Kent iemand deze toevallig

baskes

Newbie
Ik heb ze gekregen toen ik om Xtc pillen vroeg maar ik heb nog nooit zulke rare gehad.

Misschien iemand toevallig die iets herkend

mvg

Bijlagen

• DSC00118.JPG
    DSC00118.JPG
    8,4 KB · Weergaven: 1.083

baskes

Newbie
ook als je zon expert bent en je kan zien dat het geen mdma of iets is dan weet ik igg al iets.

Wat kan er allemaal inzitten, speed- lsd

mccp hoop ik igg niej dat word kotsen dan

StarGuitar*

Experimenterende gebruiker
baskes zei:
daar heb ik helaas geen tijd voor, ik moet daarmee vanaaf de carnavalsmuziek leuk gaan vinden :flushed:

Euwh. Dat gaat idd niet meer lukken..
Ik kan het je waarschijnlijk toch niet uit je hoofd praten om ze niet te nemen vanavond maar met wat drank op is die muziek anders ook wel leuk hoor =P

Sarori

Bewuste gebruiker
Ja, die ken ik.
Hier in het zuiden heten ze ook wel "meedeiners" of "hossers" of "plekkers"...

ideaal voor een mellow carnaval :)

dein maar lekker mee zou ik zeggen :grin:

alaaaaaf
:wave:

Oom Klaas

Badass junkie
...Amateurs!

Je ziet toch dat het een 3 delen DMT, 4 delen PCP en 3 delen Meth verhouding pil is!

Die dingen zijn zalig hard :hearteyes:

cropp

Badass junkie
stop ze in je cavia, als ie dat overleeft, heb je kutpillen

zo test ik mijn drugs altijd, een cavia is goedkoop

Ja precies

Bewuste gebruiker
Ik snap het wel hoor, van dat Carnaval. Ik heb ooit ( lang geleden..) mijn eerste pilletje op tijdens Carnaval en toen werd het opeens hele andere koek. En om die dagen een beetje draaglijk door te komen ( ik woon midden in de stad ) heb ik ook echt wel het een en ander nodig. Carnaval is kut!!! :kots:

Hagelkaas

Newbie
Ze lijken op de snoepies die ik laatst had, zelfde kleur en formaat, en daar zat 160mg in. Maar je kan nooit wat zeggen aan de hand van een foto..

Gewoon laten testen, en als je daar geen tijd meer voor hebt schraap dan een klein stukje af en proef het. Als het heel erg bitter smaakt zit waarschijnlijk (misschien) mdma in, als het zoetig is en het brandt op je tong, niet nemen (MCPP). Dit is natuurlijk de meest provisorische methode ooit, dus vertrouw hier nooit op :P Begin met een halfje en let goed op jezelf zou ik zeggen..

Drientje

DF-koning
Gewoon vreten die handel en niet zeiken, als je kwaliteit wil moet je maar testen en niet komen zeiken hier en dit forum bevuilen met topics als dit.

Bovenaan