kanna vraagjes

stevenkeuh

Bewuste gebruiker
hey!

Vandaag ging ik naat eindhoven en kocht ik in de smartshop een grammetje kanna , de foto hier onder...

ik las dat je dit op vele manieren kon in nemen bv:
Snuiven / onder je tong / kauwen / roken /...

Ik ben niet zo voor het snuiven , liever zou ik het roken of kauwen. IK ben van plan dit weekend kanna te gaan gebruiken in combinatie met wiet en/of alcohol.
Hierbij vermeld ik even dat ik dagelijks blow dus van wiet ben ik gewoon.

nu mijn vragen:

Als ik kanna wil roken hoeveel heb je dan nodig ?

welke manier raden jullie nu echt het beste aan?

groetjes ,
steven :smoke:

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Volgens mij is roken de fijnste manier. Slikken is niet zo doeltreffend en het snuiven schijnt erg pijnlijk te zijn.

Little Monk

Experimenterende gebruiker
Kanna,

stress verdwijnt, het wordt rustig in je kop en je denkt helderder na. Later na de inname (ook als je tussendoor 'bijpakt') veranderd deze staat van bewustzijn meer naar een uberchill modus en relaxed laid back gevoel...

Tot nu toe heb ik het op twee manieren ingenomen:

- snuifen (pijnlijk maar het wordt ook wel weer overdreven hoe pijnlijk) waarbij effect binnen 15 min merkbaar is.

- in kauwgom onder de tong (bitter, sterke kauwgom gebruiken); heftiger effect maar duurt langer om te gaan werken.

Roken raadt ik af, tot nu toe raden al de smart-shops waar ik ben geweest het af.

Beetje laat, misschien heb je al gebruikt... Maar toch veel plezier!

Groetjes,

Little Monk(ey)

Xtc Bob

Belezen gebruiker
heb het 1 maal gesnove en niks van gevoeld

je moet het echt niet roken want dat heb je een grote dosis nodig voor je pas iets voelt het beste wat je kan doen is het opsnuiven volgens mij

:wave: :stoned:

stevenkeuh

Bewuste gebruiker
IK hier na een lange tijd weer!

het kanna avontuur was niet zo WAAW als ik verwachte , sterker nog ... ik voelde amper iets

toch had ik voeldoende gesnoven en idd branden als hell in m'n neus. Ik kreeg het warm maar voor de rest niets speciaal , daarom ging ik er een jointje of 2 bij roken. En dat verhaaltje dat het sterker zou werken met wiet of alcohol is ook niet van toepassing bij me.
Na een grammetje kanna en 2joints ging ik naar een 'vat' , daar begon ik te zuipen.
Noch steeds geen apart gevoel en het kwam niet ook.
Men vrienden zeiden me wel dat ik gelukkig leek en actief , hoewel ik zelf iets had van 'wtf' ?

dit was m'n kanna avontuurtje dus

coclusie: het geld absoluut niet waard :( :kots:

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb zelf voor het laast ook kanna genomen. Ik kwam het laatst in mijn kamer tegen en was helemaal vergeten dat ik het had. Ik had al het kanna toen in een capsule gedaan en ingenomen. Het had bij mij zeker wel effect, licht tintelent lichaam, ontspannen maar toch ook wel actief. Het is moeilijk uit te leggen.

Bovenaan