kannibalisme

pinnes

Belezen gebruiker
Politie Miami: drug zet aan tot kannibalisme

donderdag 7 juni 2012 09:54

MIAMI (ANP) - De politie in de Amerikaanse stad Miami waarschuwde donderdag voor een drug die zou aanzetten tot kannibalisme. Inwoners worden verzocht meteen de politie te bellen als er aanwijzingen zijn dat iemand de drug heeft gebruikt.

Het idee dat de drug, genaamd 'cloud nine', kannibalisme veroorzaakt, ontstond nadat in Miami binnen 10 dagen twee mannen werden opgepakt die vergelijkbare symptomen vertoonden. Bij het eerste incident eind mei werd een naakte man gearresteerd, die stijf van de drugs stukken uit het gezicht van een dakloze beet. Deze week dreigde een man, eveneens zwaar onder invloed, agenten ,,op te eten''.

mrflame

Belezen gebruiker
Tripreporter
Van dit soort berichtgeving moet ik altijd een beetje huilen. Elk bericht hier over zegt iets anders, de zogenaamde Cloud Nine zou lijken op LSD, cocaine of xtc. Dit is volgens mij geote bullshit, wat tot mijn grote spijt waarschijnlijk gewoon wordt aangenomen door velen (vooral door Amerikanen, no offence). Het zal wel een anti drugs actie zijn, weer drugs als zondebok gebruiken net zoals bij paddos werd gedaan...

Ik houd niet van naief Amerika :(

mrflame

Belezen gebruiker
Tripreporter
steaker zei:
mrflame zei:
net zoals bij paddos werd gedaan...

:(

wat hebben ze dan met de paddo's gedaan om het zo te stellen?

Er was een Frans meisje, dat naar Amsterdam ging voor een schoolreis, van het Nemo afgesprongen. Er werd aangenomen dat ze onder invloed zou zijn van drugs. Er werd gespeculeerd over Paddo's en de overheid kreeg hier lucht van, dus besloten ze het ze illegaliseren.
Echter werd later bij een toxistisch onderzoek vastgesteld dat ze geen drugs had gebruikt en al jaren kampte met psygische problemen. Maar er werd nooit meer gesproken over de illegalisering van paddo's.
Dus dat. Helaas is het altijd moeilijk iemand te geloven. Maar de reden dat paddo's illegaal zijn verklaard stinkt aan alle kanten.

Bovenaan