• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ket....

Wortel

Bewuste gebruiker
Vanmiddag lekker naar buiten gegaan en een lijntje ket genomen. Ik werd kei wazig en de stoep werd vreemd om er op te gaan staan. Ik ging op het gras liggen en had het gevoel alsof ik net 100 rondjes had gedraaid het voelde raar aan. Na even ging dit weg en ik vond het gras GEWELDIG liggen. Ik liep een stukje (20 mtr) en toen ik die had gelopen zei ik dat het wel leek alsof het een kwartier duurde (zo ervaarde ik de tijd ook). Toen begon het uit te werken en heb ik lekker gemact. Daarnaa naar huis ff op de pc en lekker gaan werken. Toen ik terug kwam maar weer is een lijntje genomen en alles werd weer stik wazig. Je ziet alles nog wel maar het dringt anders tot je door ik weet niet echt hoe ik het moet omschrijven. In ieder geval kvind ket wel vet :grin: Kga zometeen lkkr in bad en daarna beneden in de bank spacen. (Mits me pa ligt te pitte :P anders blijf ik nog boven offcourse).

Wortel

Bewuste gebruiker
Audio Scum zei:
Nog mooie dingen gezien?
Nee wel voelde alles heel anders raar anderen vroegen hoe dan maar ik kan het moeilijk omschrijven. Je ziet ook wel alles alleen het is tjah anders. Op het gras liggen in de zon is een dikke aanrader :grin:

Qocaïne

Badass junkie
kort maar krachtig :wave:

ben altijd wel nieuwschierig geweest naar ket.
maarin 'uit je bol' wijzen ze erop ervanaf te blijven.. :rolleyes:

anyway.. nog ervaringen gehad dat je uit je lichaam trad etc?

Wortel

Bewuste gebruiker
Qocaïne zei:
kort maar krachtig :wave:

ben altijd wel nieuwschierig geweest naar ket.
maarin 'uit je bol' wijzen ze erop ervanaf te blijven.. :rolleyes:

anyway.. nog ervaringen gehad dat je uit je lichaam trad etc?
Nee vanmiddag nog een klein lijntje op en naderhand een dikke lijn van een vriend was echt kei wazig en als ik stond had ik het gevoel dat ik naar achter viel had moeite met staan en lopen en zitten was echt heeeerlijk.

Ben trouwens wel benieuwd waarm ze erop wijzen er vanaf te blijven?

Haze

Bewuste gebruiker
slipperman zei:

Hmm misschien omdat het gruwelijk slecht spul is? omdat je snel overdoseert ect ect.

Edit: Je kunt er toch van uittreden? dat schijnt ook niet zonder gevaar te gebeuren

Wortel

Bewuste gebruiker
Haze zei:
slipperman zei:

Hmm misschien omdat het gruwelijk slecht spul is? omdat je snel overdoseert ect ect.

Edit: Je kunt er toch van uittreden? dat schijnt ook niet zonder gevaar te gebeuren
Snel overdoseren :confused: Nog nooit iemand een od zien hebben van ket hoor :P

MrN

Experimenterende gebruiker
Haze zei:
slipperman zei:

Zo gruwelijk slecht is het niet hoor. Ketamine is een narcosemiddel dat nog steeds gebruikt wordt (ook op mensen), om te verdoven dus. Kortom, je voelt geen pijn en verliest heel gemakkelijk je evenwicht. Vandaar ook dat buiten niet bepaald de ideale setting is. Wel heeft ketamine een grotere kans op verslaving... wellicht dat dat de reden is?

Qocaïne

Badass junkie
Inmiddels willen wij aanscherpen: blijf ervan af. Ketamine is ongeschikt als partydrug en geeft ook geen entheogene ervaring als het gesnoven wordt. Het brengt de gebruiker wel in een andere toestand maar dat gebeurt ook als we lijm of benzine snuiven. Ketamine, die als partydrug in de vorm van poeder of pilletjes wordt gebruikt, geeft geen inzichten of ideeën.

Je leert er niks van. Het is raar en naar spul, erg ongezond en verslavend.

uit: 'uit je bol'

A

Anonymous

Gast
Het is niet 'erg' ongezond, matig gebruik in ieder geval niet. Op de lange termijn krijg je wel hersenschade, paranoia, egocentrie.
Het heeft geen effect op je ademhaling, en dat heeft bijvoorbeeld alcohol, of ghb wel.

A

Anonymous

Gast
Haze zei:
slipperman zei:

Het is verschrikkelijk verslavend, op dezelfde plank als coke ongeveer. Overdoseren is niet vaak van de orde, want elke gebruiker weet wel dat je niet meer dan 1 a 2 puntjes per 'ronde' moet gebruiken. Zo zit je in een K-hole voordat je overdoseert. Uittreden, of OBE's zijn riskant. Maar gevaar voor dood is niet groot.

spacekonijn

Badass junkie
net zo verslavend als coke lijkt me niet, volgens mij raak je pas na een hele tijd verslaafd en niet zoals bij coke al na een paar keer..

maar misschien zit ik er naast hoor , maar heb nu zon 10 keer ofzo ket gebruikt , laatste keer was 1,5 maand ofzo geleden en nooit ook maar iets van een verslavend effect gemerkt

A

Anonymous

Gast
Het ligt er ook aan hoe verslavingsgevoelig de persoon is. Je weet toch dat iedereen uniek op een drug reageert, en je er niet vanuit kan gaan dat 2 personen hetzelfde beleven.

spacekonijn

Badass junkie
tuurlijk , maar ik dacht dat coke sneller verslavend werkte en ket pas echt als je het een tijdje lang gebruikt hebt.

Wortel

Bewuste gebruiker
Oke mijn verhaal:

Gister middag ging ik lekker naar buiten we zaten in een park aan het water op een bankje. Aan de overkant van het water zijn een paar huizenblokken en wat bomen en bosjes. Ik nam een lijntje ket en werd wat wazig eigenlijk niets bijzonders. Daarna even naar de Mac om te eten. Na het eten nam ik een lijn ket was een best wel lekkere lijn alleen dacht dat ik het wel aan kon had immers eerder lijnen weggesnoven die bijna het dubbelle waren. Na een kwartier begon het echt zwaar te werken. Het voelde alsof de bank waarop ik zat kei hard trilde. Het ging echt veel te hard voor mijn gevoel. Ik zag de huizenblokken aan de overkant van links naar rechts van rechts naar links gaan. Ze kruisden elkaar zelfs. Ik zag alles net alsof er mist was, heel vreemd. Ik probeerde nog mee te praten alleen snapte er niets van. Na een uurtje begon het af te nemen. Ook dwaalde ik telkens in mijn kop af naar andere dingen begon ergens aan te denken en vergat dan gewoon waar ik was. Als ik dan weer rond keek had ik echt zoiets van: Oowja hier ben ik, oowja ik heb ket op. Opzich was het wel leuk behalve dat net alsof de bank op een drilboor zat. Heb verder eigenlijk de hele nacht nog aan de ket gezeten was een geslaagd avondje.

Psykaholik

Wijs gebruiker
slipperman zei:
Oke mijn verhaal:

Gister middag ging ik lekker naar buiten we zaten in een park aan het water op een bankje. Aan de overkant van het water zijn een paar huizenblokken en wat bomen en bosjes. Ik nam een lijntje ket en werd wat wazig eigenlijk niets bijzonders. Daarna even naar de Mac om te eten. Na het eten nam ik een lijn ket was een best wel lekkere lijn alleen dacht dat ik het wel aan kon had immers eerder lijnen weggesnoven die bijna het dubbelle waren. Na een kwartier begon het echt zwaar te werken. Het voelde alsof de bank waarop ik zat kei hard trilde. Het ging echt veel te hard voor mijn gevoel. Ik zag de huizenblokken aan de overkant van links naar rechts van rechts naar links gaan. Ze kruisden elkaar zelfs. Ik zag alles net alsof er mist was, heel vreemd. Ik probeerde nog mee te praten alleen snapte er niets van. Na een uurtje begon het af te nemen. Ook dwaalde ik telkens in mijn kop af naar andere dingen begon ergens aan te denken en vergat dan gewoon waar ik was. Als ik dan weer rond keek had ik echt zoiets van: Oowja hier ben ik, oowja ik heb ket op. Opzich was het wel leuk behalve dat net alsof de bank op een drilboor zat. Heb verder eigenlijk de hele nacht nog aan de ket gezeten was een geslaagd avondje.
had ik ook wel
de ene keer pak je groterse lijn en dan viel het nog mee
en de andere keer ben je echt vaag van maar een klein lijntje

xtc4life

Newbie
wT IS ket eigenlijk nog nooit van gehoord. lijkt me wel lagguh om eens te proberen. ben nu wazig van de noten of snoepies!!

Bovenaan