Beste toppers. Deze week ben ik na 3 maanden weer de fout in gegaan met GHB. Eerder een jaar geleden afgekickt door Diazepam, Baclofen 3 dagen en pregabaline 3 dagen. Ik heb een drugsverleden en veel gebruikt in mijn leven, omdat ik een zware jeugd heb gehad met veel ruzies tussen mijn ouders aan vechten aan toe. Ook heb ik nooit liefde gekregen van mijn ouders en brak ik tijdens mijn eerste relatie toen dat uitging, omdat ik op mijn 20e voor het eerst liefde kreeg in mijn leven, waar ik super gehecht aan raakte, omdat ik eindelijk liefde kreeg in mijn leven, die ik nooit gehad hebt.
Vorig jaar wilde ik via internet afbouwen met mijn diazepam, waar ik al sinds 2020 mee struggle. Ik nam altijd max 10mg diazepam per dag en heb 1 keer 3 maanden clonazepam 0.5mg gebruikt en daar cold turkey mee gestopt, wat resulteerde ik een hel, ik was super angstig en woonde toen bij mijn oma, ik durfde geen gesprekken aan te gaan en vluchte altijd naar mijn kamer. In de weekenden gebruikte ik altijd GHB op Hard Techno Raves en ik draaide ook regelmatig bij vrienden 150+ BPM en dat deed ik gratis om ervaring op te doen, omdat ik dat geweldig vind.
Ook heb ik een verleden met steroïden en ben daar nu een jaar clean van na 2 jaar non stop te hebben gebruikt. Na vorig jaar gelokt te zijn bij een vrouw en een man die 2mg doosjes diazepam verkocht, heb ik al mijn spullen verkocht om vervolgens met een paar duizend euro de afbouw medicatie in te slaan, nadat mijn nachtdiensten waar ik 6 nachten per week werkte, 70 uur per week gemiddeld, mij geen vrij wilde geven om overdag elke week naar Jellinek te gaan.
Ik ben bij die mensen op 13 middelen gedrogeerd waaronder alcohol, GHB, Benzodiazepines, Cocaïne en Opiaten zoals Oxycodon en Lean. Ik was niet K.O. te krijgen en ze vroegen mij leningen af te sluiten en bedreigde mij. Uiteindelijk ben ik na dat ik 2 dagen lang gedrogeerd was en een black-out kreeg, getaserd en als gevolg een epileptische aanval gekregen en een dodelijke long ontsteking en lag 8 dagen in coma. Ik had de dood in de ogen gezien en nam ontslag en zocht hulp bij Jellinek, waar ze mij vervolgens na dat ik 280mg diazepam in het ziekenhuis toegediend kreeg, ze mij in 1 dag op 90mg zetten en mij vervolgens met 10mg per dag lieten afbouwen.
Ik kreeg onmenselijke pijn door de spiertrekkingen die ik in mijn lichaam kreeg en schreeuwde het uit van de pijn. Een benzo pakken wilde ik niet, maar in het ziekenhuis zeiden ze dat ik tegen een insult aan zat en werd door de psychiater weer op 80mg diazepam per dag gezet, wat ik bij Jellinek weer heel snel ging afbouwen. Helaas kwam ik op vrijdag en die zaterdag kreeg ik heel veel pijn in mijn rug, bleek de antibiotica te vroeg zijn gestopt waardoor de ontsteking weer toe nam. Mijn longen waren voor 1 long met 100% bloed en ontstekingen gevuld en de andere long met 80%. Hierdoor ben ik de maandag schreeuwend van de pijn naar het ziekenhuis gebracht van de High Care Detox.
Ik kreeg een draine zonder verdoving in mijn rug en Jellinek zei dat ik geen pijnstillers mocht hebben, omdat het verslavend werkt. Toch kreeg ik kortwerkende Oxycodon lage snelwerkende dosering i.c.m. Benzodiazepines, om de pijn tegen te gaan.
Dit was niet genoeg en binnen 1 dag ging het zo slecht met mij, dat ik aan de beademing moest. Uiteindelijk werd ik in coma gebracht, omdat ik de pijn niet meer kon verdragen en ging het binnen een paar uur zo slecht, dat ik op mijn buik werd gelegd op de IC, en kon het elk uur gedaan zijn met me. Niemand kon tegen mijn familie zeggen of ik het zou halen of dat ik zou te komen overleiden. Uiteindelijk heb ik dat overleefd en werd ik opnieuw op 90mg diazepam gezet vorig jaar mei. Ik ben sinds dien aan het afbouwen via Jellinek en zit nu op 6mg.
Ik heb in het begin zo snel afgebouwd, dat ik elke dag super veel last heb van afkickverschijnselen. Ik durf geen Benzo's meer aan te raken, want het voelt elke dag alsof ik de heftigste alcohol kater met een XTC dip en angstklachten heb met heftige paniek aanvallen. Ik krijg Mirtazapine 15mg om te slapen, waar ik abnormale dromen en slaapverlamming van krijg en tegen de depressie 50mg Sertraline Sun.
Ik wil echt van alle medicatie af, maar omdat het zo zwaar werd, heb ik na 8 maanden helaas weer een terugval gekregen in Amfetamine, waar ik nu al gestopt mee ben en GHB voor een week 24/7 gebruik.
