Keta op een feest!

Valda

Newbie
Zo mensen mn eerste post hiero op dit prachtige forum.
Ik heb afgelopen zaterdag op Defqon dan eindelijk de geneugten van de keta mogen ervaren.

Nadat 99% van de mensen me hadden afgeraden om het op een feest te gebruiken, heb ik het natuurlijk wel gedaan.
En wat een ervraring was dat zeg.
Heerlijk genoten!!
Heb al vele drugs geprobeerd en kan r van genieten maar de trip die ik nu heb meegemaakt met het wonderbaarlijke goedje ketamine overtrof mn stoutse verwachtingen.
Ben r nog steeds zwaar van onder de indruk, en ga het ook zeker vaker gebruiken.

Na om 11:00 in de trein te zijn gestapt eerst maar aan de whiskey cola begonnen.Met in mn achter hoofd van tja dan maar geen keta gebruiken want samen me drank scheen niet zo goed te gaan. (mijns inziens pure bang makerij).
Tijdens de reis naar Almere heerlijk van mn whiskey cola genoten in combinatie met wat sleuteltjes sosa.
Met nog steeds in mn achterhoofd geen keta vandaag.
In almere aangekomen was de fles whiskey profesioneel in mn maag verdwenen en was ik klaar voor het feest.

Een maal binnen toch tot de ontdekking gekomen beetje te veel gedronken.Dus om weer beetje leven in mn donder te krijgen maar snackie genomen.Met nog steeds in mn achterhoofd geen keta meer voor mij.
Na verloop van tijd begint de Keta toch wel t branden in je zak.En heb ik samen met maatje besloten om toch maar wat te gaan proberen.
Ik had hiero al wat trip reports gelezen dus had enige id wat ik kon verwachten.heb een relaxde launche bank uitgezocht en ben daar neer geplofd,wat achteraf dus helemaal geen overbodige luxe was.

Ik ben neeregeplofd heb volgens de bijsluiter beide neus gaten gevuld met keta.
Toen ik niks merkte toch nog maar wat genomen.Dat niks merken was volgens mij gewoon een ilusie want toen ik voor de 2de keer aan mn sleutel zat te ruiken. Ging me hele bewustzijn met me op de loop.
De bank zat steeds lekkerder en voelde me alsof ik helemaal los in mn vel zat.
Na even zo gezeten te hebben (het even scheen een dik halfuur geweest te zijn)
Maar opzoek gegaan naar wat goede beuk muziek.
Eenmaal in de tent aangekomen wat opziche al een hele opgave was, heb me zellf duizende keren vervloekt waarom ik uberhaupt was opgestaan.

Eenmaal binnen met de dreunende bass een wervelende licht show die je kei intens mee maakt.
Toen wist ik het ik heb mij ultieme trip middel gevonden.
Ik heb de rest van het feest in een soort roes meegemaakt.
En vond het te jammer dat ik opslot niet meer bij machte was om uberhaupt mn pakje open te houden om wat behoorlijks te kunnen scheppen.
Een wel willende maat van me heeft toen mn keta maar weggegooid omdat het in zijn ogen wel genoeg was geweest.
Daar was ik het zelf niet echt mee eens maarja de macht om wat te ondernemen was al uit mn lichaam vervloeid.

Al met al een wereldse ervaring heb r goed van genoten en het overtrof al mn verwachtingen.
Ik zie nu al uit naar mn volgende Keta experience.

