Rilmazolam

ILoveRCs

Wijs gebruiker
Rilmazolam is een actief metabolitiet van Rilmazafone, een door Japan ontwikkelde water oplosbare prodrugs die zich omzet in meerdere benzo's. Maar Rilmazolam specifiek wil ik dus belichten omdat het een soort vrij verkrijgbare Midazolam is. Een van de de weinige benzo's die geschikt is voor het assissteren van anesthetica.
Wat info specifiek voor het metaboliet Rilmazolam uit ChatGPT voor specifiek de RoA oraal, ipv IV wat het gebruikelijke is, net als bji Midazolam:

Rilmazolam is een benzodiazepinederivaat dat voornamelijk wordt gebruikt als kortwerkend kalmerend middel in klinische settings. Hier volgt een samenvatting van de orale toedieningsroute (ROA), duur, effecten en halfwaardetijd:
Toedieningsweg (ROA)

Oraal: Rilmazolam kan oraal worden toegediend, hoewel de farmacokinetiek en het klinische gebruik meestal via intraveneuze toediening worden bestudeerd. Bij orale inname worden de absorptie, het begin en de effecten beïnvloed door factoren zoals maaglediging en metabolisme.

Duur van de effecten
Begin: Ongeveer 15-30 minuten na orale toediening.
Piekeffecten: Meestal bereikt binnen 1-2 uur.
Duur: 4-6 uur therapeutische effecten. Sedatieve en hypnotische effecten zijn kortwerkend vanwege het snelle metabolisme.

Effecten
Primaire effecten: Sedatie, anxiolyse (angstreductie), spierontspanning en amnesie. Net als andere benzodiazepinen versterkt het de werking van GABA op GABA-A-receptoren, wat leidt tot depressie van het centrale zenuwstelsel.
Bijwerkingen: Slaperigheid, duizeligheid, kans op ademhalingsdepressie (vooral bij hogere doses of in combinatie met andere CNS-depressiva) en cognitieve stoornissen.
Recreatief potentieel: Net als bij andere benzodiazepinen bestaat er een risico op misbruik vanwege de kalmerende en euforische effecten bij hogere doseringen.

Halfwaardetijd
De halfwaardetijd van rilmazolam is ongeveer 1,5-2,5 uur, afhankelijk van het metabolisme van de persoon. Het werkt korter in vergelijking met veel andere benzodiazepinen, wat bijdraagt aan

Ben benieuwd of iemand deze "inslaper" al geprobeerd heeft, heb 4mg pellets gehaald, en het lijkt me een beter alternatief dan Flunitrazolam gezien die halfwaardetijd tot 20 uur kan duren en daarnaast voor epiletische aanvallen kan zorgen. Heb het nog niet geprobeerd maar heb 4mg pellets liggen.

Zal zsm mijn bevindingen laten horen over deze "inslaper". Bewust niet onder cateogrie RC's geplaatst omdat dit simpelweg geen RC is, ook geen gebruikelijke pharmaceutische benzo maar echt een

jam

Bewuste gebruiker
Ik ben ook heel benieuwd, misschien had hij tijdens het typen al een pellet genomen en heeft hij het einde van de zin niet gehaald :)
De pellets lijken goedkoop te zijn ,dus als het een fijne inslaper is denk ik dat ik het ook wel eens ga testen.

ILoveRCs

Wijs gebruiker
Haha merk dit nu pas op, kan ook niet meer bewerken. maar hij is sedatief en heel kortwerkend, zo kort dat als je geen goede doorslaper ben , je ook weer wakker kunt worden midden in de nacht en je er nog een moet nemen om zo je 8 p uur te pakken, wel iets om rekening mee te houden..

Is deze trouwens qua effect gelijkaardig aan rilmazafone?
Nee Rilmazafone is de prodrugs waar je mogelijk 10x het aantal mg van nodig hebt voor het zelfde effect. Net als Clonazaone (Clonazepam) pak ik ook 4 x 5 (20mg) mg voor 2mg clonazepam.

jam

Bewuste gebruiker
Kan je er ook nog op wakker blijven? Of is het wel in de mate sedatief dat je echt je bed in moet?

SoulAssassins

Badass junkie
Deze is interessant helaas heb mijn vendor ze nog niet maar ik houd het in de gaten.
Inslapen is een probleem bij mij en zo af en toe een hulpje daarbij is fijn.
Ik mis Normison.

ILoveRCs

Wijs gebruiker
Kan je er ook nog op wakker blijven? Of is het wel in de mate sedatief dat je echt je bed in moet?
Vannacht geprobeerd, was niet moe, had een halve bromazolam genomen, deed niks, gaf me haast energie... toen een rilmazolam onder mn tong en binnen 5-10 min werkte die was ik zo traag dat ik eigenlijk direct naar bed wou. had in bed nog een halve genomen en was binnen paar min weg voor 6 uur. echt bizar hoe snel ze werken als je het onder je tong laat oplossen. maar denk met genoeg stims dat je er wel wakker op kan blijven hoor. maar of t leuk is, dat weet ik niet.

