Kanna extract x10

Mauro_

Newbie
Hallo,

ik heb vandaag kanna extract x10 besteld, en vroeg me af hoeveel je hiervan moet snuiven om er iets van te merken.

Weet iemand hier wat van? Ik zou het graag willen weten.

Alvast bedankt!

Pante

Belezen gebruiker
Voor een gebruikelijke nasale dosis wordt tussen de 50mg en 200mg aangegeven dus gedeeld door 10 bij een 10x extract is dat tussen de 5 en 20mg. Zoals je ziet komt dit niet zo precies, en je kan ook prima bijnemen als je te weinig effect hebt.

Hoe ik het deed was in het begin een klein beetje in het dopje doen en dat opbouwen tot je het gewenste effect hebt.
Ter referentie: begin met een goede sleutelpunthoeveelheid en bouw het dan op als je meer effect wil (je kan het ook met een sleutel doen uiteraard; ik deed het op een festival van een week op de wat rustige dagen en daar had ik geen sleutel bij me).

Te veel nemen is naar en bijnemen is makkelijk dus ik zou rustig beginnen en langzaam opbouwen.

Mauro_

Newbie
Voor een gebruikelijke nasale dosis wordt tussen de 50mg en 200mg aangegeven dus gedeeld door 10 bij een 10x extract is dat tussen de 5 en 20mg. Zoals je ziet komt dit niet zo precies, en je kan ook prima bijnemen als je te weinig effect hebt.

Hoe ik het deed was in het begin een klein beetje in het dopje doen en dat opbouwen tot je het gewenste effect hebt.
Ter referentie: begin met een goede sleutelpunthoeveelheid en bouw het dan op als je meer effect wil (je kan het ook met een sleutel doen uiteraard; ik deed het op een festival van een week op de wat rustige dagen en daar had ik geen sleutel bij me).

Te veel nemen is naar en bijnemen is makkelijk dus ik zou rustig beginnen en langzaam opbouwen.
Erg bedankt, zal het even laten weten hoe het is gegaan als ik het gebruikt heb!

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Ah Kanna, toevallig dit jaar eens geprobeerd.

Ik was er zo van onder de indruk dat ik alweer vergeten ben dat ik het gebruikt heb. Niet dus lol :tongueout:

Ik heb het trouwens gerookt, en wel in de UB40 variant. Geeft snuiven een ander effect, of precies hetzelfde als roken?

Pante

Belezen gebruiker

Haha, het is inderdaad niet het meest heftige wat je zult vinden en heb ook nooit iemand gehoord die meteen heel enthousiast was. Ik merk met kanna wel zeker een subtiele humeurboost en meer energie. Leuk voor wanneer je een sociaal avondje hebt maar het ook niet al te bont wil maken.

Laat maar weten hoe het ging :)

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Zoals Pante ook al zei, begin rustig met snuiven en bouw het naar wens op. Zeker met extracten neem je makkelijk teveel. Ik heb zelf een nog sterker extract in huis liggen en had daar de eerste keer in mijn enthousiasme iets teveel van genomen, heb me ruim een half uur extreem misselijk en lamlendig gevoeld daarvan.

Ah Kanna, toevallig dit jaar eens geprobeerd.

Ik was er zo van onder de indruk dat ik alweer vergeten ben dat ik het gebruikt heb. Niet dus lol :tongueout:

Ik heb het trouwens gerookt, en wel in de UB40 variant. Geeft snuiven een ander effect, of precies hetzelfde als roken?
Nou echt bijzonder is het niet, maar snuiven is wel een stuk boeiender dan het roken. Roken is niet heel efficient bij Kanna en laat je gewoon niet echt zien wat het effect zou moeten zijn.

jam

Bewuste gebruiker
Ik vind juist dat het roken eigenlijk het meest uitgesproken effect geeft.
Hoewel onder de tong leggen ook vrij goed werkte vond ik, doch blijft het effect redelijk subtiel.
Maar ik heb ook wel het gold rush extract (waar ook caffeine inzit), dit werkt ook goed als je het snuift maar is natuurlijk een combinatie van 2 stoffen. Ik zou inderdaad wel rustig opbouwen met het snuiven, al weet ik niet wanneer je echt teveel kanna gebruikt hebt<.

Mauro_

Newbie
Shit, was deze post even vergeten :P Ik heb de kanna geprobeerd, en ik moet zeggen, het werkte wel. Lichte euforie, en een heel zelfverzekerd gevoel. Het is heel subtiel, en je moet er wel echt een beetje naar zoeken zegmaar. Het is wel leuk om af en toe te doen als je bijvoorbeeld door het bos wandelt ofzo. Wel een aandrader, maar zeker niet voor iemand die naar iets heel heftigs zoekt.

Albedo

Wijs gebruiker
Ik heb het vanmiddag thuis voor het eerst uitgeprobeerd. Ik wilde het eerst in de thee doen, maar besloot na wat lezen het te snuiven.

Ik voelde vrij snel iets opkomen, maar lichtjes. Beetje hartslag verhoging en wat lichter gevoel in me hoofd en tintelingen. Het was ca. 18 mg. Niet echt denderend effect, maar toch genoeg merkbaar. Lichte euforie inderdaad. Concentratie en het denken ging wat langzamer, maar niet met een onprettig gevoel. Het ergerde me niet.

Later dacht ik het effect te versterken met pils en daarna hasj roken. Dat werkte uiteindelijk goed samen. Ik had nieuwe hasj die ik wilde uitproberen. Met lachgas ging het ook goed. Na 4 uur ofzo nam ik nog ca. 10 mg erbij en later weer een pilsje en wat hasj.

Ik heb geprobeerd met zo weinig mogelijk (bijnemen) het effect stabiel te houden. Af en toe merkte ik dat het uitwerkte en nam ik of een slok pils of wat hasj erbij. Pas later omdat de avond nog jong was en ik het wel leuk vond, nam ik wat extra kanna erbij.

Nu is het kanna effect weg en begin ik meer te zweten. Dat zweten gebeurde al eerder. Kan ook zijn dat het me nu meer opvalt.

Ik heb genoeg over. Misschien volgende keer een hogere start dosis en vaker bijnemen.

Bovenaan