Karakterverandering xtc

bersenka

Experimenterende gebruiker
ik kwam dit in een ander topic tegen:

Japi-10 zei:
Verstandig dat je stopt met xtc ja.
Xtc heeft me hele karakter al gesloopt.
Ben nu 8 maanden ofzo er mee gestopt,en nog ondervind ik allemaal nadelen er van.Heel klote,en ik ben bang dat het me nog lang (te lang) dwars gaat zitten.Wat binnenkort gaat resulteren in een een xtreem gebruik denk ik weer.Wanneer het allemaal te veel en te confronterend word.

982 zei:
Japi-10 zei:
Verstandig dat je stopt met xtc ja.
Xtc heeft me hele karakter al gesloopt.
Ben nu 8 maanden ofzo er mee gestopt,en nog ondervind ik allemaal nadelen er van.Heel klote,en ik ben bang dat het me nog lang (te lang) dwars gaat zitten.Wat binnenkort gaat resulteren in een een xtreem gebruik denk ik weer.Wanneer het allemaal te veel en te confronterend word.

Het lijkt me zelf idd ook zeer verstandig om te stoppen, helemaal op het punt dat ik zat. XTC heeft mijn karakter ook zeker veranderd, ik ben veel losser en gekker(prettig gestoord is anders), bovendien steek ik veel te vaak de gek aan met andere mensen.

Ik heb zelf ook het gevoel dat ik wel ietsjes gekker(wel prettig gestoord :P ) geworden ben. Kan dit dus echt gedeeltelijk door de xtc komen? Zal dan zeker wel liggen aan het type mensen waarmee je omgaat tijdens het gebruik?

nutsss

Wijs gebruiker
Wat ook meespeelt is dat je onder invloed van XTC merkt dat het helemaal niet zo raar is om eens een keer gek te doen of om iemand gewoon aan te spreken en te zeggen wat je denkt.

Daar leer je van en dat kan het daarna makkelijker maken voor je om dat ook zonder XTC te kunnen.

pixo207

Belezen gebruiker
Daar was ik juist ook aan het lezen. Ik ben sinds oktober ook met XTC begonnen. In het begin deed ik het om de 2 weken 1 pilletje maar sinds nieuwjaar heb ik tegen mezelf gezegd enkel nog 1x in de 7 weken ofzo, omdat ik vond dat ik fout bezig was. Heb het nu sinds nieuwjaar nog altijd niet gedaan. Andere drugs gebruik ik niet, enkel wiet 1x in de maand.

Ik heb ook inderdaad gemerkt dat mijn karakter lichtjes veranderd is :mrgreen: .

Vroeger was ik redelijk verlegen en sinds E merk ik dat ik wat losser ben, en als ik nu op feesjes zonder E ben dan amuseer ik mij dubbel zo hard als vroeger, toen ik E nog niet gebruikte. Nu interesseert het mij niet veel wat andere van mij denken en ga lekker mn gang op feesjes en laat me helemaal gaan :hearteyes: .

bersenka

Lauu zei:
hoe vaak gebruik je?

Had een periode dat het sowieso om de 2 week was (4 maand) en die maanden erna ook nog regelmatig. Gelukkig ben ik tegenwoordig verstandiger geworden, gebruik het alleen nog maar met flinke tussenpozen.

nutsss zei:
Wat ook meespeelt is dat je onder invloed van XTC merkt dat het helemaal niet zo raar is om eens een keer gek te doen of om iemand gewoon aan te spreken en te zeggen wat je denkt.

Daar leer je van en dat kan het daarna makkelijker maken voor je om dat ook zonder XTC te kunnen.

Ja idd, zie het ook echt als een positieve verandering. Spreek mensen veel makkelijker aan, ben losser in de omgang. Was eerder nog wel eens verlegen nu praktisch geen last meer van. En wijt die ontwikkeling ook deels aan de xtc. En dan heb je nog de band die je met vrienden opbouwt (hele nachten praten met xtc op :sunglasses:)

Endymion

Ik denk niet dat dit met xtc te maken heeft.

Waarschijnlijk was het zonder xtc precies hetzelfde gegaan.

Naar mate je ouder wordt, kan je minder verlegen worden, en wellicht ook wat zelfverzekerder en losser.

bersenka

Endymion zei:

Naar mate je ouder wordt, kan je minder verlegen worden, en wellicht ook wat zelfverzekerder en losser.

Dat je het dus wijt aan de xtc maar dat het anders ook zo was gegaan. Kun je ook best gelijk in hebben. Heb nu ook wel eens dat ik iets niet meer weet (woorden ofzo). En dat ik dan ook de schuld geeft aan het vele zuipen/xtc het weekend ervoor terwijl zonder dat drinken ik ze misschien ook niet had geweten.

pixo207

Belezen gebruiker
Endymion zei:

Zou heel goed kunnen. Maar bij mij is het een kwestie van maanden. Maar misschien is het een combinatie van beide :wink:

Bovenaan