kanna en wiet

JoekeBouwsema

Belezen gebruiker
een joint met kanna, wiet en wat tabak gaf me een heerlijke euforische high, misschien wel de lekkerste joint in jaren :hearteyes:

waarom doet niemand dit vaker? :confused:

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
idd is inderdaad een aangenaam effect! Maar ik vind de fijngemalen kanna eigenlijk niet zo smakelijk in een joint, soms heb je het gevoel of je zand/stof aan het roken bent.
Soms als ik geen wiet meer heb maak ik een joint van kanna, blauwe lotus, salviabladeren, wietknipafval,... en dan met een beetje tabak voor het goed brandbaar te houden. Goeie high, it knocks you down, maar het is ook vlug over.

En verder, kanna bij het uitgaan gemengd met bier en wiet is zéker een aanrader! Ik reken het tot mijn standaard-uitga-kit als ik naar een goed feestje ga :) De kanna geeft trouwens ook wat extra energie :wink:

3970

Wijs gebruiker
Pak Suiker zei:
Ben ik erg dom als ik me afvraag wat kanna precies is...? :flushed:

Natuurlijk niet, maar je had de vraag niet hoeven stellen als je bv. Google had gebruikt :wink:

Van een online smartshop:
Sceletium tortuosum (Kanna)
Sceletium, ook bekend als kanna, werd gebruikt als genotsmiddel door de Hottentotten in Zuid-Afrika. Het werd gesnoven, gerookt en als thee gedronken. De Nederlanders die later in Zuid-Afrika arriveerden noemden het 'kaugoed'.

Bovenaan