Levensgenieter🌈
Badass junkie
Wat walgelijk van de VVD. En dit is dan 1 van de grootste partijen van ons land.
Oorlogspropaganda. Insane!
Dat er mensen zijn die hier daadwerkelijk een goed gevoel bij krijgen...Wat walgelijk van de VVD. En dit is dan 1 van de grootste partijen van ons land.
Ik dacht dat het satire was toen ik de video keek, maar het is echtWat walgelijk van de VVD. En dit is dan 1 van de grootste partijen van ons land.
Ha! Ik heb in het verleden meermaals VVD gestemd, zou dit nu overigens nooit meer doen.Maar waar zitten al die VVDers? Ik ken ze niet. Gelukkig ook maar misschien.
Haha, ik dacht precies hetzelfde. Ze mogen wel iets doen aan hun afdeling communicatie ... 🎅Ik dacht dat het satire was toen ik de video keek, maar het is echt![]()
![]()
Waarom maak je dan reclame voor ze op DF?! 🤣Wat walgelijk van de VVD. En dit is dan 1 van de grootste partijen van ons land.
Dat dacht ik ook!Ik dacht dat het satire was toen ik de video keek, maar het is echt![]()
![]()
Van zoveel dingen die er de laatste jaren gebeurden dacht ik aanvankelijk dat ze een grap waren. Helaas bleken ze dat meestal niet te zijn, dus tegenwoordig vind ik dit soort dingen eigenlijk precies in het plaatje passen en ben ik niet zo verrast.ik dacht dat het een grapje was
Bijna precies dezelfde video als dezeWat walgelijk van de VVD. En dit is dan 1 van de grootste partijen van ons land.
Die blijft fantastisch!Bijna precies dezelfde video als deze
Bijna precies dezelfde video als deze
Dit is toch prachtig. Partij tegen de burger. ZAK ER MAAR IN!Die blijft fantastisch!
Dit vind ik de leukste:
![]()
Ze zijn tenminste eerlijk!Dit is toch prachtig. Partij tegen de burger. ZAK ER MAAR IN!
Was het nou links of rechts waar die partij de ene na de andere eruit knikkerde of liet opstappen?Gelukkig gedraagt links zich een beetje😂
Was het nou links of rechts waar die partij de ene na de andere eruit knikkerde of liet opstappen?
How could I be blanking on this![]()
Maar dat moeten we wel denken. Een partij zal alles eraan doen om stemmen te winnen, ze willen helemaal niet doen wat de burger wilt ze willen aan de macht komen zodat ze wereld in kunnen delen die in hun ogen goed is. En daar hoort nou eenmaal liegen en draaien bij.De meeste anderen zijn ook tegen de burger, maar liegen daar ook nog eens over...
Ah, nee ik dacht meer in het algemeen. Want laten we eerlijk zijn de VVD heeft veel stemmers gewonnen maar daar zijn in korte tijd veel lijken uit de kast gekomen.
Ik bedoelde gedragen meer in de zin van geen mislukt prteam op een kerstboodschap zetten ook.
En daarom wordt ik altijd zo pislink als politieke mensen in de tweede kamer dingen zeggen als: “regels zijn regels”. Jij bent toch politicus? Jij hebt toch standpunten en voert debatten? Er zijn toch politici die regels en wetten bepalen/voorleggen/debatteren met daaronder de uitvoerende macht die de regels toepassen, politie, rechters etc.Maar dat moeten we wel denken. Een partij zal alles eraan doen om stemmen te winnen, ze willen helemaal niet doen wat de burger wilt ze willen aan de macht komen zodat ze wereld in kunnen delen die in hun ogen goed is. En daar hoort nou eenmaal liegen en draaien bij.
Ze zijn tenminste eerlijk!
De meeste anderen zijn ook tegen de burger, maar liegen daar ook nog eens over...
De vraag is een beetje wie je bedoelt met 'de burger'. Dat is namelijk geen homogene massa mensen met dezelfde belangen en wensen.Maar dat moeten we wel denken. Een partij zal alles eraan doen om stemmen te winnen, ze willen helemaal niet doen wat de burger wilt ze willen aan de macht komen zodat ze wereld in kunnen delen die in hun ogen goed is. En daar hoort nou eenmaal liegen en draaien bij.
Doet me beetje denken aan deze Rotterdamse reclame:En daarom wordt ik altijd zo pislink als politieke mensen in de tweede kamer dingen zeggen als: “regels zijn regels”. Jij bent toch politicus? Jij hebt toch standpunten en voert debatten? Er zijn toch politici die regels en wetten bepalen/voorleggen/debatteren met daaronder de uitvoerende macht die de regels toepassen, politie, rechters etc.
Als je dus “regels zijn regels” zegt snap je je eigen functie omschrijving niet. Lees je CV eens door. Misschien ben je eigenlijk de koffie juffrouw maar hebben ze je in de verkeerde stoel gehangen.
Ugh Rita Verdonk dat nare wijf. Sorry ik dwaal af. Continue.

