SnoopDoggieDog
Newbie
Ik slik citelopram en ik neem rustig pillen en soms snuifjes, ik merk niks
Afhankelijk van het type anti-depressiva zou je eerder een vertekend beeld(niet serotonerg) of iets geminderde effecten moeten merken.leipebaviaan zei:Je combineert pillen en anti-depressiva? Dat ten eerste niet slim en ten tweede zou het ook niet moeten werken, vaag.
Is 't wel, een cathinone zelfs, merknaam Wellbutrin.MeejheM zei:niet elke ssri is hetzelfde, de groep vervult dezelfde functie, maar de exacte effecten varieren.
ik ken buproprion niet, maar het klinkt niet als een amfetamine.
Dan zou ik afbouwen als ik jou was.autysd zei:ik gebruik relax-en-hypno benzo's op AD dagen
-ik begin steeds met de AD en dan laat ik 6 uur tussen
-ik mag dit van mijn dokter btw
Benzoboss zei:Dan zou ik afbouwen als ik jou was.autysd zei:ik gebruik relax-en-hypno benzo's op AD dagen
-ik begin steeds met de AD en dan laat ik 6 uur tussen
-ik mag dit van mijn dokter btw
Een benzo verslaving is niet niks.
Tot je het serotonine syndroom krijgt.autysd zei:ik doe dat al bijna 2 jaar
nog nooit last gehad
dat kun je ten allen tijde krijgen, als er teveel serotonine in je brein vrij isBenzoboss zei:Tot je het serotonine syndroom krijgt.autysd zei:ik doe dat al bijna 2 jaar
nog nooit last gehad
Hoi. Ik ben jaren geleden met hulp van Welbutrin een poosje gestopt met roken. (Was toen helaas mislukt) maar ik had in die tijd een feestje. Heb mijn huisarts gewoon ook gevraagd en die zei met xtc/mdma neem je beter minimaal 4 dagen er voor geen Welbutrin. Enje mag 24 uur na je laatste xtc weer Welb utrinnemen. Ik heb mij daar toen maar aan gehouden. Ik weet wel dat er ook mensen zijn die het gewoon door gebruiken met xtc. Ik wilde het risico niet nemen.dank, mijn Wellbutrin staat er bij.
ik heb wel geleerd om op de dag na drugsgebruik (xtc, coke of speed) geen wellbutrin te nemen omdat mijn hart dan tekeer kan gaan.
dit is in mijn interesse omdat anti depressiva veel op anti psychotica lijken, wat ik heb.
Kratom, legale opium lukt volgens mij ook niet met dit soort middelen. Ik kreeg alleen effe een heet hoofd. waarschijnlijk heeft dit met neurotransmittor blokkades te maken. dit is zeer jammer want ik hoopte op meditatieve toestand.
Bedankt wou binnenkort een op zoek gaan een dealer voor coke of speed en lees dat ik Venlafaxine en diazepam gewoon veilig mag combineren anders deed ik dat toch wel sl8k al jaren beide van deze.
75mg venta en 40mg diazepam
Ik zou persoonlijk voor de coke gaan op een ssri.
Get love effect van speed word blijkbaar gedempt op een ssri.
Heb een aantal mensen Horen zeggen dat coke better is op een ssri.
Wss gevaarlijker dan speed maar het risico is over het algemeen vrij laat als je normal gebruik ofc.
Dan gaan we voor speurtocht naar coke in mijn buurt.... heb er zin in....
Mag ik deze link hier ook nog even neergooien? Ooit gevonden en is erg overzichtelijk (voor mensen met mijn aandachtsboog erg fijn ook, hij heeft namelijk kleurtjes)
https://wiki.tripsit.me/wiki/Drug_combinations
![]()
Uiteraard erna nog altijd onderzoeken, maar geeft wel enigszins een beeld.
Zo uit mijn hoofd, nee.Kan fluoxetine en DXM samen?
Zet je bril eens opKan fluoxetine en DXM samen?
Had gezocht met CTRL + F maar zag niksZet je bril eens op