keertje proberen

40FPK3

Newbie
Ik wil binnekort met een vriend een keertje coke proberen maar ik heb wat vraagjes.
teneerste ben ik er niet bekent mee dus wil graag een beetje weten hoe of wat.

hoeveel gram moet ik de eerste keer nemen om de effecten te zien, ik hoef niet meteen helemaal strak te staan maar dat je amper wat merkt lijkt me niets.

Groeten,
40FPK3

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
4 gram in een keer in je neus stoppen of rectaal inbrengen :openmouth:

Nee koop gewoon 1 gram, en haal er sleutelpuntjes uit. Met je sleutel in het zakje, zodat het topje bedekt word met coke, en dat onder je neus. Niet het gewenste effect? Dan sleutelpuntje bijpakken enz. enz.

Ben je wel al bekend met andere drugs/ heb je al andere dingen geprobeert buiten coke

st an

Bewuste gebruiker
Je kunt best met lijntjes beginnen hoor. Gewoon niet te dikke. En idd, deel 1 gram, dan zul je zo weten of het iets voor jou is of niet. Zit er dik in van wel : ]

40FPK3

Newbie
oke maar krijg ik bij 0.5 gram per persoon al wel effecten?
heb nog geen ervaring met dit soort spul.

Imke

Badass junkie
Daar heb je zeker effect van, maar verwacht er niet te veel van, want het duurt nooit lang.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Je hebt er zeker effect van, en het ligt aan je tolerantie/lichaam hoe lang het effect duurt. Gewoon rustig beginnen, je kan altijd nog bijpakken:)

El Retro

Wijs gebruiker

Van zo'n lijn zou je het moeten voelen. Is absoluut niet te groot. Maar ik raad je aan om je eerst tipsy te drinken en dan te beginnen snuiven. Dan gaat het effect beter zijn en ga je er voor die prijs ook iets aan gehad hebben.

gewoon doen joh!

Belezen gebruiker
El Retro zei:

Van zo'n lijn zou je het moeten voelen. Is absoluut niet te groot. Maar ik raad je aan om je eerst tipsy te drinken en dan te beginnen snuiven. Dan gaat het effect beter zijn en ga je er voor die prijs ook iets aan gehad hebben.

Haha naja zeg :grin:

gewoon doen joh!

Belezen gebruiker
Je raad toch niet echt zo'n grote lijn voor een beginner aan? Ik zou als ik hem was bij wat kleinere lijntjes beginnen en bijpakken als je meer wilt.

DjTrips

Bewuste gebruiker
als je bij het begin zon grote lijnen gaat nemen zal zijn tolerantie al van in het begin hoger zijn :openmouth: beter klein beginnen

El Retro

Wijs gebruiker
Kan goed zijn, maar van zo'n lijn zal hij dan tenminste fatsoenlijk iets voelen. Niet dat dat positief is voor je hoofd en gedachtes achteraf dan :).

Imke

Badass junkie
Zo'n lijn vind ik ook niet te groot om te beginnen, wat kan er foutgaan?
Een sleutelpuntje vind ik totaal de moeite niet waard, hij gaat sowieso dan toch willen bijnemen, waarom dan niet van de eerste keer al een deftige hoeveelheid..

El Retro

Wijs gebruiker
Ja zo denk ik ook, dan heb je tenmisnte waar voor je geld. Anders zit je kleine lijntjes bij te nemen waar je toch nix van voelt. En ik vind sleutelpuntjes ook maar nix, zo'n poeder is gemaakt om lijnen van te leggen.

Frisko

Badass junkie
Saivy zei:
Zo'n lijn vind ik ook niet te groot om te beginnen, wat kan er foutgaan?
Een sleutelpuntje vind ik totaal de moeite niet waard, hij gaat sowieso dan toch willen bijnemen, waarom dan niet van de eerste keer al een deftige hoeveelheid..
idd
gewoon een JAAP van een LIJN snatsen,kan je tenminste ff zonder....
meestal als je echt heel snel achter elkaar moet nemen heb je brol sos :wave:

Sniffie

Experimenterende gebruiker
Ik zou gewoon lekker ergens bij iemand thuis gaan hangen met een CD-hoesje of spiegel ofzo.
Het lijnen leggen, is toch een mooi onderdeel van snuiven.

Gewoon 1 grammetje halen ofzo, meer naar huis en op harde ondergrond gooien. Eventueel even pletten met een pinpasje en dan beetje hakkelen, zodat het goed poedervormig is.
En dan gewoon 4 lijntjes leggen. Voor elk neusgat eentje.
Zou beginnen met lijntje van een centimeter of 5 en niet al te dik.

En dan opsnuiven met een opgerold briefje van 5 of iets dergelijks.

Is 100x beter dan de eerste keer ergens in een kroeg met sleutelpuntjes ofzo staan te klungelen.

Zou trouwens geen alcohol erbij pakken, zoals geadviseerd. Je moet er vanuit gaan dat bepaalde grenzen vervagen. Daardoor kan je bijv veel meer drinken dan normaal, maar de effecten een dag later zullen weinig plezierig zijn.

Sowieso rekening mee houden dat je een beetje down kan zijn, dag later.

Djo

Badass junkie
Precies, lekker muziekje erbij.
Gewoon grammetje op die CD leggen en hakken en paar lijntjes neerleggen. Ik zou er wel lekker wat alcohol bij gebruiken, dan heeft het zoals El Retro al schrijft meer effect, tenminste bij mij is dat wel zo, maar kijk uit, want ik kan zo een aantal flessen wijn wegdrinken.
Ik maak een bergje op de cd als ik het fijngehakt heb en daar schuif ik steeds wat vanaf.
Je kunt ook met een goede lijn beginnen en daarna punten bijpakken.
Maar ja, de lijnen blijven beter. Ik gebruikte voor de puntjes altijd de achterkant van een theelepeltje, of de achterkant van een pincet. Maar ja, de fun van het lijnen leggen doet 't em alleen al! :)

Bovenaan