Ketamine + benzodiazepines

B.V

Newbie
Hallo ik heb even een vraag: kan het gebruik van ketamine en benzodiazepines (in hoge dosis) gevaarlijk zijn? Zo ja, in welke zin? Wat zouden de effecten kunnen zijn? Alvast bedankt

Paranoize.

Badass junkie
Tis een downer met een downer combineren. Ik weet niet hoe dat bij ketamine uitpakt maar in ieder geval versterkt het elkaars effect. Dus sowieso word dit je afgeraden en kun je het beter niet doen. Heb je voor beide middelen enige tolerantie kun je sws normale dosissen combineren maar word het toch wel opzoek zijn naar nare bijwerkingen en gevolgen.

Als je het recreatief gebruikt zeg ik lekker niet combineren. Zijn pammetjes je vaste medicatie zou ik zeggen begin met de ketamine wat lager om eventuele bullshit gevolgen te voorkomen👍🏻 (mocht je het gaan doen)

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Ja, wees voorzichtig met deze combinatie, er kan ademhalingsdepressie optreden bij hoge doses. Oftewel, je lichaam vermindert het doorgeven van prikkels die de ademhaling regelen. In het ergste geval, lees hele hoge doses, kan dit leiden tot coma of overlijden.

Bovenaan