Kant en klare mescaline trip

Hylke

Belezen gebruiker
Ik lees de laatste tijd behoorlijkwat over mescalinetrips (o.a. Aldous Huxley) en ik raak er steeds enthousiaster over. Een mescalinetrip is precies wat ik probeer te halen met andere drugs.

Nu is mijn probleem dat ik aleen zaden/stekjes kan vinden, die dan eerst één-XX jaren moeten groeien. Niet alleen kan ik mijzelf over een paar jaar onmogelijk inschatten, en dus ook niet bepalen of ik dan nog wil trippen. Ook kan er veel mis gaan, en heb ik niet zulke groene vingers.

Nu vroeg ik mij af of er ook een (online)smartshop is waar je volgroeide cactussen danwel mescalinecapsules kunt kopen.

mvg Hylke

Magic Guest

Belezen gebruiker
Je kan het altijd proberen op ebay, daar verkopen ze altijd wel wat cactussen van 30+ cm en anders kan je het gewoon bij Azarius of een andere online-smartshop proberen.

Wacky

Badass junkie
De cactussen zijn online te koop zoals gezegd bij smartshops en op ebay. De smartshops zijn wel erg duur vergeleken met de ebay sellers, maar daar gaat het vaak om wat grotere hoeveelgeden denk ik.

Je kunt een zooi van die cactussen kopen via ebay en dan zelf de mescaline extraheren als je liever niet de hele cactus opeet. Met google zul je wel een extractiemethode vinden.

Je kan ook in de illigale handel op zoek naar mescaline, maar het is moeilijk te vinden en vaak belachelijk duur. Er is zowel extract als synthetische in de handel. Ik heb me laten vertellen dat extract beter is. (niet eens door de gene die het me verkocht heeft) Ik heb gelukkig eens een paar gram extract gevonden voor 80e per gram, dat kan ik van de zomer eens gaan proberen :) Verder heb ik maar 1 keer een aanbod mescaline gehad, en dat was geloof ik synthetische voor 240 euro ofzo.
Voor een trip is ongeveer 300 tot 500mg mescaline nodig.

shokora

Wijs gebruiker
Er zijn wel wat cactus websites die redelijk grote san pedro's verkopen voor een lage prijs, moet je gewoon even googlen.

Synthetische mescaline gaat je niet lukken zonder goede contacten, dat is naar mijn weten echt extreem zeldzaam en als je het vindt, is het heel erg duur (zeker in vergelijking tot bijv. LSD).

Oom Klaas

Badass junkie
Is er een duidelijk verschil in de trip tussen synthetische mescaline en een extract?
Ik heb afgelopen weekend bij een maat van me die verder in 't universum is geweest dan de mens ooit zal komen :hearteyes: , 2 gram extract kunnen kopen voor 100 eu, ik dacht ik heb hard gewerkt en aardig weinig gebruikt de afgelopen tijd ik ga 't gewoon doen!

Dus nu zit ik met 2 gram en ik moet me nu pas eens echt goed gaan inlezen in mescaline,
buiten dit forum en de paar basic dingen op erowid, ben ik dus totaal niet ervaren ermee.
Maar is 50 euro, wat volgens hem een erg goed extract is, per gram niet erg duur...?
Oh en deze jongen ken ik al sinds ik in zo'n baby kooi (weet ik veel hoe dat ook al weer heet :confused: ) probeerde te lopen :P Dus het is de prijs die hij ervoor betaald heeft en als hij zegt dat de kwaliteit goed is, dan is 't goed :grin:

shokora

Wijs gebruiker
50 euro is een zeer redelijke prijs. Omdat mescaline bijna niet te vinden is, en er eigenlijk ook heel erg weinig vraag naar is, is het ongelofelijk duur.

PsychedelicTeacher

Experimenterende gebruiker
shokora zei:
50 euro is een zeer redelijke prijs. Omdat mescaline bijna niet te vinden is, en er eigenlijk ook heel erg weinig vraag naar is, is het ongelofelijk duur.

offtopic: weinig vraag en hoge prijs...where did economics go wrong :confused:
ontopic: ik denk dat het vrij weinig uitmaakt hoe duur de substantie precies is. als jij voor een mescaline trip X (in dit geval 100 euro) overhebt, dan moet je dat doen. Zeker als je het nergens anders kunt krijgen.