Deze is interessant helaas heb mijn vendor ze nog niet maar ik houd het in de gaten.
Inslapen is een probleem bij mij en zo af en toe een hulpje daarbij is fijn.
Ik mis Normison.

ja zeker interessant, het is net een flunitrazolam alleen sterker en veel kortere halfwaardetijd.
Temazepam is een mooie idd, een van de fijnste die ik ooit op heb, was ook m'n eerste, dusja niet gek

BelowTheFlow

Wijs gebruiker
Temazepam is een mooie idd, een van de fijnste die ik ooit op heb, was ook m'n eerste, dusja niet gek
Wel bijzonder om dit te lezen: temazepam is immers nog gewoon te krijgen. Nou ja "gewoon": op recept dan.

Mijn HA was en is uiterst spaarzaam met medicatie. Dus zolang als ik de voor mij bestemde hoeveelheid Zolpidem moest delen, kwam ik te kort.
Bij vrienden verkregen temazepam werkt bij mij niet in normale dosis: pas bij dubbel (of meer) begin ik wat te slapen. Same for lormetazepam.
Terwijl Zolpidem wel werkt, net als
Bromazolam, in normale dosis = max halve pellet
.

Wat mij betreft: benzo's zijn geen speeltjes. Geen middelen om "dronken" te voelen Wel effectieve middelen om incidenteel een nacht van verminderde vatbaarheid voor benodigde slaap aan te pakken. Direct na innemen naar bed. Als dat (Direct naar bed") niet de bedoeling is, dan was een benzo de verkeerde keuze.

Als iemand zich dronken wil voelen, is alcohol in veel gevallen toch de minder slechte keuze. Bovendien smaakje naar keuze.

Laatst bewerkt:

ILoveRCs

Wijs gebruiker
Waarschuwing:

Ik werd zojuist wakker en had een beetje kalkachtige smaak in m'n. mond, voel ik met m'n vinger aan m'n tanden, vinger helemaal blauw, sterker nog hele mond was blauw. Ik dacht wtf is dit. blijkt dus dat ik wakker ben geworden tussendoor en gewoon een nieuwe heb gepakt waar ik geen enkel benul van heb gehad. En volgens mij is dit niet de eerste keer. Want ik had er 50 gekocht en heb er 28 over, voor m'n gevoel heb ik t maximaal 10-15x gebruikt. Oeps....

Deze benzo veroorzaakt dus compleet geheugenverlies en algeheel verlies van bewustzijn terwijl je "wakker" bent. Geheugenverlies is voor een benzo (met veel alcohol) op zich niet zo heel gek, maar dat ik er meer heb genomen zonder er enig idee van de te hebben en zonder een druppel alcohol is wel echt next level, ik heb nog nooit bij gepakt in m'n slaap, mogelijk 1x met Bromazolam, maar hierbij gebeurt het dus consistent heb ik het idee. Maar gezien Rilmazolam premedicatie voor anesthesie is, is het ergens ook wel logisch, het werkt dus het zelfde als het roesje wat je in het ziekenhuis krijgt met Midazolam. In dit opzicht lijkt het wel op Zolpidem in een gigantische dosis (aangezien 50mg bijna niets deed bij mij).

Gelukkig stap ik vanaf vandaag over op Bromazepam en Lorazepam en leg die blauw/grijze Rillies even op een veilige plek. Nu vraag ik me echt af of ik geen gekke dingen heb gedaan vannacht of de de vorige keren... Lang van verhaal kort, Rilmazolam is een ziekenhuis benzo voor anesthesie, niet te vergelijken met met een inslaper zoals Flunitrazolam / Temazepam.

Zelfs vind ik het wel ergens grappig aangezien het zo onschuldig is afgelopen maar dit is oprecht gevaarlijk. Je zult maar wakker worden in een opgeruimd huis, dan schrik je je een hoedje. maar serieus, let op mensen. Ik heb dit blijkbaar consistent gedaan en kom er nu pas achter... Je hebt werkelijk geen flauw idee.

Ik heb wel lekker geslapen iig, denk ik..? Nu over op de veilige Bromazepam en Lorazepam

Laatst bewerkt:

SoulAssassins

Badass junkie
Treed de amnesie ook al op wanneer je slechts 1 of een halve pellet neemt?
Gezien zijn ervaring en ervaring met deze benzo is het beter er ver vandaan te blijven ,dan zou ik toch eerder naar Flubromazepam neigen.
Je word compleet stoned met 8mg en ik viel toen als een blok weg onder het nodden van die blauwe rakker haha.
Ik ben geen benzo vreter maar ik Research ook echt ,dus zo af en toe pak ik een nieuwe soort en evalueer deze ,voor de rest gaan ze in de kluis bij de andere RC benzo's

Kordie

DF-koning
Ik hoorde van een mede revalidant dat die was gaan slaapwandelen na gebruik van dit medicijn.

Sloeg snel aan zei hij. Dus in no time in diepe slaap. Maar werd halverwege de nacht door de BOA van een bankje in het park gehaald in zijn pyjama.

