Keta naaldjes en poeder mixen

SpaceCat010

Newbie
Goedemiddag iedereen,

Ik heb bij mijn dealer 2 gram ketamine gekocht. 1 gram zijn in de vorm van de zogenaamde naaldjes en de andere gram is fijn poeder.

De ene zegt dat de vorm niks zegt over de werking. De ander zegt weer dat de ene variant meer lichamelijk wat doet en de andere meer space.

Ik hoor ook laatst iemand die het mixt .. best of both worlds .

Is dit gebruikelijk en heeft iemand hier ervaring mee?

• Like
Waarderingen: ljuv

ljuv

DF-koningin
In theorie zou het niet moeten verschillen: De poeder is in feite gewoon van dezelfde kristallen, maar dan fijngestampt. In de praktijk is poeder wat makkelijker te mixen/op te vullen met andere stoffen, maar de kristallen kunnen net zo goed vervuild zijn.

Je hebt wel s-keta en r-keta, beiden beschikbaar in kristal- en poedervorm. S-keta is potenter en hecht sneller en wordt daarom met een meer trippy effect geassocieerd.

Het kan best zo zijn dat je dealer de ene vorm in kristallen en de andere in poeder verkoopt zodattie ze uit elkaar kan houden of, waarschijnlijker, er meer aan kan verdienen.

SpaceCat010

Newbie
Bedankt voor je reactie. Hij zegt zelf dat de werking hetzelfde is. Geen idee waarom die dan 2 soorten verkoopt maar goed. Prijzen zijn ook gewoon hetzelfde!

Ik kijk wel dat ik doe dan. Misschien is de ene wel S keta en de andere R keta. Als is het mix is het sowieso goed kwa werking dan lijkt me?

• Like
Waarderingen: ljuv
Bovenaan