Het is niet anders.Doet me beetje denken aan deze Rotterdamse reclame:
Bekijk bijlage 48098
Bijzonder slecht😂 "Het is niet anders" Ja omdat jullie dat zo beslist hebben hahahaha rot op. Ben overigens erg tevreden over het verbod, maar niet over de campagne. Zet er dan gewoon neer "Vuurwerk afsteken? Nee - dan hebben we minder risico sat je de vingers van je buurjongetje eraf blaast." "Vuurwerk afsteken? Nee - zo zorgen we voor minder intens giftige stoffen in de lucht die in 1 avond de hele kut boel vervuilen."
Het is niet anders😂 Kom nou.
Noot:De meeste anderen zijn ook tegen de burger, maar liegen daar ook nog eens over...
Haha er was zon kamerlid van de vvd (toeval) Daniël koerhuis ofzo. Die dan zon boodschap had en in de camera zei:Het is niet anders.
Dat is wel een slogan die ze na een weekend zuipen maandagmorgen hebben uitgekotst op kantoor. Laagste punt van menselijke creativiteit. Geen argument. Geen positiveit. Gewoon DAAROM. OMDAT IK HET ZEG EN EET JE BORD LEEG!
Doet mij denken aan oogarts Tjeerd de Faber die had beloofd om zijn snor af te scheren als er géén vuurwerkslachtoffers binnen zouden komen tijdens oud en nieuw.Doet me beetje denken aan deze Rotterdamse reclame:
Bekijk bijlage 48098
Bijzonder slecht😂 "Het is niet anders" Ja omdat jullie dat zo beslist hebben hahahaha rot op. Ben overigens erg tevreden over het verbod, maar niet over de campagne. Zet er dan gewoon neer "Vuurwerk afsteken? Nee - dan hebben we minder risico sat je de vingers van je buurjongetje eraf blaast." "Vuurwerk afsteken? Nee - zo zorgen we voor minder intens giftige stoffen in de lucht die in 1 avond de hele kut boel vervuilen."
Het is niet anders😂 Kom nou.
Hahahaha ja maar kijk DIT maakt indruk.Doet mij denken aan oogarts Tjeerd de Faber die had beloofd om zijn snor af te scheren als er géén vuurwerkslachtoffers binnen zouden komen tijdens oud en nieuw.
Ik zou een campagne ontwikkelen rondom die man. Foto erbij van totaal vernielde ogen en een foto van De Faber met 'laat mij nou gvd eens mijn snor afscheren!'
Haha je kan echt zoveel kanten op met die grap.
Maar echt serieus, volgens mij is Tjeerd de Faber een van de weinige mensen die oprecht blij is als hij plots geen werk meer heeft.
Nog een goed campagne-idee! Foto van Tjeerd de Faber met een extreem blij hoofd en dan de tekst erbij 'Eindelijk geen werk meer! Tenminste, als jullie nou eens kappen met dat kutvuurwerk'![]()
Ja gadverdamme, heel intens inderdaad. De natuur zegt ons: “dit moet je NIET mengen” en waarschuwt ons met een knal, stank, vuur en een vernietigende drukgolf. Maar wij doen het toch elk jaar weer.Wel echt kriebels van die foto's, jakkeeeees
Dus zó komt het...Ik heb nog wel op ze gestemd. Collega's zeiden allemaal dat Vorum Voor Democratie voor goede dingen staat 😐
Ja hou een beetje rekening met de gevoelens van niet-Christenen godverdomme!
Fijne kerstdagen! Ik bedoel feestdagen 🤡
Ja hou een beetje rekening met de gevoelens van niet-Christenen godverdomme!
Stel je voor hoe het voor hen moet zijn in dit van oudsher Christelijke land (nou ja, nadat onze heidense roots met geweld gekerstend werden dan) elk jaar "Kerst" te moeten vieren. Wees een beetje inclusief... Noem het gewoon feestdagen zodat iedereen ervan kan genieten en niemands tere zieltje gekwetst wordt door een traditioneel feest.
Wat een empathische tolerante vrouw, die Sylvana. Was iedereen maar zoals haar, zucht...
Ik kijk al uit naar een toekomst zonder enige tradities, zonder enige nationale cultuur, waar we geeneens echte sneeuw meer nodig hebben met kerst omdat het toch al stikt van de special snowflakes die gekwetst worden door alles en iedereen.Tradities zijn er nu eenmaal om verloochend te worden. Onze racistische niet-inclusieve voorouders hebben er een mooie puinhoop van gemaakt.
Grayscale is here to stay!
En je dacht niet van, joh hey ik lees de samenvatting even door?Ik heb nog wel op ze gestemd. Collega's zeiden allemaal dat Vorum Voor Democratie voor goede dingen staat 😐
Dat wordt al gezegd sinds mijn kindertijd dus betwijfel dat het bij dat nieuwe woke gejank hoort. Heb het altijd al geïnterpreteerd als een korte manier om "Zalig kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar" te zeggen want dat zijn twee feestdagenMaar op de een of andere manier is dat "fijne feestdagen" zelfs hier erin geslopen...
Je hebt gelijk, even niet aan gedacht.Dat wordt al gezegd sinds mijn kindertijd dus betwijfel dat het bij dat nieuwe woke gejank hoort. Heb het altijd al geïnterpreteerd als een korte manier om "Zalig kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar" te zeggen want dat zijn twee feestdagen![]()