Of dit nu komt door Rimazolam, of een combinatie van iets wat hij niet erbij zei weet ik niet. Maar ik wilde het toch even delen als alert.

Meer slaapwandelaar na gebruik van deze rc?

FerdFatoehaus

Badass junkie
Ik hoorde van een mede revalidant dat die was gaan slaapwandelen na gebruik van dit medicijn.

Sloeg snel aan zei hij. Dus in no time in diepe slaap. Maar werd halverwege de nacht door de BOA van een bankje in het park gehaald in zijn pyjama.

Of dit nu komt door Rimazolam, of een combinatie van iets wat hij niet erbij zei weet ik niet. Maar ik wilde het toch even delen als alert.

Meer slaapwandelaar na gebruik van deze rc?
Alcohol en benzodiazepines gaat snel mis. Google maar eens op bartard reddit.

Antibenz

Newbie
Ik heb ook rilmazafone in huis. Wou het gaan nemen. Ik denk dat 10 a 15 stuks ook veelste veel is. Ik hou het zelf bij 2 a 4 mg. Op reddit staat ook dat iedereen goed op gaat zolang je niet verder gaat dan 15-20mg.

_shikantaza

Badass junkie
Ik heb ook rilmazafone in huis. Wou het gaan nemen. Ik denk dat 10 a 15 stuks ook veelste veel is. Ik hou het zelf bij 2 a 4 mg. Op reddit staat ook dat iedereen goed op gaat zolang je niet verder gaat dan 15-20mg.
Pas op dat je niet weer uitkomt waar je met Bromazolam belandde.

Antibenz

Newbie
Pas op dat je niet weer uitkomt waar je met Bromazolam belandde.
Dankje voor je oplettendheid! Ik slikte toen brozolam echt voor angsten. En daar ging het goed mis.. nu heb ik momenteel de rilmazafone op. En merk ik wat ontspanning en zin om zo lekker te gaan slapen. Ik zocht een inslaper omdat ik nog steeds insomia (slapeloosheid) heb. Ik krijg zoplicon van de ha. Dus ga morgen weer daar na over. Maar oprecht bedankt!

jam

Bewuste gebruiker
Er is misschien een beetje verwarring, want dit topic gaat over rilmazolam en niet over rilmazafone wat volgens mij wel verschillende stoffen zijn. Echter ben ik ook wel benieuwd naar ervaringen met rilmazafone dus als je hier iets over kan zeggen qua dosering en effect hoor ik het wel graag.

Antibenz

Newbie
Er is misschien een beetje verwarring, want dit topic gaat over rilmazolam en niet over rilmazafone wat volgens mij wel verschillende stoffen zijn. Echter ben ik ook wel benieuwd naar ervaringen met rilmazafone dus als je hier iets over kan zeggen qua dosering en effect hoor ik het wel graag.
Rilmazolam is een actief metabolitiet van Rilmazafone, even gekopieerd en geplakt haha. Dus wat je bij de vendor haalt is rilmazafone. Ik zou niet weten waar je rilmazolam 4 mg pellets anders kan halen?
Het wordt in je lichaam wel omgezet weet ik.
Maar goed ik weet wat ik slik en dat is rilmazafone wat wordt omgezet nar rilmazolam.

Antibenz

Newbie
Sorry vergeten mij ervaring te delen met rilmazafone wat uit eindelijk rilmazolam werd dus. Nou ik heb het nu 2 keer geprobeerd. 1ste keer werd ik er na 1 a 1,5 uur lichtelijk euphorisch van en steeds blijer. Ook beetje moe en heb ik na 2 a 2,5 uur mij bed opgezocht en sliep ik als een blok.
Want rilmazolam piekt meestal rond de 3 uur heb ik ergens gelezen.

2e keer nam ik het dubbele van de 1ste keer wat eigenlijk iets te veel was. Ik werd na 1 uur erg moe en na 1,5 uur ben ik na bed gegaan en ben ik gelijk in slaap gevallen. Ik merkte wel dat ik in dat half uur wel erg chil en blij voelde

KoningToto

Bewuste gebruiker
Sorry vergeten mij ervaring te delen met rilmazafone wat uit eindelijk rilmazolam werd dus. Nou ik heb het nu 2 keer geprobeerd. 1ste keer werd ik er na 1 a 1,5 uur lichtelijk euphorisch van en steeds blijer. Ook beetje moe en heb ik na 2 a 2,5 uur mij bed opgezocht en sliep ik als een blok.
Want rilmazolam piekt meestal rond de 3 uur heb ik ergens gelezen.

2e keer nam ik het dubbele van de 1ste keer wat eigenlijk iets te veel was. Ik werd na 1 uur erg moe en na 1,5 uur ben ik na bed gegaan en ben ik gelijk in slaap gevallen. Ik merkte wel dat ik in dat half uur wel erg chil en blij voelde
Welke dosissen heb je gebruikt die eerste en tweede keer?

Bovenaan