Keta verslaving

De Zandman

DF-koning
Als die huisarts weet dat je verslaafd bent, is het idd heel vreemd om benzo's voor te schrijven.
Oxazepam is behoorlijk verslavend. Wees daar heeeeeeel voorzichtig mee!

Mckomerrr

Belezen gebruiker
hey forum lezers eventjes een update over me verslaving...... Het is me gelukt om 2 maande clean te blijven na een heerlijke vakantie van 2 weken te hebben gepakt naar de zon zonder enige trigger om drugs te gebruiken puur en alleen rust en focus op mezelf....

Helaas is het weer mis gegaan.... gebruik nu niet elke dag maar wel bijna elke dag... heb me leven eigenlijk weer helemaal opgebouwd in die 2 maanden na me vakantie en alles liep zo goed totaal geen cravings of iets totdat ik weer op een festival in aanraking kwam met keta.... en ik ben gelijk teruggevallen in bijna dagelijks gebruik soms hou ik mezelf onder controle maar zodra ik maar 1 lijn/punt pak is het gelijk klaar elke keer die gedachten weer: Dit is de laatste Gram daarna stop ik.... 30gram later: Nu echt de laatste gram.....
heb ook meerdere keren me vooraden door de wc heen gespoeld maar ging toch weer nieuwe halen..... Ik probeer het elke dag weer maar soms lukt het me gewoon niet terwijl het in die 2 maande dat ik voledig clean was het zo simpel leek alles ging zo goed..... Ik weet dat een verslaving ups en downs heeft maar hoe ga je met zo'n ontzettende tegenslag om?

(gebruik nu 4-5dagen per week 1G per dag)

(gebruik ook om me werk niet te verkloten na een nacht keta te hebben gebruikt vaker een halve gram 3mmc om de dag door te komen)

_shikantaza

Badass junkie
hey forum lezers eventjes een update over me verslaving...... Het is me gelukt om 2 maande clean te blijven na een heerlijke vakantie van 2 weken te hebben gepakt naar de zon zonder enige trigger om drugs te gebruiken puur en alleen rust en focus op mezelf....

Helaas is het weer mis gegaan.... gebruik nu niet elke dag maar wel bijna elke dag... heb me leven eigenlijk weer helemaal opgebouwd in die 2 maanden na me vakantie en alles liep zo goed totaal geen cravings of iets totdat ik weer op een festival in aanraking kwam met keta.... en ik ben gelijk teruggevallen in bijna dagelijks gebruik soms hou ik mezelf onder controle maar zodra ik maar 1 lijn/punt pak is het gelijk klaar elke keer die gedachten weer: Dit is de laatste Gram daarna stop ik.... 30gram later: Nu echt de laatste gram.....
heb ook meerdere keren me vooraden door de wc heen gespoeld maar ging toch weer nieuwe halen..... Ik probeer het elke dag weer maar soms lukt het me gewoon niet terwijl het in die 2 maande dat ik voledig clean was het zo simpel leek alles ging zo goed..... Ik weet dat een verslaving ups en downs heeft maar hoe ga je met zo'n ontzettende tegenslag om?

(gebruik ook om me werk niet te verkloten na een nacht keta te hebben gebruikt vaker een halve gram 3mmc om de dag door te komen)
Ga naar de huisarts voor verslavingszorg.

LucidLucy

Verslaafde in herstel

Zou je graag willen stoppen met gebruiken?

Wat heb je daarvoor over?

Damius

Bewuste gebruiker
Hey man, wat goed en eerlijk dat je je huidige situatie weer deelt. Het delen betekent diep van binnen dat je verandering wilt, maar wellicht nog niet weet hoe. Zoals Dupont aangeeft, de stap naar de huisarts is nu wel de enige juiste. En dan niet om slaapmedicatie op te vragen, maar een doorverwijzing naar de verslavingszorg. Je geeft nu ook aan dat je 3mmc nuttigt om de dag door te komen op werk. Je pleegt nu dubbel roofbouw op jezelf. De anti-depressieve werking van keta gecombineerd met de dopamine en serotonine release van 3mmc zorgen ervoor dat je nagenoeg niet meer bij je ware gevoelens komt en daarmee dus ook niet meer met jezelf in contact staat. Schaam je niet en vraag om hulp zodat je uit die vicieuze cirkel kunt komen en met je positieve en negatieve gevoelens aan de slag kunt. Op dit moment zit ik ook al een aantal maanden in ambulante behandeling. En hoe moeilijk die eerste stap ook is, het is de beste stap die ik in m'n leven heb ondernomen. Jij kunt het ook!

Bovenaan