1. Hey Bezoeker! Wil jij kans maken op €100 shoptegoed in de webwinkel van Azarius? Lees in dit topic hoe je met een foto mee kunt met de actie! Deze actie loopt tot en met 30 april, doe vandaag nog mee!
    Ontzet Notitie

Hoelang zijn drugs in het lichaam aantoonbaar

Discussie in 'Drugs' gestart door Tijdloos, 14 mrt 2011.

1. skai100

skai100 Newbie

Mijn vriend gebruikte onlangs mdma kristallen. Hij dacht dat het net als xtc 3 dagen aantoonbaar zou zijn maar na 5 dagen scoorde hij alsnog op mdma...geen hoge score maar toch boven de afkapwaarde!! Hij had wel veel genomen en met ochtendurine wil die score ook wel hoger zijn maar goed...mdma kristal is dus langer aantoonbaar...blijkbaar. :grin:

2. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator

MDMA kristal is net zo lang aantoonbaar dan een XTC pil hoor, zit allebei MDMA is dus evenlang aantoonbaar. Maar hoe meer je neemt, hoe langer het aantoonbaar is. En hij had dus veel genomen zoals je zegt.

3. skai100

skai100 Newbie

Ja dat dacht ik al....hij was weer eens greedy :rolleyes: . Thanks.

4. autysd

autysd Bewuste gebruiker

dit is eigenlijk een heel relevant topic voor iedereen
    -een ademtest, bloedproef, urinetest kan je werkelijk in schulden stoppen die de rest van je leven bepalen :worried:

5. Liefhebbertje

Liefhebbertje Bewuste gebruiker

Ik heb niet alles gelezen moet ik eerlijk bekenen maar uit ervaring kan ik wel delen

Niet alle waarden die er op internet staan kloppen
    Elke soort test is ook anders
    Laat me het zo zeggen je kan het het beste verdubbelem
    Hoelang het aantoonbaar is verschild per persoon:
    Lichaambouw, voeding , drinken en fysieke gesteldheid

Ook word er tegenwoordig vaker op de afvalstoffen getest bij justitiele diensten,
    Reclassering gevangenis psychiatrische instellingen afkick klinieken

Ik heb nu niet alle gegevens hier maar die van alcohol kan ik zo opdreunen
    Omdat ik er heel vaak op getest ben alles geprobeerd heb niet te worden gepakt
    En helaas ook de info van internet voor waarheid aangezien

Met de duurdere urine controles zoeken ze naar afbraakstoffen van alcohol (ethylglucuronide/ Egc)
    Die is ineens 80 uir aantoonbaar 3/4 dagen

Ghb is indd vaak maar 12 uur te bewijzen soms 24 uur weet niet goed of dit gebruiks cq persoon ligt of aan de test

Beinvloeden van de test is niet mogelijk enkel schone plas in te leveren
    Wat je ook doet water zuur chloor wat dan ook toevoegen zien ze aan de creatine waarde
    Dan denk je aan syntetische urine nou geloof werkt ook niet iets met zuren en ph waarde ben er niet achter gekomen

Meeroken ook geen smoes ze hebben minimale waardes toegekent omdat excuses te vermijden
    Veel gebruikt voor je de ucs aanging bekijken ze per middel maar houden meestal 28 dagen aan daarna gaat het niet meer op

Enkel in korte tijd afvallen en dan echt kilo's per week zou een positieve thc uitslag kunnen geven ivm dat thc zich in vetweefsel nestelt

Sneller uit bloed dan urine??
    FABELTJE!!!!
    Ik leg enkel alcohol uit aangezien het alweer veelste veel tekst is en het laat word

Nou we hebben gezien alcohol max 80 uur he?
    Nou in je bloed hebben ze andere stoffen vanuit de alcohol hoek die ze meten

Hier komen ze met een samengevatte verklaring word echt moe namelijk:
    Niet alle gemeten stoffen hebben directe oorsprong alcohol maar alles samen wel

ALAT.
    Verhoogde waarde hiervan kan duiden op overmatig alcohol gebruik

ASAT
    zelfde als ALAT

GAMMA GT
    Ook weer een stof uit de lever maar die word voor 80% of meer aan alvohol toegeschreven

MCV
    Kort door de bocht de grote van je rode bloedcellen dit alles denk je ju wat heeft dit ermee te maken maar het word 1 grote rekensom en daar komt een antwoord uit maargoed ik ga weer verder haha

CDT
    Dit is een eiwit wat enkel en alleen door alcohol aangemaakt word
    En is minimaal 4 weken aantoonbaar

Dit alles bekijken en berekenen ze met elkaar
    Het duurt 3 maanden voor je bloed compleet drugs en alcohol vrij bent
    Er is niets wat je kan doen dit te versnellen
    Maar goed veel drinken is wel heel erg aan te raden
    Niet teveel als je urine controle heb haha dan word je urine te waterig en creatine afwijkend dus alsnog positieve uitslag

Dit alles verzin ik niet ben al hele tijd bezig aftekicken
    Maar heb in de volgende instellingen uc en bloedonderzoeken gedaan en geloof alles heb ik geprobeer om toch een goede test te geven terwijl ik gebruikt had:

Urine:
    Artsen
    Reclassering
    Detentie
    Psychiatrische instellingen
    CBR

Bloed:
    Instelling
    Justitie op last van rechter anders doen ze het nooit
    Cbr

Dus ik weet helaas hoe het allemaal werkt

Even algemene opmerking moet het ff kwijt
    Ik ben sinds lange tijd weer aktief hier
    Maar het verbaast me hoe weinig juiste info
    Er word gedeeld en lijkt me dat als je gebruikt
    Je je inleest en onderzoekt
    Foutive info kan gevaarlijk zijn
    Maar bvb begin dit topic staat er is langer in urine zichtbaar als bloed
    Stel iemand moet bliedtest ondergaan vanwege justitie onderzoek die leest dat
    En gebruikt af en toe normaal kan hierdoor zeer zwaar in de problemen komen

6. autysd

autysd Bewuste gebruiker

@Liefhebbertje
    maar al te waar
    goed overzicht ty :smile:

Deel Deze Pagina