Kan nergens antwoord vinden

Hi guys,

Ik ben nu een tijdje aan de pep en nu heb ik al 2 x gehad als ik een weekend pep heb gebruikt dat ik als ik mn neus ophaal een soort bruinachtig goedje ophaal.
Een soort pastamassa ofzo
Ik kan ook nergens hier wat over vinden
Ik ben wel 2 x geopereerd aan mijn neus misschoen dat dit er iets mee te maken heeft?

Ik vind het nogal vreemd, misschien dat jullie iets weten??? :confused:

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Gestold bloed dat weer lopender geworden is?

Nog nooit gehoord verder over zo'n bruine pap :)

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Het kan wel zijn dat de bloedvaatjes in je neus gewoon een beetje stuk gaan van het snuiven en daardoor idd wat bloed meekomt. Als ik verkouden ben en ik snuit m'n neus komt er bij mij echt vaak bloed mee, niet echt dat ik een bloedneus heb of zo maar dan ben ik gewoon zo verkouden dat de binnenkant van m'n neus stuk gaat.

fly--

Bewuste gebruiker
Misschien is het wel bloed maar dan vermengt met snot [he, lekker onderwerp]
En dat het daarom een rare kleur heeft.

harry123

Bewuste gebruiker
Denk gewoon beetje opgedroogd bloed + slijm. Als je er verder geen last van hebt en het niet echt aanhoud lijkt het me niet heel ernstig.

Ik weet 100 procent zeker dat het geen bloed is aangezien ik 2 x geopereerd ben en er dan ook ophedroogd bloed los kwam later. Een vriend van me die jaren grbruikt heeft zei dat het misschiem opgehoopte pep was (bedorven) ik kon me er niet zoveel bij voorstellen misschien jullie? :confused:

harry123

Bewuste gebruiker
Nah denk et niet.. Ga er maar gewoon van uit dat het bloed is.

En zoals ik al zij, als het er een maal uit is heb je er toch ook geen last meer van?

Wanneer je synthetische drugs opsnuift brand het in je neus. Vaak beschadig je daar ook van binnen in, maar is niet te merken. Door dat je iets beschadigt komt er soms een beetje bloed vrij. En dan kan je je neus snuiten en een bruinige kleur krijgen.

mfer

Newbie
Als je een rotte lucht in je neus begint te ruiken moet je je zorgen gaan maken. Dit zal je waarschijnlijk met speed niet voor elkaar krijgen en zal eerder gebeuren bij langdurig en zeer regelmatig gebruik van cocaine. Want dat is namelijk net een tikkeltje schadelijker voor oa je neus. Hoewel je dit op voorhand wellicht niet zou verwachten aangezien een lijn speed toch echt wel vele malen pijnlijker is. Maar cocaine verdoofd ten eerste en ten tweede wordt het pas echt bijtend als het in aanraking komt met vocht.
Desalniettemin is het uiteraard slecht voor je neus/holtes etc en zou ik het wel in d gaten houden want het zou kunnen duiden op een beginnende voorhoofdholte ontsteking. Als je het nou erg vaak hebt zou ik persoonlijk je neus even wat rust gunnen en wil je toch gebruiken overstappen op capsules/bommetjes.

Bovenaan