Info Anti-Depressants in combo met recreationale Drugs

Fool

Badass junkie
leipebaviaan zei:
Je combineert pillen en anti-depressiva? Dat ten eerste niet slim en ten tweede zou het ook niet moeten werken, vaag.
Afhankelijk van het type anti-depressiva zou je eerder een vertekend beeld(niet serotonerg) of iets geminderde effecten moeten merken. :wink:

ikmik

Experimenterende gebruiker
Hallo.er staat dat bupropion samen kan met opiaten.Maar na wat gegoogel kom ik ook weer tegen dat het een major risk is. tramadol met bupropion is gevaarlijk ivm de seizure risk,maar hoe zit dat met bijvoorbeeld diamorphine. Of oxycodon.

ikmik

Degene die citalopram combineert met mdma is riskant bezig.citalopram is een ssri. ssri 's kunnen wel veilig gebruikt worden met coke,speed en heroine.
Ssri's zijn trouwens geen slimme keuze qua antidepressiva.na het stoppen kun je blijvende bijwerkingen houden.pas er mee op dus

Fool

Badass junkie
Het bijzondere risico dat tramadol met bupropion introduceert hebben de meeste andere opiaten( zoals dus diacetylmorphine(heroine) en oxycodon) niet. Hier is het enige risico dat je altijd lijkt te krijgen van een stimulant gecombineerd met een downer.

ikmik

Hallo Fool,bedankt voor je reactie.bupropion metaboliseert via hetCYP2B6-enzym.Wat betekent dat? En doet heroine dat ook niet? Zit elkaar dat niet in de weg? bupropion is een soort amfetamineachtige toch.werkt op dopamine en dat andere.dus ook ik dacht al, dat kan makkelijk samen met heroine of oxycodon.alleen dat enzym zat me dwars.en.het feit dat er via een bepaalde Amerikaanse medicatie interactie website, de combinatie oxycodon en bupropion MAJOR risk uitkwam,maakte me toch bang.

MeejheM

Badass junkie
lang niet elke combinatie is grondig onderzocht. er zijn er teveel.

metaboliseren is de afbraak van stoffen zodat je lichaam ze kan verwerken. sommige stoffen werken op zich, andere moeten eerst afgebroken worden voordat de werkzame stof zijn werk doet. in grote lijnen heb je stoffen die je gewoon uitscheid via de normale wegen, stoffen die gemetaboliseerd worden door de nieren en de lever(en alle mogelijke combinaties daarvan).

of stoffen gevaarlijke interacties hebben word vooral bepaald door wat de stoffen doen in je lichaam. sommige stoffen zijn daarnaast extra potent of juist niet in combinatie.

specifieke middelen kun je via google meestal wel achterhalen. als je het mechanisme niet kan achterhalen zijn er altijd wel ervaringen van mensen te vinden.

niet elke ssri is hetzelfde, de groep vervult dezelfde functie, maar de exacte effecten varieren.
ik ken buproprion niet, maar het klinkt niet als een amfetamine. heroine zou ik trouwens gewoon achterwege laten. je hoeft niet alles geprobeerd te hebben voor je sterft, dat geld alleen voor soorten bier.

Fool

Badass junkie
MeejheM zei:
niet elke ssri is hetzelfde, de groep vervult dezelfde functie, maar de exacte effecten varieren.
ik ken buproprion niet, maar het klinkt niet als een amfetamine.
Is 't wel, een cathinone zelfs, merknaam Wellbutrin. :)

Verder is je post trouwens wel een mooie toevoeging aan dit topic, iets wat iedereen die klooit met drugs en anti-depressiva zich moet realiseren. :)

autysd

Bewuste gebruiker
ik gebruik relax-en-hypno benzo's op AD dagen
-ik begin steeds met de AD en dan laat ik 6 uur tussen
-ik mag dit van mijn dokter btw

benzzzy

Badass junkie
autysd zei:
Dan zou ik afbouwen als ik jou was.
Een benzo verslaving is niet niks.

autysd

Bewuste gebruiker
Benzoboss zei:
autysd zei:
Dan zou ik afbouwen als ik jou was.
Een benzo verslaving is niet niks.

dank je voor dit advies, maar ik ben niet verslaafd aan benzo's
(ik neem niet alle dagen benzo's en neem al jaren dezelvde dosis, die lager is dan velen op dit forum)
ik gebruik benzo's om, met de AD, mee te helpen mijn depressie de baas te blijven, wat ook lukt

ik gaf wel al toe dat ik 'onveranwoord' mix, omdat ik wss snoepverslaafd ben :beer:

Liefhebbertje

Bewuste gebruiker
@ discussie benzo

Een gebruik op dagelijkse basis geeft helaas een snelle tolerantie.
En de meeste huisartsen doen daar wat luchtig over.
En geven een hogere dosis of een ander pammetje

Als ik autysd lees maak ik eruit op:
Hij gebruikt het :
Niet dagelijks
Geen zware dosis
En alleen als het toppunt bereikt is

