Maar al wel vaker dan een jaar geleden ongeveer.

Ik probeer me door wat simpele afleiding af te leiden en me soms te kalmeren met een wandeling. Ik ben me soms wel actief aan het verzetten tegen de gedachten, soms werkt dat averechts
Thanks..

Ben je eigenlijk gewoon bang dat je vriend bij je weg gaat? (Want hij ziet nu een andere kant van dingen die jij niet ziet,)
Naja dat kan... Kan ook niet. En iemand kan je altijd verlaten natuurlijk.

Heb je geen hobby's//passies, dingen die je wilt leren?

Plan eens wat dingen die jou blij maken. En verander de gedachten.

Waar ben je dankbaar voor ?

Saaiedrugslozezak

Drugs.. Daar komt dit gedoe in jou toch vandaan..
Je vriend heeft drugs gedaan alles is leuk en jij bent die saaie drugsloze zak..

Enop de andere vragen reageer je voor het gemak gewoon niet of????
Ja precies dat klopt. Ik ben niet bang dat hij mij verlaat. Het komt op jullie niet over maar ik heb in de loop van tijd best wel een rem op wat ik deel met mijn vriend en niet qua gedachten. Dus dat 'gezeur' van mij heeft geen grote toon in onze relatie,soms wel in mijn hoofd wat natuurlijk het probleem zelf is. Ik vind het alleen nog vervelend dat ik mezelf toch wel de mindere voel in de relatie omdat ik dus niet voor drugs koos.

Mijn hobby en passie zit in de entertainment en pretoarkwereld en ik moet nog een hoop leren om daar mijn beroep van te kunnen maken. Ik studeer in dezelfde hoek naar de dagattractie sector.

• Like
Waarderingen: N3K0

N3K0

Badass junkie
Mijn hobby en passie zit in de entertainment en pretoarkwereld en ik moet nog een hoop leren om daar mijn beroep van te kunnen maken. Ik studeer in dezelfde hoek naar de dagattractie sector.
Aah nice ik ga ook graag naar pretparkken.

Wat is het gaafste pretpark waar je ooit bent geweest?
En welke staan nog op je to lijstje. Van die MOET echt?

Ik hoop dat ik naar studio Ghibli park kan in Japan (is nie echt een attractiepark maar dat maakt niet uit :lolol: )

Saaiedrugslozezak

Aah nice ik ga ook graag naar pretparkken.

Wat is het gaafste pretpark waar je ooit bent geweest?
En welke staan nog op je to lijstje. Van die MOET echt?

Ik hoop dat ik naar studio Ghibli park kan in Japan (is nie echt een attractiepark maar dat maakt niet uit :lolol: )
Nou dit is helemaal mijn straatje haha. Ik vind het Duitse Phantasialand super mooi, Europapark met bijbehorend waterpark... En Hansapark is ook gezellig. Maar een favorietje is misschien wel het sfeervolle Liseberg in Zweden

Saaiedrugslozezak

Ik ben zelden in een pretpark geweest en vind ze ook niet leuk, denk ik. Ben ik nu een saaie zak?

Zijn mensen die weleens in een achtbaan zitten interessanter, omdat ze de kick van die G-krachten wel hebben meegemaakt en ik niet. Kan je gelukkig zijn zonder pretpark ervaring?
Er zijn ook mensen die drugs gebruiken in een pretpark. Dus wat dat betreft is drugs nog altijd de overkoepelende +1. Want dingen normaal ervaren. Zo ook in musea of dierentuinen bijvoorbeeld, is voor sommige drugsgebruikers niet goed genoeg.
Maar ik snap je vergelijking wel. En om het over pretparkgeluk te hebben vind ik alleen maar een leuk idee. 😄

Casrus

DF-koning
Nou dit is helemaal mijn straatje haha. Ik vind het Duitse Phantasialand super mooi, Europapark met bijbehorend waterpark... En Hansapark is ook gezellig. Maar een favorietje is misschien wel het sfeervolle Liseberg in Zweden

Ik ben zelden in een pretpark geweest en vind ze ook niet leuk, denk ik. Ben ik nu een saaie zak?

Zijn mensen die weleens in een achtbaan zitten interessanter, omdat ze de kick van die G-krachten wel hebben meegemaakt en ik niet. Kan je gelukkig zijn zonder pretpark ervaring?

Tivoli..

Heb je geen drugs meer nodig.

N3K0

Badass junkie

Waarom doe jij nou zo he...

