Begin vooral niet met te hoge doseringen keta voor een eerste keer, de eerste keer heb je met keta vaak wat minder nodig. Daarnaast heeft keta nogal wat verschillende effecten op verschillende doseringen. Kijk eens
hier voor wat meer uitleg. Een paar posts lager heb ik nog wat doseringen aan de verschillende niveau's gegeven. Maar dat zijn uiteraard doseringen voor mij en niet perse voor iedereen hetzelfde. Nog iets over het doseren, keta leent zich er goed voor om telkens elke 10 minuten kleine beetjes te snuiven net zo lang tot je het gewenste effect bereikt hebt. In jouw geval misschien handig om te beginnen met 25 a 30mg en dan dus eventueel naar wens dat na 10 minuten weer bij doseren.
Verder zou ik het lekker thuis doen, met een rustig muziekje op. Drukke muziek wordt vaak nogal storend.
Coketa (coke+keta) is een erg leuke combinatie, maar ik zou eerst even wat ervaring met alleen keta opdoen. Waarom? Dan leer je keta ook echt kennen, anders weet je nog steeds niet precies wat keta nou eigenlijk doet. Ik hoor vaker mensen meteen de eerste keer iets gebruiken in combinatie met andere middelen, maar dan heb je natuurlijk geen volledig beeld bij wat die drug precies doet. Daarbij is keta sowieso best een complete drug en interessant genoeg op zich zelf. Als je eenmaal wat ervaring hebt met keta in verschillende doseringen kun je het wel gaan combineren met coke.