• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

[KET] Bad gaan zuigt

Blazing Banana

Experimenterende gebruiker
Vandaag besloten A. en ik ketamine te gaan nemen. Hij kwam naar mij toe met 200 mg en, naief als wij waren, besloten we dat in 2 delen op te splitsen en naar binnen de werken(nassaal). Deze shit sloeg echt snel in, dus gingen we maar naar buiten.
Het eerste kwartier was echt leuk. Alles duizelde en onze perspectie begon helemaal raar te doen enzo. Iedere minuut leek wel een uur(A. we zitten echt al uren, moet jij niet weg? *A. kijkt op klok* Jo, we zitten nog maar 2 minuten hier). Toen besloten we wat te gaan lopen...

En toen brak de hel los. Na eventjes lopen moesten we ineens allebei kotsen, waarna we maar gingen zitten. Bij A. was er na het kotsen niets meer aan de hand. Hij kon nog vrolijk doortrippen, maar ik voelde me echt ronduit kut. Ik kon niet meer naar de omgeving kijken, want dan werd ik echt heel misselijk dus ik keek naar beneden en hield mijn ogen dicht. Zo bleef ik een tijdje zitten, waarna ik weer moest kotsen. Ik had het ook ontiegelijk koud. A. was ondertussen al weer vrolijk aan het rondhoppen. Zo bleef ik een tijdje zitten, totdat ik dacht dat ik kon opstaan -> waarop ik gelijk weer kotste.

Wat heb ik geleerd: Ket is duivels :tongueout:

spacelord

Wijs gebruiker
Keta is echt niet duivels, wees gewoon niet zo'n rund om voor de eerste keer 100mg in 1 keer door je neus te jagen. Ik begon met lijntjes van 10 mg (doe nog steeds kleine lijntjes en bouw het geleidelijk op). Logisch dat je over je nek gaat..

Stroopwafel

Bewuste gebruiker
mij lijkt ketamine ook echt kut... maja ik heb et nog nooit geprobeerd. Zal het ook niet doen denk ik, ik hoor allemaal slechte verhalen erover. En zoiezo ik zou nooit iets snuiven, dat vind ik gewoon te ver gaan.

Tripper

Wijs gebruiker
LeonR123 zei:
mij lijkt ketamine ook echt kut... maja ik heb et nog nooit geprobeerd. Zal het ook niet doen denk ik, ik hoor allemaal slechte verhalen erover. En zoiezo ik zou nooit iets snuiven, dat vind ik gewoon te ver gaan.

Let op mijn woorden dat jij iets zal gaan snuiven in je leven.

Aalpoepert

Badass junkie
Tripper zei:
LeonR123 zei:

Let op mijn woorden dat jij iets zal gaan snuiven in je leven.
Minstens zijn eigen scheten.

atbboy

Bewuste gebruiker
Noem je dat bad gaan wat ben jij een watje...
1x ket voor mij was 500mg nasaal, ja beetje veel weet ik was ook al meer dan 3 nachten wakker van speed dus klapte lekker in, ik was wel misselijk maar heb niet hoeven kotsen.

KoxBox

Badass junkie
atbboy zei:
1x ket voor mij was 500mg nasaal, ja beetje veel weet ik was ook al meer dan 3 nachten wakker van speed dus klapte lekker in, ik was wel misselijk maar heb niet hoeven kotsen.

SjaakT

Experimenterende gebruiker
atbboy zei:

Ja, want 500mg is ook maar een "beetje" veel voor je eerste keer... Vooral zo doorgaan!

Einstein

Badass junkie
atbboy zei:
Wat schattig :hearteyes:

Tomaat

Bewuste gebruiker
atbboy zei:

Matheson

Belezen gebruiker
Is de verleiding trouwens hoog om bij keta steeds meer te gaan nemen? wil het nog wel eens proberen, en dan wel dat ik echt ga trippen, maar ook mezelf weer niet numb ofzo. Goed, dat zoek ik tegen die tijd wel uit, ik weet toch van mezelf dat ik me eerst constant ga inlezen.

spacelord

Wijs gebruiker
Matheson zei:
Is de verleiding trouwens hoog om bij keta steeds meer te gaan nemen? wil het nog wel eens proberen, en dan wel dat ik echt ga trippen, maar ook mezelf weer niet numb ofzo. Goed, dat zoek ik tegen die tijd wel uit, ik weet toch van mezelf dat ik me eerst constant ga inlezen.

Nee totaal geen verleiding, keta is niet verslavend (enkel geestelijk). Je hebt ook geen last van tolerantie tenzij je het echt enorm vaak gaat doen. Ik heb 3 weken dagelijks gebruikt en heb nooit meer moeten nemen voor hetzelfde effect.