Wacky

Badass junkie
Dat economie plaatje van vraag en aanbod geeft ook niet het complete beeld weer. Wanneer er weinig vraag is en het aanbod zich daarop aanpast is er weinig of geen concurentie en zijn de overhead kosten relatief groot ten opzichte van de kosten van het product.

Dat zie je in de rest van de economie ook terug.
Een eenvoudig product waar weinig vraag naar is kan veel duurder zijn dan een ingewikkeld product waar heel veel vraag naar is. Kijk maar eens naar de prijs van mobiele telefoons of rekenmachines (behoorlijk ingewikkelde producten met vele grondstoffen erin verwerkt) en vergelijk dat met een willekeurig simpel onderdeeltje dat vervangen moet worden aan je auto)

Hylke

Belezen gebruiker
In dit geval ligt de hoge prijs aan de hoge ontwikkelkosten. Ik meen ergens gelezen te hebben dat je voor 1 triphoeveelheid mescaline qua moeite ook 100x paddo's, 50x xtc of 15x LSD oid. kon maken. Dan lijkt het me duidelijk dat de kosten teruggehaald moeten worden in de uiteindelijke verkoopprijs.

Wacky

Badass junkie
Hylke zei:
In dit geval ligt de hoge prijs aan de hoge ontwikkelkosten. Ik meen ergens gelezen te hebben dat je voor 1 triphoeveelheid mescaline qua moeite ook 100x paddo's, 50x xtc of 15x LSD oid. kon maken. Dan lijkt het me duidelijk dat de kosten teruggehaald moeten worden in de uiteindelijke verkoopprijs.

Lijkt me niet, de persoon waar ik de mesc vandaan heb heeft het zelf uit cactussen gehaald, en hij is geen laborant ofzo. Schijnt redelijk simpel te zijn.

Er is natuurlijk wel redelijk wat cactus nodig, hij heeft daarvoor van ebay een paar kilo besteld.
Voor een gram mesc heb je een kilo cactus nodig ofzo, dus daar zit iig een redelijke kostenpost.

Ik ben nu begonnen ze zelf te kweken, dus over een jaar of 10 .... :)

Atropa

Bewuste gebruiker
San Pedro en Peyotes bevatten wel 15 alkaloide die de trip kracht bijzetten. De alkaloide mescaline is hier slechts 1 van. Wel verre de weg de sterkste en meest actieve.

M'n sterkste trip was op 80 cm gedroogde San Pedro. Hoewel ik heel diep ben geweest, met complete schilderijen die met gesloten ogen voorbij suisden in een staat van oppermachtige euforie. Was het bij nader inzien, en raadpleging uit andere bronnen niet eens in de buurt van een volledige ego dood of het vliegende effect waarvoor mescaline vanuit de verre oudheid wordt geprezen.

De volledige cirkel van een volle trip is gelijk aan zijn tegenhanger datura. Mescaline is de goede tovenaar, datura de boze tovenaar. Mescaline zal bij voldoende inname door middel van een cactus ook meerdere dagen duren.

Ik kende iemand uit het buitenland die 6 grote volwassen peyotes had en nog meer wilt hebben omdat 6 blijkbaar niet genoeg is voor een echte trip.

Hoe dan ook, zorg dat je zoveel mogelijk gedroogde cactus binnenkrijgt. Zelfs een drempelwaarde zal al echt magisch voelen. Synthetische mescaline zou ik 600 mg van nemen en zorgen dat je geen seks hebt gehad in de 24 uur daarvoor, weinig gegeten hebt en goed bent uitgeslapen. Een week alcoholoos en drugsloos bent geweest.

Het is iets wat je minder snel en vaak zou doen dan bijv. acid, DMT of paddo's, als je er echt redelijk goed in hebt gezeten, snap je waarom.

shokora

Wijs gebruiker
Hylke zei:

Het enige wat 'moeite' kost is het kweken van de cactussen. En dat is niet omdat het moeilijk is, maar vooral omdat het lang duurt. Het extraheren van de mescaline is te doen en het klaarmaken van een trip uit cactussen kan iedereen. LSD is daarnaast VEEL moeilijker te maken. De grondstoffen kun je bijna niet aan komen, het is moeilijk te synthetiseren en je moet heel erg zorgvuldig te werk gaan. De threshold van LSD is 25 microgram, dus als er ook maar een heel klein beetje op je hand komt bijvoorbeeld (net als bij Hofmann, en die was voorzichtig) kun je jezelf al heel makkelijk overdoseren (en helemaal de tyfus in trippen :P).

