Keta pluggen?? (3 uur trippen ipv 1!)

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Bewild zei:
Intoxication zei:
nee zou ik ook niet doen, stel dat je niemeer weet wanneer je moet kakke :confused:

Ok dan :P!

Nee, maar ik vraag me gewoon af of de dosering echt even hoog ligt als bij oraal gebruik. Ik heb ergens anders ook al gelezen dat die doseringen idd hetzelfde zijn, maar ik zou dit graag horen van iemand met ervaring..

Ben ook erg benieuwd :)

trippykees

Belezen gebruiker
ik heb 1 keer keta geplugged, 40a50 mg was het volgens mij.
het lijkt een beetje op IM qua effect, niemand hier die het geprobeerd heeft? :P

nannny

Newbie
Me eerste post op df lees normaal maar vond dat ik mezelf misschien wel eens nuttig kon maken door me te registreren en antwoord te geven.

Overigens gister nog keta geplugged maar viel deze keer erg zwaar. Was de 5e keer dat ik het geplugged heb vorige keren dosissen gepakt tussen de 50 a 75mg, gister dacht ik wel iets verder te kunnen gaan met een dosis van rond te 200mg maar bleek nader hand te veel om van te kunnen genieten voor mij.

En voor de rest met kleine dosissen werkt de trip ook maar 1 uur bij mij en die van gister heb ik 2 uur lang op getript en ben uiteindelijk naar bed gegaan was gesloopt.

Bewild

Bewuste gebruiker
nannny zei:
Me eerste post op df lees normaal maar vond dat ik mezelf misschien wel eens nuttig kon maken door me te registreren en antwoord te geven.

Overigens gister nog keta geplugged maar viel deze keer erg zwaar. Was de 5e keer dat ik het geplugged heb vorige keren dosissen gepakt tussen de 50 a 75mg, gister dacht ik wel iets verder te kunnen gaan met een dosis van rond te 200mg maar bleek nader hand te veel om van te kunnen genieten voor mij.

En voor de rest met kleine dosissen werkt de trip ook maar 1 uur bij mij en die van gister heb ik 2 uur lang op getript en ben uiteindelijk naar bed gegaan was gesloopt.

Het lijk mij dan wel dat het intenser werkt zo dan bij snuiven, binnekort maar eens proberen :)

Bovenaan