En ik heb nog nooit van keta echt getript. Daarvoor moet je je een K-hole snuiven dus niet numb maar compleet wasted :sunglasses:

Matheson

Belezen gebruiker
Ik bedoel meer of tijdens het gebruiken niet de verleiding best groot om nog even een beetje bij te nemen om nog ietsje dieper/verder te gaan...

spacelord

Wijs gebruiker
Matheson zei:
Ik bedoel meer of tijdens het gebruiken niet de verleiding best groot om nog even een beetje bij te nemen om nog ietsje dieper/verder te gaan...

Aah zo bedoel je, die verleiding is inderdaad tamelijk groot ja :sunglasses: Maar maakt dat veel uit? Het is niet dat voor die keer dat je gebruikt het veel kwaad kan als je wat meer of minder neemt.

Einstein

Badass junkie
spacelord zei:
die verleiding is inderdaad tamelijk groot ja :sunglasses:
Zeker als je echt wil trippen van de keta, wat dus alleen gaat gebeuren bij een hoge dosering (K-hole). Vraag is inderdaad of dat erg is, je gaat immers voor een trip en daarvoor heb je een flinke hoeveelheid keta nodig.

spacelord

Wijs gebruiker
Matheson zei:
hmm, dat zal ik zelf moeten gaan ondervinden. Misschien.

Maar hoeveel ervaring heb je ermee? Want je kan het beter opbouwen van bv 20 naar 40 naar 80 tot 200 a 300, niet gelijk de 2e keer dat je gebruikt je trippend snuiven.

Matheson

Belezen gebruiker
spacelord zei:
Matheson zei:
hmm, dat zal ik zelf moeten gaan ondervinden. Misschien.

Maar hoeveel ervaring heb je ermee? Want je kan het beter opbouwen van bv 20 naar 40 naar 80 tot 200 a 300, niet gelijk de 2e keer dat je gebruikt je trippend snuiven.

Geen ervaring. dat kun je ook wel merken. wel erg nieuwsgierig. Ik was ook eventjes hardop aan het denken, haha.
Ik bedoelde ook eigenlijk niet trippen, maar iig meer dan het 'je gaat scheef lopen-effect' wat uit ervaring met kleine doseringen hoor. En inderdaad, voorzichtig opbouwen lijkt mij ook het beste.

Tegen de tijd dat ik het wil gaan doen ga ik het eens even mooi uitzoeken allemaal.

Intoxication

Bewuste gebruiker
atbboy zei:
niet stoer bro, betekend dat je versneden shit hebt, dat is minder he :stoned:

spacelord

Wijs gebruiker
Intoxication zei:
atbboy zei:

Of hij schrijft gewoon een fictieve dosis neer..

luchtigtoetje

Badass junkie
atbboy zei:

Haaaaaaaaahahahahahahahahaha

atbboy

Bewuste gebruiker
Intoxication zei:
atbboy zei:

Versneden shit?, neem jij 500mg van die keta dan... ik kon niet eens meer bewegen vloog overal heen wis niet wat me over kwam... Ik zag zelfs met me ogen open vervormingen, niet echt hallicunaties ofzo volgesnmij maar kwam wel in de buurt. Had nog nooit keta op en was wss niet echt slim na 3 dagen wakker van speed.

lolnoob

Bewuste gebruiker
Wauw wat ben je cool ik vind je helemaal geweldig wil je mijn vriendje zijn. Echt super dat je meteen een halve gram door je neus hebt geboord jij bent echt geen watje maar een super coole gast. Damn wat een held.

En je had ook nog bijna hallucinaties, gefeliciteerd :grin:

kaasbaas

Badass junkie
lolnoob zei:

Bijna hallucinaties :tearsofjoy:, ik vraag me af hoe ie daar zat... "WHOAW GAST, WHOAW, IK ZIE BIJNA ROZE OLIFANTJES, IK ZIE ZE NIET MAAR WEL BIJNA HOOR. WHOAW!!".

lolnoob

Bewuste gebruiker

Holy shit achter die deur zitten de roze olifantjes, ik zie ze bijna!!!! Alleen die deur staat in de weg.

Edit: Ok in mijn hoofd klonk het leuker als ik deze post zo terug lees :beer:

atbboy

Bewuste gebruiker
lolnoob zei:
Wauw wat ben je cool ik vind je helemaal geweldig wil je mijn vriendje zijn. Echt super dat je meteen een halve gram door je neus hebt geboord jij bent echt geen watje maar een super coole gast. Damn wat een held.

YES YES, ik heb fans!

Bewild

Bewuste gebruiker
Ik vind dit badgaan verhaal van de ts nu persoonlijk ook wel niet echt zo indrukwekkend. Ok hij heeft moeten overgeven, maar naar mijn gevoel hoort dat er een beetje bij als je ket snuift. Ik krijg heel makkelijk last van mijn maag onder ket, zeker in wat hogere dosissen :kots: , maar dat heeft me wel nog nooit tegengehouden :P .
Ik vind overgeven op ket persoonlijk ook niet zo heel erg, tkomt er zo vlotjes uit dan :grin: !

@ attboy: jij hebt zeker een hele hoop vrienden in het echt :openmouth: ?

Bovenaan