@Atropa: Ik heb ook verhalen gelezen over mescaline trips die dagen duurden ja. Je kunt als het goed is ook reizen door mexico maken, 'spirit quests', waarbij je onder invloed van mescaline 3 dagen lang alle heiligdommen van de indianen gaat bekijken daar. Ik weet niet of dit ook voor westerlingen toegankelijk is though :(

Atropa

Bewuste gebruiker
Waarschijnlijk bedoeld de topic opener het boek 'The Doors of Perception' waarin Huxley èèn mescaline trip beschrijft.

De Indianen maken tochten naar Wirikuta dacht ik onder invloed van mescaline.

Het is gewoon jammer dat het nagenoeg onmogelijk is om een èchte mescaline trip te ervaren. Dan moet je echt vreselijk veel volwassen cactussen hebben.

Dan schijn je door witte licht te kunnen stappen en alles net zo echt beleven als het gewone leven en wat je visualiseerd is dan 100% echt.

Ik hoop het ooit nog eens voor m'n dood te mogen meemaken.

Hylke

Belezen gebruiker
Ik doelde inderdaad op the doors of perception. Wat daar in beschreven staat is alles wat ik in een trip zoek.

hodgepodge

Bewuste gebruiker
Die kant en klare mescaline trip kan wel redelijk goedkoop denk ik. Dit staat op Azarius:

Lengte Gemiddelde diameter Gemiddeld gewicht
6-8 cm 3 cm 45 gr
20-30 cm 4 cm 1000 gr
50-60 cm 5 cm 2000 gr
Moet je gewicht dus delen door 10 voor het gedroogde gewicht, dan:
Droge cactus - mescaline verhouding
100 g bevat ongeveer 200 - 300 mg mescaline - 0.2 - 0.3% mescaline per gram cactus
Gedroogde cactus is 25% van het gewicht van verse cactus (75% water)

Mescaline doseringen

150 mg ondergrens merkbare effect
150 - 300 mg licht tot gemiddelde dosering
300 - 400 mg sterke trip, duurt 6 - 12 uur
450 - 500 mg mogelijk oplossen van het ego, trip kan ongeveer 12 uur duren
500 - 600 mg gegarandeerd oplossen van het ego, trip kan ongeveer 24 uur duren

1 stekje van 20-30cm kost daar 30 euro, dan zou je er 2 moeten hebben voor een goede trip, kost 60 euro.

Maar bij cactusplaza.nl kosten stekjes van 25 cm maar €12,95 https://www.cactusplaza.com/trichocereus-pachanoi-pedro-cutting-p-1060.html.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Een citaat uit de matrix

Neo: "You ever have that feeling where you're not sure if you're awake or still dreaming?"
Anthony: "All the time. It's called mescaline. It's the only way to fly."

L

Lid 6909

Gast
Dit lijkt me ook te mooi, cacti!

Welke is beter aan te raden, San Pedro of Peyote?

hodgepodge

Bewuste gebruiker
gNuxx zei:
Dit lijkt me ook te mooi, cacti!

Welke is beter aan te raden, San Pedro of Peyote?
Peyote is sterker, maar daar heb je dus ook minder van nodig. Ik weet niet of er nog verschil zit in uitwerking, maar een san Pedro trip is een stuk goedkoper, omdat die dingen veel sneller groeien.

Oxie

Newbie
Ik heb gehoord dat je van de San Pedro minder Misselijk wordt dan de Peyote... Heeft iemand hier misschien ervaringen mee, of tegenervaringen?..

Greetz, PP

TrippyShit

Badass junkie
Er zijn smartshops die volgroeide cactussen verkopen. Deze zijn wel prijzig. 200+ euro is geen uitzondering volgensmij. Je kan beter opzoek gaan naar een smartshop, webshop of dealer die peyote of sanpedro poeder verkoopt. Dit is de gedroogde cactus vermaald tot poeder. Ook kan je opzoek gaan naar mescaline kristallen, maar niet iedereen heeft het geluk deze te kunnen vinden en ook zal dit een iets andere trip geven dan de cactus zelf omdat de cactus nog meer alkaloïden bevat dan alleen het belangrijke mescaline.

Veel succes met je zoektocht. 2009 staat het voor mij ergens geplanned. De datum staat al aangekruist alleen weet ik em zelf nog niet :wink:

Bovenaan