Kauwgom kapot kauwen?

Heb je je kauwgom wel eens kapot gekauwd?

• Ja, meerdere keren

Stemmen: 0 0,0%
  • Ja, 1 keer

Stemmen: 1 100,0%
  • Nee, nog nooit

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    1

aviced

Experimenterende gebruiker
ik had dit ook eens
kauwgom was niet vloeibaar maar wel erg plakkerig en heeeeel erg zacht zeg maar.
slikte het per ongeluk af en ik had het idee dat het door mn hele slokdarm vastgeplakt zat
uurtje verder gefeest en het was weg =/

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Altijd als ik op kauwgom kauw is het na een tien minuten een zacht korrelig prutje, die ik dan uitspuug. bellen blazen heb ik nooit gekund :grin:

Hyperdrive

Belezen gebruiker
Door de X kauw je heel hard en heel snel achter elkaar. Ik dan tenminste. En als je dat lang genoeg doet "smelt" ie op een gegeven moment.

Hashja

Bewuste gebruiker
Ik weet niet of jullie bekent zijn met neyez.
Maar daarbij had ik ook last van het hard op elkaar drukken van mijn kaken, de eerste keer werd ik de volgende dag wakker met spierpijn in mijn kaken, en niet te zuinig ook =P

2e Keer had ik kaugom, het hielp wel, dacht ik tenminste, dit keer was ik heel erg in mijn handen aan het knijpen. (volgende dag last van spierpijn in mijn vingerspieren :rolleyes: )

Maar nog tot nu toe nog niet meegemaakt dat ik de kaugom 'kapot' at.

:wave:

noobsie

Newbie
Ik bedenk me voor inslag dat ik niet aso moet gaan lopen kauwen, en dan heb ik meestal nergens last van.
Tenzij ik heel hard ga, dan wil ik nog wel 's met de kaken gaan kauwen, meestal word ik dan wel gewaarschuwd door een maat "hang je kaak 's los"
als dat nog neit werkt neem ik een kauwgumpie, maar bijna nooit nodig

YourePrivateDj

Belezen gebruiker
Leuk topic dit:)

heb dit al vaak gehad..is erg vies.Had het zaterdag nog.En dat kauwgommetje was een stimorol met mint in..deze zijn niet goed :wink: maarja een mens is rap blij als ie wauss zit :sunglasses:

Met welke ik het nooit heb en ik altijd tot een harde bal kauw...zijn de Roze Huba Bubas ofzoiets die zijn daar perfect voor:wink: Maarja kauwen = kaakpijn :(

Bovenaan