Info Benzodiazepinen informatie

Didier

Newbie
Ik neem diazepam 10mg 5 pilletjes en voel nog niets . Is dit normaal of neem ik best nog meer ?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Als je geen tolerantie hebt voor benzo's is het best raar. In dat geval zou ik naar je arts gaan en iets anders proberen om de symptomen (hulpvraag) tegen te gaan overleg.

Is het puur voor slaap of (ook)angstklachten?

Ik heb wel tolerantie en met 50mg kan ik wel slapen helemaal met 1 borrel erbij.

Maar dit is iets voor de arts.

Succes/sterkte!

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Als je geen tolerantie hebt voor benzo's is het best raar. In dat geval zou ik naar je arts gaan en iets anders proberen om de symptomen (hulpvraag) tegen te gaan overleg.

Is het puur voor slaap of (ook)angstklachten?

Ik heb wel tolerantie en met 50mg kan ik wel slapen helemaal met 1 borrel erbij.

Maar dit is iets voor de arts.

Succes/sterkte!
Volgens mij geen arts maar zelf medicatie.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Volgens mij geen arts maar zelf medicatie.

Klopt maar ik ga ervan uit dat @Didier rond de 21 jaar is. Dan zal ik je een trucje leren namelijk promethazine en een biertje zorgen voor veel 'genot', ik ga ervan uit dat je dat je zo kan halen anti allergie middel ook hooikoorts maar is fijn spul.

Maar zoek a.ub plezier met
Ik neem diazepam 10mg 5 pilletjes en voel nog niets . Is dit normaal of neem ik best nog meer ?

Mijn eerste keer was 80mg of 90 omdat ik het niet voelde. Of voelde je het wel maar het had niet het gewenste effect behaald/had je meer verwacht? Paar vragen:
-Wat is je tolerantie?
-Hoe vaak en hoelang gebruik je ze in de dosering?
-Neem je andere stoffen , zo ja in welke frequente en dosering?

Je bent je eigen baas van je lichaam.

Wees voorzichtig en sterkte! Hoop dat je iets anders krijgt wat helpt

Shean01

Newbie
Goedenavond, ik heb Diazepam besteld voor het slapen gaan bij * knip * geen verkooppunten noemen .. tot in hoeverre moet ik hiermee uitkijken ivm verslaving?

Laatst bewerkt door een moderator:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Goedenavond, ik heb Diazepam besteld voor het slapen gaan bij * knip *.. tot in hoeverre moet ik hiermee uitkijken ivm verslaving?
Niet meer als 2 weken dagelijks gebruiken. Liefst nog korter. Het is een insluiper..
Maar denk eerlijk gezegd dat die shop een scam is...

Laatst bewerkt door een moderator:

Shean01

Newbie
Niet meer als 2 weken dagelijks gebruiken. Liefst nog korter. Het is een insluiper..
Maar denk eerlijk gezegd dat die shop een scam is...

heb het wel binnen gehad, sorry voor de late reactie. ik zit niet vaak achter de computer
hoezo denk je dat het en scam zou zijn dan?

ik gebruik al jaren seroquel voor het slapen.
seroquel is een anti psychotica
het is voor gescheven toendertijd bij een psychiater.
het is maar 1 klein pilletje.
nu begin klachten ervan te ervaren zoals dat het een dikmaker is en ik vocht vast houd.
maar slapen zonder dat lukt mij niet.
ik slaap dan half wakend en droom gruwelijke dingen die als ik wakker schiet doorsluimeren.
op den duur zo erg dat ik niet meer durfde te gaan slapen.
k zoek eigenijk dus een vervanger.
benzo's op doktersrecept krijg ik niet want k ben verslavendgevoelig.
nu zoek k dus een designer benzo wat een goede inslaper en vooral ook doorslaper is.
alvast bedankt.

Zanza

DF-koning
ik gebruik al jaren seroquel voor het slapen.
seroquel is een anti psychotica
het is voor gescheven toendertijd bij een psychiater.
het is maar 1 klein pilletje.
nu begin klachten ervan te ervaren zoals dat het een dikmaker is en ik vocht vast houd.
maar slapen zonder dat lukt mij niet.
ik slaap dan half wakend en droom gruwelijke dingen die als ik wakker schiet doorsluimeren.
op den duur zo erg dat ik niet meer durfde te gaan slapen.
k zoek eigenijk dus een vervanger.
benzo's op doktersrecept krijg ik niet want k ben verslavendgevoelig.
nu zoek k dus een designer benzo wat een goede inslaper en vooral ook doorslaper is.
alvast bedankt.
Ik zou je adviseren om toch met je arts in gesprek te gaan over je problematiek. Slaapproblemen ontwikkelen zich om een reden en de oorzaak daarvan aanpakken is de enige oplossing die echt werkt. Dat je geen benzo's op voorschrift krijgt klinkt logisch, gezien je eigen redenering, maar om dit zelf te gaan oplossen met rc-benzo's zal je alleen maar dieper in de problemen doen raken.

De Schurk

Belezen gebruiker
Re: Benzodiazepinen algemene informatie

Was aan het lezen en heb alleen op dit wat aan te merken. Het is niet waar dat een benzodiazepine in combinatie met speed of cocaine slecht is voor het hart. Het is zelfs beter voor je hart en voorkomt heel veel schade aan het hart als je een benzodiazepine combineert met speed of cocaine. Dit weet ik 100% zeker aangezien mijn psychiater mijn benzodiazepinen voorschreef omdat ik erge hartklachten krijg op de speed. Wat hij meerdere malen heeft gezegd is dat speed in combinatie met valium bijna geen schade aanricht aan het hart. Heb 6 jaar lang die twee gecombineerd had ik het niet gedaan dan zat ik hier niet. Dat was mijn hart helemaal naar de klote geweest. Dat heeft hij toen ook vaker gezegd maar xtc en benzodiazepinen gaan niet samen dus niet doen. Coke gebruikers nemen ook vaker benzo's om de negatieve effecten op te vangen.
Overheerst het effect van de benzo dan niet?
Mijn ervaring is dat na een stimulant een benzo een prima oplossing is om weer tot rust te komen, na 30 mins tot wat uren neemt de benzo het hele effect over.
Ik heb nooit geprobeerd om op dat moment nog een dosis stimulerende middelen zoals speed of 3mmc te nemen maar ga ervan uit dat dat zinloos is en het effect van de benzo gewoon te overheersend is waardoor je weinig zal voelen.

Bovenaan