Dit noemen ze op zo nodige basis.
Dus enkel als iets echt niet meer gaat
Het risico vol word
Of er reden tot directe demping is vereist

Dus er treed dan geen tolerantie op
En kan niet als verslaving bestepeld worden
Ik zie op de nu gegeven info ook geen reden voor zorgen

8️⃣6️⃣

Badass junkie
dank, mijn Wellbutrin staat er bij. :)

ik heb wel geleerd om op de dag na drugsgebruik (xtc, coke of speed) geen wellbutrin te nemen omdat mijn hart dan tekeer kan gaan.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
dank, mijn Wellbutrin staat er bij. :)

ik heb wel geleerd om op de dag na drugsgebruik (xtc, coke of speed) geen wellbutrin te nemen omdat mijn hart dan tekeer kan gaan.
Hoi. Ik ben jaren geleden met hulp van Welbutrin een poosje gestopt met roken. (Was toen helaas mislukt) maar ik had in die tijd een feestje. Heb mijn huisarts gewoon ook gevraagd en die zei met xtc/mdma neem je beter minimaal 4 dagen er voor geen Welbutrin. Enje mag 24 uur na je laatste xtc weer Welb utrinnemen. Ik heb mij daar toen maar aan gehouden. Ik weet wel dat er ook mensen zijn die het gewoon door gebruiken met xtc. Ik wilde het risico niet nemen.

Johnny Snow

Bewuste gebruiker
Tripreporter
dit is in mijn interesse omdat anti depressiva veel op anti psychotica lijken, wat ik heb.

Kratom, legale opium lukt volgens mij ook niet met dit soort middelen. Ik kreeg alleen effe een heet hoofd. waarschijnlijk heeft dit met neurotransmittor blokkades te maken. dit is zeer jammer want ik hoopte op meditatieve toestand.

Bedoel je dat Kratom legale opium zou zijn? Want het is geen opiaat of opioide, zelfs geen familie ervan, het is familie van de caffeine plant. Enkel in hoge dosis en enkel de red veins stimuleren de mu receptor wat ook, onder andere!!!, door opioiden en opiaten voorvalt. Gewoon ter correctie, excuses als je het anders had bedoeld.

Erowido

Pfff als ik zo kijk.. ik slik al bijna 1.3 jaar escotalopram (antidepressiva) en risperidon (antipsychotica) kreeg dat in de afkickcliniek voorgeschreven samen met bijna wel iedereen die daar zat.

verder nooit bericht gehad hoe het daar nou mee zit, ik kom nauwelijks klaar soms na 3 uur seks te hebben pas, en daarna is het ook gelijk afgelopen, en dat te bedenken dat ik pas 20 ben...

alfamale123

Newbie
Ik nam vroeger paroxetine en de x die ik nam werkte niet.
Heb ook al wellbutrin genomen,is ook anti-depri maar opwekkend(iets met amfetaminezouten d8 ik)
en dan x genomen en dat wekt wel maar de downcome is 100x zo slecht...Nog meer depri.

P

Pompen

Gast
Dit is mijn ervaring met combineren take it or leave it.
Geprobeerd er geen te uitgebreid levens verhaal van te maken.
Alleen de puntjes die ik belangerijk vind staan er in.

Venlafaxine is echt het meest rukke medicijn kwa bijwerkingen wat ik ooit heb gehad.
Daar in tegen ben ik wel stabiel op de maximale dosering.
Alleen is mijn libido volledig uit zicht.
Ondertussen al zolang dat ik bijna het gevoel krijg dat ik zonder moeite seks verban uit me leven.
Zou ook geen relatie kunnen onderhouden op deze medicatie, verliefdheidsgevoelens worden ook gedempt.
Maarja wie slikt er ook de maximale dosering. (deze levensgenieter)

Oh en zweten fiets 5 minuten zonder dat ik moe word, sta ik eenmaal stil is m'n hoofd bezweet.
Kan het niet geloven dat dat een gezonde reactie is.
Hoe denk ik over de combinatie anti met drugs, als je af en toe een dag zonder kan vind ik dat je gewoon kunt genieten van jou drug naar keuze.

Zolang het geen vervanger van het medicijn word geniet er lekker van.
Geloof het of niet maar ik ben 100% zeker in positieve zin veranderd, zin in leven zo goed als terug gekregen. Ook wanneer ik niet onder invloed ben. En ook even een momentje voor jezelf hebben zonder lastig te worden gevallen door je psychische aandoening.
Daardoor is het wel veel aantrekkelijker om vaker te gebruiken, maandelijks is voor mij prima.
Ook het gevoel dat je je ergens op verheugt, heb ik heel lang niet meegemaakt.

Denk niet dat ik deze mening kan delen met andere mensen wilde het als nog vertellen.