Ook jij kan het gewoon leuk hebben in een pretpark.
Het zit zelfs al inde naam.. Pret :cheerpompom:

Er zijn ook mensen die drugs gebruiken in een pretpark. Dus wat dat betreft is drugs nog altijd de overkoepelende +1. Want dingen normaal ervaren. Zo ook in musea of dierentuinen bijvoorbeeld, is voor sommige drugsgebruikers niet goed genoeg.
Maar ik snap je vergelijking wel. En om het over pretparkgeluk te hebben vind ik alleen maar een leuk idee. 😄
Ik ben vorig jaar in Toverland geweest was ook erg leuk en je mag gratis naar binnen als je jarig bent.

Maar jij wil een eigen park maken of ontwerpen of werken of anders?

Fisherman's friend

Badass junkie

Je komt me vaak over als iemand die niet ongelukkig is.
Het antwoord op je vraag is denk ik 'ja'.

Saaiedrugslozezak

Dat park lijkt me ook mooi maar heb ik helaas moeten missen. Wat ik ook super vond is de dierentuin-pretpark combinatie van Kolmarden in zweden. Daar kom je oog in oog te staan met Giraffes vanuit een soort skilift en daar is een hele spectaculaire houten achtbaan

N3K0

Badass junkie
Dat park lijkt me ook mooi maar heb ik helaas moeten missen. Wat ik ook super vond is de dierentuin-pretpark combinatie van Kolmarden in zweden. Daar kom je oog in oog te staan met Giraffes vanuit een soort skilift en daar is een hele spectaculaire houten achtbaan
Ik vind een dierengevangenis dan weer niet leuk en zielig voor die dieren enzo. Dus daar ga ik principieel nooit heen.

Ik ga dan liever op safari in Afrika ofzo :lolol:

ljuv

DF-koningin
Als iemand bijvoorbeeld geen pil durft te nemen zouden jullie vast ook denken wat een saaie zak.
Zouden we niehiet. Maar dat wil je niet geloveeeeeen.
Zullen vast een paar sukkels zijn die dat denken. En het spijt me als je vrienden zo denken, of de vrienden van je vriend. Maar de meeste mensen denken dat niet, zover ik weet en hier lees.

Nee tuurlijk niet. Jij hebt een voorbeelding waar je niet uit te krijgen bent. Waarom zou iemand als hij wel/niet gebruikt ineens saai zijn of niet bij de groep horen. Ik weet echt niet wat jou is overkomen maar als jouw vrienden of kennissen er zo over denken zou ik echt andere mensen voor je omgeving zoeken.
🙌🏻🙌🏻🙌🏻

Nou Okey, anders verwoord dan; hoe meer drugs iemand neemt, hoe meer aanzien diegene krijgt.
Ook onzin.
We hebben al herhaaldelijk gezegd dat juist het omgekeerde waar is. De mensen die meer drugs gebruiken zijn helemaal niet zo blij met zichzelf en verliezen vaak veel mensen om zich heen. Precies het tegenovergestelde van je aanname. Hoe vaak wil je dat nog horen?

Ja jullie hadden niks te doen en toen drugs. Mar inmiddels kan je toch wel stellen dat de keuze voor drugs de belangrijkste van je leven was?
nee.
En de dag dat ik mezelf daarmee identificeer zal de ongelukkigste zijn die ik tot nu toe ken.

Dat zou ik niet zeggen. Ik ben enkel erg onder de indruk van jullie hoge drugsstatus en dat jullie de zwarte markt op gaan om echt aan jullie geluk te werken. Drugs heeft vast jullie interesse, ook omdat het gewoon de ultieme hoogste vorm van ervaren is.
En dit is precies waarom we denken dat je een trol bent… bizarre uitspraken joh. Enniewees: de enige die ons daadwerkelijk deze “status” aanschrijft ben jij. Waarvoor dank. Ik vind mezelf heel cool, maar om andere redenen.

Vinden jullie het enigzins grappig?
Gast serieus… Tuurlijk niet. Wtf man.

Tingeltangel

Ja, en waar haalt die dealer ze vandaan? Vgm steun jij en juich jij ook voor elke deal in de zwarte markt. Anders komen je middelen niet zo goed terecht denk ik
We hebben hier 73829292 topic over hoe we over het drugsbeleid en drugscriminaliteit denken. Als je ook maar een 🤏🏻 je best deed óns te leren kennen, in plaats van aannames te doen en dit soort belachelijke beschuldigingen te maken, zou je dat weten. Dat jij je kut voelt over jezelf is waarschijnlijk zeer terecht maar heeft niet met ons te maken. Zoek het uit man.
Het gaat inmiddels zelfs door m’n hoofd dat je van de plisie of een crazy anti drugs organisatie bent ofzo man. In de hoop dat we deze bizarre shit bevestigen. Echt, stik er in.

Mijn punt was dat elk verkooppunt, boeit me niet hoe en waar, meestal de oorsprong in de zwarte markt heeft. Dat weet jij ook best meneer zeehond.
Wat denk je dat er achter de pretparken industrie zit?! Je eigen handen zijn net zo min schoon.

