Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.

Oom Klaas zei:Niet nemen en weggooien zolang jij ze niet op dokters-recept krijgt.
minamo zei:diazepam +ritalin vlak voor het slapen.
voor de rest heb ik het eigenlijk helemaal niet zo op farmadrugs
DonnieDark0 zei:minamo zei:diazepam +ritalin vlak voor het slapen.
voor de rest heb ik het eigenlijk helemaal niet zo op farmadrugs
Waarom een upper en een downer voor het slapen gaan ?
Het is een bericht van 9 jaar geleden.... Ik denk niet meer dat men dat leest.Dexamfetamine met Oxycodon of dexamfetamine met Oxazepam. Regelmatig doe ik ook een cocktail van alle 3.
In t eerste bericht stonden 2 antidepressiva en de 3e antipsychotica. Daar ga je simpelweg niet van uit je dag, zijn ze niet op gemaakt ook. En vooral ook de werking begint pas na dagen of weken, hoge doseringen kunnen gevaarlijk zijn, zeker als je geen tolerantie hebt
Thanx dat je dat ziet snap niet hoe dat dan boven kon staan in de berichten maar zal beter oplettenHet is een bericht van 9 jaar geleden.... Ik denk niet meer dat men dat leest.
Thanx dat je dat ziet snap niet hoe dat dan boven kon staan in de berichten maar zal beter opletten
Haha je zou haast denken hèDie insomnia duwd je stilaan in de afgrond man, nu al prehistorische topics beginnen bumpen ja![]()