DreamWeaver

Badass junkie
Bijsluiter :mrgreen: Klinkt als een vette tijd, ook als ben ik meer van de stimuli bij de feesten, in plaats van de verdovende spulletjes.
Leuk report! :)

lj_bob

Bewuste gebruiker
Heb zaterdag voor de eerste keer Keta op.. Eerst wilde ik er echt nix van weten omdat ik zulke vage verhalen had gehoord over keta. Maar goed, na een nachtje doorhalen met wat sos en ghb verleg ik blijkbaar toch mijn grenzen een beetje. :sunglasses:
Een maatje van me had wat geregeld en vroeg of ik ook een sleutelpuntje wilde proberen: waarom niet dacht ik, een beetje kan geen kwaad en alst echt bevalt kan ik altijd nog wat bijpakken.
Het werd de tweede optie :) Ik vind Keta echt wel leuk (mits niet teveel) omdat het zo'n lekker vaag gevoel geeft. En het allergrootste voordeel is dat een lijntje na een ruim half uurtje goed uitgwerkt is!
Op een feest lijkt het me wat minder om te proberen omdat een stimulerend middel mij dan wel erg veel plezier geeft..
Conclusie: keta mag best wel eens vaker voorbijkomen :grin:

Qocaïne

Badass junkie
Ik wordt altijd fucking loom van Keta! :grin:

Maar een sleutelpuntje keta op een feest kan best lekker zijn.
Beetje ronddwalen in je eigen wereldje! :hearteyes:

Djo

Badass junkie
Djodjo zei:
SperSIZEboon zei:
1 of 2 puntjes is wel relaxt,maar meer ook niet. zeker niet op een hardcore feest

Wel op een Pancake Feest? :hearteyes: :mrgreen:

Ruth & Djodjo zeggen:

Die puntjes van jou zijn dan zeker een half gram per puntje?
Of hoeveel had je er behalve die valium doorheen gesnoven die nacht?

:grin: :P :hearteyes:

Serenity

Badass junkie
^_^ zei:
Keta op een feest ik zie het echt niet zitten

Die keer keta met z'n tweeen vond ik eigenlijk ook een ware hel. Lijkt me verrot om 't op defqon te doen, maargoed.

Als je maar genoten hebt :beer:

Djo

Badass junkie
SperSIZEboon zei:
Djodjo zei:
Djodjo zei:
SperSIZEboon zei:
1 of 2 puntjes is wel relaxt,maar meer ook niet. zeker niet op een hardcore feest

Wel op een Pancake Feest? :hearteyes: :mrgreen:

Ruth & Djodjo zeggen:

Die puntjes van jou zijn dan zeker een half gram per puntje?
Of hoeveel had je er behalve die valium doorheen gesnoven die nacht?

:grin: :P :hearteyes:

hehehe, ik hou niet van kleine lijntjes keta :grin:

Nou ja, dat je maar weet dat ik alles voortaan merk met mijn eigen Djodjo-Logo!
Mijn Klaas-Vaakpoeder werd gewoon aangezien voor Keetje-Vaakpoeder! :mrgreen:

Um

Belezen gebruiker
ik heb het ook 1 maal gedaan en was ook op feest

ik vind het zeer apart om dan op dansvloer een beetje te staan waggelen en naar je eigen freak gedrag te kijken

moet wel chill aanwezig zijn op feest en voldoende lucht..voor het niet meer gaat

maar om nu te zeggen dat het ideale partydrug is..NEEN

Um zei:
ik heb het ook 1 maal gedaan en was ook op feest

ik vind het zeer apart om dan op dansvloer een beetje te staan waggelen en naar je eigen freak gedrag te kijken

moet wel chill aanwezig zijn op feest en voldoende lucht..voor het niet meer gaat

maar om nu te zeggen dat het ideale partydrug is..NEEN

voor mij is het de ideale party drug! :hearteyes: :stoned:

Atropa

Bewuste gebruiker
Vaak gedaan, alleen komt het niet tot z'n recht en is verspilling als partydrugs. Het wordt soms gebruikt door mensen die zich ermee willen onderscheiden in publieke sfeer.

Ik vind 't een hele introverted drugs die je bij gelegenheid in hoge doseringen moet gebruiken (IM optimaal) in een gedempte sfeer thuis op een lekker zacht bed met kussen en in het absolute donker (kun je harder en dieper de K-hole induiken). Licht is een tegenhanger van Ketamine.

Bovendien wil ik met Ket diepgang en al bij een geringe dosis val ik terug in mezelf, maar das persoonlijk.

Bovenaan