Keel- en hoofdpijn na XTC

Reserved

Newbie
Hoi allemaal!

Gisteren heb ik op een feestje x gebruikt. M'n pillen waren getest op 200mg, met mijn bijna 100 kilo heb ik in totaal net iets minder dan 1 pil op (180 mg ongeveer). Ik heb me uitstekend vermaakt gisteren maar tegen het einde aan kreeg ik hoofdpijn en later ook veel last van m'n keel. Het was eerst alleen met diep ademhalen meer later ook bij slikken.
Vandaag is de keelpijn veel erger geworden. Ik heb hiervoor dit nog nooit meegemaakt. Mijn vraag is: herkent iemand dit? Zo ja, moet ik hier iets mee of gaat het vanzelf over?
Alvast heel erg bedankt!

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Misschien wordt je toevallig gewoon ziek? Al kan hoofdpijn wel een bijwerking zijn van vocht te kort. Drink genoeg (niet mega veel) water en rust goed.

Sprokkie

Bewuste gebruiker
Veel gerookt?
Mijn eerste gedachte..
Misschien wordt je toevallig gewoon ziek? Al kan hoofdpijn wel een bijwerking zijn van vocht te kort. Drink genoeg (niet mega veel) water en rust goed.
Mijn 2e gedachte...

En als je ligt te vagen op de XTC ben je ook niet altijd even voorzichtig met wat je drinkt, met wie je praat en of wat je doet.. Kan dit er ook mee te maken hebben ?

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Mijn eerste gedachte..

Mijn 2e gedachte...

En als je ligt te vagen op de XTC ben je ook niet altijd even voorzichtig met wat je drinkt, met wie je praat en of wat je doet.. Kan dit er ook mee te maken hebben ?
Kan allemaal. Het kan door van alles komen maar het is onwaarschijnlijk dat het direct door xtc komt. Oververmoeidheid etc kunnen ook mee spelen.
Gezond eten, goed drinken en danko t het wel goed.

Reserved

Newbie
Hoi hoi!
Ik heb juist veel minder gerookt dan ik normaal doe met X, half pakje hooguit. Voel me gelukkig beter vandaag, beetje grieperig inderdaad. Thanks iedereen!

Bovenaan