Keta + pep

BLLS

Newbie
Ik en een vriendin hadden laatst in rap tempo Eem grammetje speed opgesnoven. Daarna hadden we zin in nog iets. Toen hebben we nog een aantal grote punten keta erbij gesnoven. Daarna zijn we allebei heel heftig gaan trippen. Ik zat 30 min vast op de wc omdat ik niet snapte waar ik was. Zij zag ondertussen konijnen over het plafond rennen. Iemand vergelijkbare ervaringen met de combinatie van deze drugs en wellicht ook een uitleg waarom dit heeft kunnen gebeuren?

Helenas

Bewuste gebruiker
Geen idee maar dat van konijnen zien die over het plafond rennen klinkt wel heel vet :tongueout:

Bobsacamano

Badass junkie
Nee ik kan niet zeggen dat ik vergelijkend heb meegemaakt. Waarschijnlijk omdat ik niet zo debiel ben om op die manier met die twee middelen om te gaan. Ik heb ook niet zo goed door wat je doel is van de post.

Fool

Badass junkie
BLLS zei:
Ik en een vriendin hadden laatst in rap tempo Eem grammetje speed opgesnoven. Daarna hadden we zin in nog iets. Toen hebben we nog een aantal grote punten keta erbij gesnoven. Daarna zijn we allebei heel heftig gaan trippen. Ik zat 30 min vast op de wc omdat ik niet snapte waar ik was. Zij zag ondertussen konijnen over het plafond rennen. Iemand vergelijkbare ervaringen met de combinatie van deze drugs en wellicht ook een uitleg waarom dit heeft kunnen gebeuren?
Uhu, normaal heb je op een gegeven moment zoveel ketamine op dat je niet meer bij kunt nemen en 'soort van' out gaat. Met speed op ga je minder snel out en druk je meer naar binnen. Kun je nogal enge taferelen van krijgen, als je zo verdoofd bent dat je de wereld niet meer snapt en nog wel rond kunt lopen en bewegen door de speed. Soort van de moderne wandelende zombie.

Bobsacamano

Badass junkie
Klinkt heel naar :(

Fool zei:
BLLS zei:
Uhu, normaal heb je op een gegeven moment zoveel ketamine op dat je niet meer bij kunt nemen en 'soort van' out gaat. Met speed op ga je minder snel out en druk je meer naar binnen. Kun je nogal enge taferelen van krijgen, als je zo verdoofd bent dat je de wereld niet meer snapt en nog wel rond kunt lopen en bewegen door de speed. Soort van de moderne wandelende zombie.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Kan niet onderdrukken dat ik hier toch best om moet lachen eigenlijk... We hebben echt vet veel speed en keta gesnoven en toen tripten we heel hard, hoe kan dat? :confused: Tja, dat had je vantevoren al kunnen bedenken en toch op zijn minst achteraf wel kunnen begrijpen door even na te denken.

Hebben jullie het wel naar de zin gehad? Ergens klinkt het voor een keer nog best leuk :P.

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
bobsacamano zei:
Klinkt heel naar :(

Fool zei:
BLLS zei:

Ik zou dit natuurlijk weer een super vette ervaring vinden.

Ik ben dat soort persoon die nooit bang zal worden van een trip, hoe heftig en eng hij ook is.

Ik sta voor alles open, ook al zou ik hallucineren dat ik geneukt wordt door 5 buiten aardse wezens, en echt ontvoerd wordt in hun space shuttle..
En dan bedoel ik dit soort van buitenaardse wezens:

Ik zou meteen denken van, "Vet man, deze drug cocktail van 20 verschillende middelen moet ik zeker onthouden en delen met vrienden!".

Komt misschien door het feit dat ik véél heb meegemaakt, nouja..

Fool

Badass junkie
MentalFucked zei:
Ik ben dat soort persoon die nooit bang zal worden van een trip, hoe heftig en eng hij ook is.

Dat heb ik ook wel eens gedacht toen ik net begon met psychedelica, nu geloof ik je niet meer. :P

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Mental, er zijn ook donkere kantjes aan bepaalde drugs/combos en hallucineren die je liever niet wil ervaren...
maar ok als je geniet van een gangbang met aliens waar jij de sissy van bent :confused: :tearsofjoy: waarom niet...

OT: vetjes dat TS zijn vriendin konijnen ziet rennen op het plafond, onlangs zag een maatje van mij overal katten in zijn living. Wat is dat toch met die dieren :grin: dosseer wat lager mensen dan heb je het ook meer onder controle :wink:

Bobsacamano

Badass junkie
Ik heb dit zelf ook wel hoor. Die donkere kanten vind ik niet erg tijdens een trip die horen er bij. Heel soms vind ik tijdens het uitwerken van Keta mijn denkproces alleen heel erg vervelend. Ik val dan een beetje terug in het verleden en begin heel erg na te denken soms in loopjes.

Fool zei:
MentalFucked zei:

Dat heb ik ook wel eens gedacht toen ik net begon met psychedelica, nu geloof ik je niet meer. :P

BLLS

Newbie
Ik vond het niet zo'n enge ervaring, juist best wel vet eigenlijk. Maar een tweede keer dit meemaken hoeft van mij niet !

Bovenaan