Keta + coke calvin klein

Snuifbeertje

Belezen gebruiker
Hallo luitjes.

Ik heb net een grammetje coke en keta besteld om te gaan mixen ik ben in een chille setting en lijkt me wel een leuke mix om is te proberen.

De komende uren ga ik jullie op de hoogte houden,

De reden dat ik mix is omdat ik meerdere keren coke heb geprobeerd maar nooit echt mega veel effect er van heb zoals anderen,
Daarom leek t me wel leuk om de combi is te proberen.

Ik ga beginnen met een kleine dosis om te kijken hoe het is

Ps ben met beide middelen all heel bekend en doe voorzichtig met de dosis.

Groetjes tot zo

Snuifbeertje

Belezen gebruiker
Net het eerste sample gepakt coke ongeveer 100 a 120mg
Keta 70 mg nie teveel om te kijken hoe t valt ben benieuwd

Adios

Snuifbeertje

Belezen gebruiker
Dat was interessant. Waarschijnlijk out gegaan op de ket 😆.
Nou moet zeggen merkte nie enorm veel ofzo je voelde de coke en heel licht de keta maar als de coke uitwerkte dan kreeg je wel in eens het voledige ket effect vond ik wel leuk heb een paar keer bij gepakt van bijde
Uit eindelijk 4x 100mg keta en 130 mg coke en vond t wel lachen voor n keer t dempt elkaar n beetje en je bent nog vrolijker

Snuifbeertje

Belezen gebruiker
Gevaarlijke combinatie
Kijk drugs is zozo gevaarlijk en combis ook maar als je voorzichtig doseert en zorgt dat er iemand bij is zijn risicos wel in te dimmen

Vandaar dat ik ook met weinig begon
De combi is vooral gevaarlijk omdat je de ket niet echt voelt en mensen dan meer keta gaan paken en als dam de coke uitgewerkt is het opeens enorm heftig aankomt en bad gaan

En in uiterste gevallen als ze er te weinig van merken pakken ze zoveel keta dat ze een overdosis krijgen

En dan ligt t niet helemaal bij de drugs maar vooral de gebruiker die t gevaarlijk maakt als je er weinig van merkt is t pech en moet je nie nog 6x bij pakken.
Je moet gewoon veranwoordelijk r mee omgaan en dan gaat er al heel wa minder snel iets mis

FerdFatoehaus

Badass junkie
Kijk drugs is zozo gevaarlijk en combis ook maar als je voorzichtig doseert en zorgt dat er iemand bij is zijn risicos wel in te dimmen

Vandaar dat ik ook met weinig begon
De combi is vooral gevaarlijk omdat je de ket niet echt voelt en mensen dan meer keta gaan paken en als dam de coke uitgewerkt is het opeens enorm heftig aankomt en bad gaan

En in uiterste gevallen als ze er te weinig van merken pakken ze zoveel keta dat ze een overdosis krijgen

En dan ligt t niet helemaal bij de drugs maar vooral de gebruiker die t gevaarlijk maakt als je er weinig van merkt is t pech en moet je nie nog 6x bij pakken.
Je moet gewoon veranwoordelijk r mee omgaan en dan gaat er al heel wa minder snel iets mis
Dom gelul, deze combinatie staat erom bekend dat het gevaarlijke bijwerkingen kan opwekken. Lees anders dit:

Bovenaan