Je medicijnen gaan toch nooit goed werken als je gebruikt combineert met dit.
Heb meerdere anti's maanden de kans gegeven op verlichting.
Ook Venlafaxine zorgvuldig getest en ervaren behalve dat het zijn naam waar maakt anti-depri..
Is het niet meer dan dat, en na meerdere geprobeerd te hebben bevalt deze stabiliteit me wel.

Ik ga over 2 weken m'n school weer op pakken, paar maanden geleden lag ik alleen maar in bed.
Of was ik bezig met mezelf dieper het dauw in duwen.

Enough said.

Laatst bewerkt door een moderator:

Incubi666

Belezen gebruiker
Bedankt wou binnenkort een op zoek gaan een dealer voor coke of speed en lees dat ik Venlafaxine en diazepam gewoon veilig mag combineren anders deed ik dat toch wel sl8k al jaren beide van deze.
75mg venta en 40mg diazepam

benzzzy

Badass junkie
Bedankt wou binnenkort een op zoek gaan een dealer voor coke of speed en lees dat ik Venlafaxine en diazepam gewoon veilig mag combineren anders deed ik dat toch wel sl8k al jaren beide van deze.
75mg venta en 40mg diazepam

Ik zou persoonlijk voor de coke gaan op een ssri.

Get love effect van speed word blijkbaar gedempt op een ssri.

Heb een aantal mensen Horen zeggen dat coke better is op een ssri.

Wss gevaarlijker dan speed maar het risico is over het algemeen vrij laat als je normal gebruik ofc.

ATGC

Bewuste gebruiker
Nooit geweten dat een SNRI als Venlafaxine MDMA sloopt qua recreatieve waarde. Ik was juist van de overtuiging dat een AD die op serotonine werkt gevaarlijk is icm middelen die op dezelfde neurotransmitter werken.

Vraag me wel af wat voor effecten overblijven aangezien MDMA ook een stimulant is door werking op dopamine.

Incubi666

Belezen gebruiker
Ik zou persoonlijk voor de coke gaan op een ssri.

Get love effect van speed word blijkbaar gedempt op een ssri.

Heb een aantal mensen Horen zeggen dat coke better is op een ssri.

Wss gevaarlijker dan speed maar het risico is over het algemeen vrij laat als je normal gebruik ofc.

Dan gaan we voor speurtocht naar coke in mijn buurt.... heb er zin in....

Incubi666

Belezen gebruiker
Yep coke vinden is 1 goede vinden is 2... En redelijk betaalbaar ook. Pep is wel spotgoedkoop maar zonder echte love gevoel niet echt super... maar alle andere effecten wel van pep die blijven wel is niet dat ik gewoon nuchter ben.

Bee

Belezen gebruiker
Mag ik deze link hier ook nog even neergooien? Ooit gevonden en is erg overzichtelijk (voor mensen met mijn aandachtsboog erg fijn ook, hij heeft namelijk kleurtjes :grimacing: )

https://wiki.tripsit.me/wiki/Drug_combinations

Uiteraard erna nog altijd onderzoeken, maar geeft wel enigszins een beeld.

Incubi666

Belezen gebruiker
Mag ik deze link hier ook nog even neergooien? Ooit gevonden en is erg overzichtelijk (voor mensen met mijn aandachtsboog erg fijn ook, hij heeft namelijk kleurtjes :grimacing: )

https://wiki.tripsit.me/wiki/Drug_combinations

Uiteraard erna nog altijd onderzoeken, maar geeft wel enigszins een beeld.

Meteen toevoegen aan favorieten handige site en overzichtelijk. Pep en coke k kunnen. Rest valt merendeel ast ook door angstaanvallen tegen te gaan. Pep ga ik niet op hallucineren of ik moet nachten wakker zijn. Coke nooit gebeurd. Vroeger vond ik c oké altijd tegenvallen of had ik gewoon slechte kwaliteit. Als je altijd zeg maar 40% gehad hebt en je krijgt een keer 70% tja dat merk je wel.
Zelfde met pep tuurlijk ook.
Vroeger pep ge snoven of in pil vorm eurootjes ging daar hard op toen triple ik wel na 10 pillen. Achtervolgingwaanzin mensen in bomen springen. Zoveel zou ik nou niet doen heb een hond waar ik op moet letten.

De Rijdende Rachid

Bewuste gebruiker
Yo mocht iemand hier vragen over hebben slik al lange tijd venlafaxine, vrij hoge dosis. Heb wel een klein beetje ervaring met verschillende combis.

thiio

Newbie
Onion Net fullest guide page!

Dark Net is a hard place, it not named dark for no thing. If you want to start your walk down rabbit hole, you gonna get some decent guidance and knowledge. For example, you will need some appropriate darknet tools for browsing deep web safely, like tor browser and a lot more. Or, you would have to accept alternative habits for exploring black markets, not to mark footprints.

Good thing there is few websites created to guide you through complex world of underground deep web hidden from the surface. This one is the best one i know

*modknip: link verwijderd*

It got so much in store : greatest tor, the total guides for anonymity, guide for tor marketplaces, onion reviews, recent, updated and verified darknet markets onion mirror.

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan