Keta op een after na 4FMP

r0mmelp0t

Belezen gebruiker
Binnenkort ben ik van plan voor het eerst 4FMP te nemen.
Het leek ons leuk na het feest met 4 man in een huis te gaan afteren en daar keta te nemen.
Voor mij is het voor zowel 4FMP als Keta de eerste keer.

Nu vroeg ik me een paar dingen af:
- is het "verstandig" deze middelen te combineren?
- waarschijnlijk zijn we 6 uur thuis dus hoelaat is het het beste de 4FMP te nemen voor een zo prettig mogelijk keta effect?

Alvast bedankt!

R0mmelP0t

Deamon

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Keta is prima te combineren met pep, dus met 4-FMP zal dat denk ik ook wel moeten lukken. Keta versterkt de euforie van amfetamine zonder dat de vaagheid echt verstoord wordt. Het is ook makkelijker om in slaap te komen en de kater is minder. Ik denk dat jullie het beste rond 2:00 de 4-FMP in kunnen nemen, dan doet het nog goed z'n werk als jullie de keta nemen.

r0mmelp0t

Belezen gebruiker
Deamon zei:
Keta is prima te combineren met pep, dus met 4-FMP zal dat denk ik ook wel moeten lukken. Keta versterkt de euforie van amfetamine zonder dat de vaagheid echt verstoord wordt. Het is ook makkelijker om in slaap te komen en de kater is minder. Ik denk dat jullie het beste rond 2:00 de 4-FMP in kunnen nemen, dan doet het nog goed z'n werk als jullie de keta nemen.

Dankje voor je antwoord!
we willen liever de 4fmp om 12 uur nemen omdat we toch wel lekker los willen gaan. Is dit te vroeg of gaan we dan nogsteeds lekker? Ook hebben we geen weegschaaltje dus ik dacht om te beginnen met een lijntje van 2 cm lang van ongeveer 2-3 mm dik. Is dit teveel of teweinig?
We nemen btw 150 4fmp

Alvast bedankt

Deamon

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Als jullie de 4-FMP om 0:00 nemen zal het effect tegen 6:00 wel wat afgezwakt zijn, al is het dan nog wel lichtjes te voelen en de keta zal het waarschijnlijk wel iets versterken. Aangezien het voor jou voor zowel 4-f als keta de eerste keer is kan het sowieso geen kwaad om de keta niet op het hoogtepunt van de 4-f te nemen, dan kun je van beide drugs apart de effecten wat beter voelen. Het is eigenlijk wel verstandig om een weegschaal te gebruiken voor keta, precisieweegschalen zijn niet eens zo duur, ik heb er eentje van €25. Maar het is op zich ook wel mogelijk om het op gevoel te doen, tegenwoordig doseer ik meestal ook op gevoel, ik kan dat intussen wel redelijk inschatten. Een lijntje van 2cm lang en 2-3 breed is ruwweg 30 mg volgens mij (maar ik kan dat niet met zekerheid zeggen), op zich een prima dosis om mee te beginnen. Als niemand van jullie ervaring heeft met keta is het wel verstandig als één persoon een lagere dosis neemt, de coördinatie zal dan waarschijnlijk wel wat verstoord zijn en het is handig als iemand in kan grijpen als er iets mis gaat, al zal dat niet zo heel snel gebeuren met zo'n dosis, maar moet altijd voorzichtig zijn.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik persoonlijk vind het ontzettend zonde om keta te nemen na andere middelen als je het nog nooit gedaan hebt. Ik had het zelf de eerste keer helemaal nuchter, waanzinnige ervaring. Ik heb helaas heel vaak gezien dat mensen na het gebruik van andere middelen voor het eerst keta namen en heb toch vaak gezien dat het tegenviel dan. Je moet keta eerst leren kennen voor je het combineert is mijn mening.

Deamon zei:
Een lijntje van 2cm lang en 2-3 breed is ruwweg 30 mg

Dit is wel een heel onzekere basis om op te vertrouwen. Vooral als je het voor het eerst neemt en combineert. Ik heb lijntjes gemaakt van ongeveer dezelfde maat en 70mg, dat zegt wel genoeg denk ik. Weegschaaltje is 20 euro op ebay...

Deamon

Bewuste gebruiker
Tripreporter
SmartieAndMe zei:
Deamon zei:
Een lijntje van 2cm lang en 2-3 breed is ruwweg 30 mg

Dit is wel een heel onzekere basis om op te vertrouwen. Vooral als je het voor het eerst neemt en combineert. Ik heb lijntjes gemaakt van ongeveer dezelfde maat en 70mg, dat zegt wel genoeg denk ik. Weegschaaltje is 20 euro op ebay...
Daarom zeg ik ook ruwweg en zeg ik dat het lang niet zeker is en raadde ik TS ook al aan om een weegschaal te kopen. :wink:
Maar ik wilde graag wat meer advies geven dan alleen zeggen dat r0mmelp0t een weegschaal moet kopen.

@r0mmelp0t:
Wat me ook nog te binnen schiet: zeker als je zonder weegschaal keta gebruikt is het belangrijk om te gaan zitten of liggen na een lijntje, om te voorkomen dat je gewond raakt als je omvalt. Ook belangrijk om in een houding te zitten of liggen waarbij je kunt kotsen zonder te stikken in de kots, dus niet op je rug liggen. Ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand moest kotsen van keta, maar het kan wel gebeuren. Het duurt ongeveer 15 minuten totdat het begint te werken, dus je moet eventjes geduld hebben.

r0mmelp0t

Belezen gebruiker
We gaan lekker rustig aandoen en kijken hoe we erop reageren.
1 van ons heeft het al eens gedaan dus die kan ons wel een beetje helpen.

Wat me ook nog te binnen schiet: zeker als je zonder weegschaal keta gebruikt is het belangrijk om te gaan zitten of liggen na een lijntje, om te voorkomen dat je gewond raakt als je omvalt. Ook belangrijk om in een houding te zitten of liggen waarbij je kunt kotsen zonder te stikken in de kots, dus niet op je rug liggen. Ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand moest kotsen van keta, maar het kan wel gebeuren. Het duurt ongeveer 15 minuten totdat het begint te werken, dus je moet eventjes geduld hebben.

We gaan inderdaad eerst lekker zitten en kijken hoe het gaat en als het goed gaat rustig proberen een beetje te lopen.

Ik zal over de hele avond een tripreportje schrijven!

Iedereen bedankt voor de reacties!

R0mmelP0t

r0mmelp0t

Belezen gebruiker
25tolife zei:
Ben erg benieuwd naar je report!

Helaas laat het reportje met keta nog even op zich wachten...
Vrienden die afhaken helaas.
Report van de 4FMP is wel over enkele dagen te lezen!
Toch bedankt voor alle informatie die iedereen gegeven heeft!

R0mmelP0t!

Bovenaan