Keta + Paddo's?

Aap

Experimenterende gebruiker
Wie heeft deze combo ooit gedaan? Is het aan te raden?
Mij lijkt het wel een mooie ervaring, maar het geeft toch een heel andere draai aan je paddotrip lijkt me. Alsof je paddo's alleen niet genoeg waardeert en extra's nodig hebt.

Atropa

Bewuste gebruiker
http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=25450

http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=62646

http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=55386

De eerste is specifiek omtrend paddo's. Maar eigenlijk gaat het om de combi tryptamine + een dissociatief. Staan een aantal goede bij in the erowid vault.

Eigenlijk elke report wordt er wel gesproken over het gevoel een actual death. De een ervaart ervaart het als mystiek en de ander maakt een treinwrak die piepend tot stilstand komt.

Kans acht ik groot dat een lijn ketamine snuiven tijdens een paddo trip enkel tot verwarring leidt vanwege het verdovende, 'vergeetachtige' effect. En je hangt tussen twee kanten in plaats van door te breken naar 1 dimensie.

Grote doseringen of K-holing zal eerder een mystiek, rustgevend effect geven omdat je geen weerstand meer kunt bieden en geestelijk de effecten veel krachtiger zijn. Overgave is beter dan gecontroleerd reizen. Hangen tussen twee werelden in is het meest oncomfortabele dat er is.

Ten slotte zijn tryptamine voor Keta een verlengstuk van informatie van wat je overkomt. Hierdoor maakt je deze dubbele ervaring ook nog eens versterkt mee. 2cb is een wonderschone aanvulling op Keta.

Aap

Experimenterende gebruiker
Ok, je verhaaltje heeft me al genoeg overtuigd. Ik heb wel nog 2cb, dus misschien combineer ik het daar dan mee.
Waarom is ( volgens jou ) 2cb beter geschikt dan paddo's icm keta?

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
paddo's en keta lijkt me echt helemaal niks. Denk inderdaad dat het sowieso tot teveel verwarring leidt. LSD en Keta heb ik vroeger vrij vaak gedaan, vind dat echt een super combi. Wel heftig maar wel heel leuk. Ook 2c's met keta gaan erg goed samen, als ik jou was zou ik daar eerst mee combineren.

Dat report van paddos + keta is trouwens echt heftig....

Spor

Wijs gebruiker
2C-b / e & keta is denk ik wel mijn favo combi !

Maar ben er wel pas mee begonnen toen ik het effect van keta al heel goed kende, en het accepteerde. Dat is heel belangrijk denk ik. Ik zou heel erg afraden om het de eerste keer te doen inder invloed van iets anders.

Ik vond het altijd een absolutie meerwaarde in de trip, de hele trip werd inteser, heftiger, en vooral kleurrijker. De golven waren heftiger, de visuals sterker en de kleuren leefde echt, zelfs snachts.

Maar ik kan goed met beide drugs omgaan. Ik zou echt aanraden dat je allebei de drugs goed moet kennen inc. met je eigen lichaam voordat je ze mixed. Geen newbie mix dus !

Atropa

Bewuste gebruiker
Middelen waarmee de externe wereld kan worden afgesloten, zoals Ketamine, DMT, PCP, GHB of Datura hebben altijd extra risico's wat betreft psychologische effecten op termijn. Omdat je nooit 100 procent je begrip erop kunt leggen.

Ookal ben je al maanden er niet van onder invloed geweest, alsnog kunnen ze zeer complexe twijfel losmaken zowel neureologisch als lichamelijk.

Ketamine combineren zal best gaan, maar als je het op termijn vaker doet moet je er wel rekening mee houden dat je eventueel met vage afvragingen achter kunt blijven waarvan je niet eens weet waar je nou zou verlangend over denkt.

Ketamine gaat snel en langzaam tegelijk, uitgestrekt maar net zo nauw.

Immo

Badass junkie
Spor zei:
2C-b / e & keta is denk ik wel mijn favo combi !

Ben van plan deze combinatie te proberen, lijkt me echt een behoorlijk vaag effect die 2 drugs tegelijk. Ik neem aan dat het verstandig is voor de eerste keer dat je met de keta wacht tot het 2c-b effect minder begint te worden?

Spor

Wijs gebruiker
Ik wacht meestal wel een tijdje, maar dat is meer omdat ik ook nog even van de 2c wil genieten :P toevallig afgelopen vrijdag weer eens flink tekeer gegaan met 2ce en ketamine. Had een maat bij me die nog nooit 2c had gedaan en 1× 1snuif ketamine, maar hij vond het ook een geweldige combinatie !

Zelf ook érg naar mijn zin gehad, kan niet wachten op de hefstvakantie dan doe ik het nog een over maar dan meer en langer hehe

Nienke

Newbie
Hmmmmm onlangs een jongen overleden door paddo s te combineren met xtc. Sindsdien denk ik: je kan beter paddo s alleen zuiver gebruiken zonder te combineren!!! Dus is dat niet ontzettend leip????

aapkut

Badass junkie
Nienke zei:
Hmmmmm onlangs een jongen overleden door paddo s te combineren met xtc. Sindsdien denk ik: je kan beter paddo s alleen zuiver gebruiken zonder te combineren!!! Dus is dat niet ontzettend leip????

Xtc en paddo's is ook wel goed te doen hoor.
maar er zijn gewoon teveel van alles en dan gaan ze dood en dan is het opeens de schuld van de drugs :P

Oom Klaas

Badass junkie
Nienke zei:

Er zijn ook weleens mensen overleden door water,
dat maakt het nog niet per definitie gevaarlijk.

Immo

Badass junkie
Oom Klaas zei:
Nienke zei:

Water kan toch wel flink gevaarlijk zijn hoor, Denk aan de Tsunami van een aantal jaar geleden. :rolleyes:

Oom Klaas

Badass junkie
Immo zei:
Oom Klaas zei:
Nienke zei:

Water kan toch wel flink gevaarlijk zijn hoor, Denk aan de Tsunami van een aantal jaar geleden. :rolleyes:

Spijkerbroeken ook, die verhogen de kans op kanker.

Bovenaan