Ja precies dat klopt. Ik ben niet bang dat hij mij verlaat. Het komt op jullie niet over maar ik heb in de loop van tijd best wel een rem op wat ik deel met mijn vriend en niet qua gedachten. Dus dat 'gezeur' van mij heeft geen grote toon in onze relatie,soms wel in mijn hoofd wat natuurlijk het probleem zelf is. Ik vind het alleen nog vervelend dat ik mezelf toch wel de mindere voel in de relatie omdat ik dus niet voor drugs koos.
Waarom blijf je ons wel lastig vallen met je gezeur? Je doet echt enorm onaardig voor over en tegen ons. We hebben je heel oprecht geprobeerd te helpen maar je blijft jezelf herhalen en er nieuwe belachelijke kwetsende dingen aan toevoegen. Zowel kut voor jou en je zelfbeeld, als voor ons. Fijn dat @N3K0 er in de tijd dat ik deze reactie schreef een gezellige draai aan weten te geven, dat is knap. Maar ik ben wel echt klaar met je. Ik doe en ben niet graag gemeen, maar je gedrag vind ik niet minder dan dat en heul bizar.

Ik begin ook wel voorstander van een ban te worden. Of een slotje op het topic. Niemand haalt hier nog iets uit.

N3K0

Badass junkie
Zouden we niehiet. Maar dat wil je niet geloveeeeeen.
Zullen vast een paar sukkels zijn die dat denken. En het spijt me als je vrienden zo denken, of de vrienden van je vriend. Maar de meeste mensen denken dat niet, zover ik weet en hier lees.

🙌🏻🙌🏻🙌🏻

Ook onzin.
We hebben al herhaaldelijk gezegd dat juist het omgekeerde waar is. De mensen die meer drugs gebruiken zijn helemaal niet zo blij met zichzelf en verliezen vaak veel mensen om zich heen. Precies het tegenovergestelde van je aanname. Hoe vaak wil je dat nog horen?

nee.
En de dag dat ik mezelf daarmee identificeer zal de ongelukkigste zijn die ik tot nu toe ken.

En dit is precies waarom we denken dat je een trol bent… bizarre uitspraken joh. Enniewees: de enige die ons daadwerkelijk deze “status” aanschrijft ben jij. Waarvoor dank. Ik vind mezelf heel cool, maar om andere redenen.

Gast serieus… Tuurlijk niet. Wtf man.

Tingeltangel

We hebben hier 73829292 topic over hoe we over het drugsbeleid en drugscriminaliteit denken. Als je ook maar een 🤏🏻 je best deed óns te leren kennen, in plaats van aannames te doen en dit soort belachelijke beschuldigingen te maken, zou je dat weten. Dat jij je kut voelt over jezelf is waarschijnlijk zeer terecht maar heeft niet met ons te maken. Zoek het uit man.
Het gaat inmiddels zelfs door m’n hoofd dat je van de plisie of een crazy anti drugs organisatie bent ofzo man. In de hoop dat we deze bizarre shit bevestigen. Echt, stik er in.

Wat denk je dat er achter de pretparken industrie zit?! Je eigen handen zijn net zo min schoon.

Waarom blijf je ons wel lastig vallen met je gezeur? Je doet echt enorm onaardig voor over en tegen ons. We hebben je heel oprecht geprobeerd te helpen maar je blijft jezelf herhalen en er nieuwe belachelijke kwetsende dingen aan toevoegen. Zowel kut voor jou en je zelfbeeld, als voor ons. Fijn dat @N3K0 er in de tijd dat ik deze reactie schreef een gezellige draai aan weten te geven, dat is knap. Maar ik ben wel echt klaar met je. Ik doe en ben niet graag gemeen, maar je gedrag vind ik niet minder dan dat en heul bizar.

Ik begin ook wel voorstander van een ban te worden. Of een slotje op het topic. Niemand haalt hier nog iets uit.
Ook jij kan gewoon niet reageren enof op negeer klikken enof ontvolgen.
Een random persoon op internet kan mij niet kwetsen ofzo hoor. :lolol:

En zowel dan heb ik misschien innerlijk werk te doen.

Wij allen kunnen een gesprek gewoon sturen :cheerpompom: Enof er niet aan mee doen als het iets in iemand triggert.

Casrus

DF-koning
Ik vond Kristiania wel leuk en het park Amager op een oude afvalbelt.

Wie weet kom ik ooit nog eens een keer in Kopenhagen en durf ik Tivoli te bezoeken. Ik ben er wel een keer langs gelopen.

Ik vond Kopenhagen een fijne stad, dus het is geen straf om nog eens heen te gaan.

Een soort Amsterdam, maar dan wél gelukt.

Ny Carlsberg Glyptotek is ook brilliant.

Rosenborg... etc.

Bovenaan