Ik pakte 5ml elk 1,5 uur en heb dat vannacht weten af te bouwen zonder medicatie naar 2,5ml per 2 uur. Ik begon met 3,5ml gisternacht om 03:00 en haalde er eerst per 2 uur 0.25ml vanaf tot ik op 3ml zat en toen elke 2 uur 0.2ml eraf tot ik op 2,6ml per 2 uur zat en toen naar 2,5, dosis erna 2,4ml.
Mijn vriendin heb ik dit eerlijk verteld en zei tegen me dat ik tot zondag avond de tijd heb om er helemaal van af te raken. Dit bezorgd me veel stress, maar zondag avond gooit ze mijn GHB weg en moet ik het zien te overleven.
Maandag ga ik weer naar mijn vader toe en kan ik medicatie inslaan waaronder pregabaline Lyrica en desnoods Benzodiazepines. Diazepam wil ik door de lange halfwaardetijd zeker niet aanraken, ook omdat ik me over 2 weken wil laten testen op urine, om mijn familie en vriendin weer het vertrouwen te geven dat ik goed bezig ben.
De benzo afbouw na 4 jaar inmiddels is zo zwaar, dat ik na elke stap zo extreem ziek ben en lusteloos, dat ik geen leuke dingen kan doen en mijn favoriete hobby's zoals sporten wat ik al 8 jaar doe intensief en muziek draaien niet kan. Ik haal mijn afleiding door Clash of Clans te spelen.
Na 2 uur merk ik dat mijn hartslag omhoog gaat en ik angstig begin te worden. Ik wil voor morgen avond afgebouwd zijn, maar weet niet hoe ik dit het beste kan doen, nu ik een deadline heb van mijn vriendin.
Vanaf volgende week ga ik ook NA en AA meetings bezoeken, omdat ik me heel rot voel na deze terugval en mijn vriendin het bijna uit wilde maken door wat er deze week is gebeurd. Ik wil eerlijk zijn tegen haar, maar als ik nog 1 keer terugval deze periode, dan beëindigd ze ons relatie, ze wilden het gisteravond al bijna uitmaken, maar omdat ze weet dat ik het niet doe om haar en mijn familie pijn te doen, heb ik nog een laatste kans en moet ik morgen avond afgebouwd zijn.
Cold turkey heb ik deze week al geprobeerd, wat ik niet trok, verhoogde hartslag en super opgejaagd. Ik probeer nu zo snel mogelijk af te bouwen en morgen avond te stoppen en uit te zitten om vervolgens maandag aan medicatie te komen. Wat raden jullie mij aan?
Ik ben radeloos en super bang voor wat er gaat komen. Ik ben net 24 jaar oud en wil nog wat van mijn leven maken. Wat kan ik het beste doen, hoe kan ik verder afbouwen om morgen Cold turkey te kunnen stoppen?
Van de hele week 5ML per 1,5 uur en nu op 2,5ml te zitten na 12 uur afbouwen van 5ml per 2 uur na in 1 keer naar 3,5ml per 2 uur na nu op 2,5ml per 2 uur te zitten.
Heb nog 36 uur dus 18 dossissen te gaan, voor mijn GHB wordt weg gegooid. Ik kan veel hebben kwa lijden, maar het moet niet gevaarlijk worden.
Ik wil niet meer liegen en wil dit echt graag oplossen. Mijn vriendin vind dat ik wel mag lijden voor wat ik gedaan heb om hiervan te leren. Maar ik ben echt super bang, ook omdat ik sinds gisteren mijn diazepam van 7mg per dag naar 6mg per dag heb gebracht.
Mijn diazepam stel ik zo lang mogelijk uit vandaag. Een beetje afkick kan ik hebben, als het maar niet gevaarlijk wordt.
Wie kan mij helpen, ik zou het enorm waarderen, het is het niet waard om hierdoor alles kwijt te raken en zeker niet mijn vriendin, waar ik enorm veel van houd.
Pregabaline kan ik aan komen, Baclofen niet en ben ook tot beschikking van alle Benzo's, maar wil geen langwerkende hebben, omdat ik nu al op 6mg diazepam zit.
Maandag kan ik meds inslaan, maar morgen avond moet ik stoppen met afbouwen. Ik zat ook te denken aan midazolam/Dormicum of Alprazolam, tegen de ontwenning en pregabaline kan ik 300mg capsules van inslaan. Ik wil het met zo min mogelijk medicatie doen. Met vriendelijke groet, Q-ZILLA.
In de toekomst ben ik een nuchtere DJ op festivals.
P.s. ik ga eind maart wanneer ik clean ben van de Benzo's met alle medicatie stoppen en voor 9 maanden naar Zuid Frankrijk naar een drugsvrije omgeving uit zelfbescherming om tot mijzelf te komen bij een comunity genaamd de Catfarm, om nieuwe drugsvrije mensen te ontmoeten en nieuwe vrienden te maken. Echt een aanrader voor mensen die clean willen blijven. Daar ga ik van alle troep stoppen inclusief roken. Alleen moet ik dat regelen met de sociale dienst en de bewindvoering, dat ik uitleg dat ik het als doel gebruik om clean te blijven. Het is een heel programma.
Ik waardeer alle hulp en ik neem om 7 uur 2ml GHB, dan heb ik nog 13 dossisswn te gaan voor ik cold turkey moet gaan met wat waar ik op eindig.