Ketamine day after/bijwerkingen?

benzzzy

Badass junkie
Al een tijdje heb ik na een nachtje ketamine vaak een bloedneus en duidelijk geïrriteerde neus.
Ook voel ik me vaak in het begin van de dag een beetje duizelig en sloom maar dit gaat in omloop van de dag weg.
Ik doe het meestal in de avond en ga 1 uur na mijn laatse dosering naar bed.

Kan dit liggen aan het feit dat ik meestal 2g weg werk in zoon avondje idk.
Heb nooit echt van een k comedown gehoord die een halve dag duurt lol.

Kan dit liggen aan het feit dat ik meestal 2g weg werk in zoon avondje idk.

Dat klinkt wel als een plausibele verklaring ja. 2gram is wel een flinke dosis om je neus in te jassen.

Ik heb vorige week een nachtje keta gedaan en stuk of 7/8/9 lijntjes genomen (niet afgewogen) maar ik had nergens last van de volgende dag.

benzzzy

Badass junkie
Die 3-meo-pcp overdosis heeft echt met mijn disso tolerantie gefuckt lol.

Heb nu minimaal 300mg nodig voor een leuke ervaring tegenover de 2-3 sleutel puntjes die eerst genoeg waren...

Ja 10x zoveel als normaal nemen was niet echt handig:sweatsmile:
Dan raakt je lichaam wel aardig van slag.
Maar tussen 300mg en 2 gram zit nog wel een hele kloof lol.

R

Revolutionair

Gast
Denk dat je die keta het beste kan laten testen.
Ik ben een keta gebruiker en gebruik ook veel soms. Maar bij de 1 is de keta zo sterk daar snuif je niet zomaar 2 gram van weg.

Daarnaast raakt mijn neus altijd verstopt als ik te veel neem maar heb nooit bloed.

Tussendoor hand onder de kraan en het water van je hand op snuiven.
Geen zout oplossingen of neusspray gaan gebruiken!
Gewoon water doet het werk het beste.
Zorg dat je je neus om de zoveel uur spoelt.
Zeker als je veel snuift.

Ontdekkingsreiziger

Experimenterende gebruiker
Belangrijk is ook om de keta super fijn te pletten. Zelf fijne keta fijner maken. Anders ga je er echt in een heel rap tempo doorheen zonder dat alles goed kan worden opgenomen.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Wow, wat een megatolerantie. Van 300mg geraak ik al in een k-hole, laat staan dat ik 2 gram zo maar kan wegpunteren tijdens een avondje.

Ik heb wel last vaan een uurtje of 2 mistige kop als ik uit een keta k-hole kom, maar als die mist opgetrokken is heb ik geen enkele nawerking of kater meer.

Wat about een maandje of meer geen disso's om van alle tolerantie af te komen? Dan geef je je lichaam (en je blaas) ook even een beetje rust, komt je gezondheid ook ten goede.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Wow, wat een megatolerantie. Van 300mg geraak ik al in een k-hole, laat staan dat ik 2 gram zo maar kan wegpunteren tijdens een avondje.

Ik heb wel last vaan een uurtje of 2 mistige kop als ik uit een keta k-hole kom, maar als die mist opgetrokken is heb ik geen enkele nawerking of kater meer.

Wat about een maandje of meer geen disso's om van alle tolerantie af te komen? Dan geef je je lichaam (en je blaas) ook even een beetje rust, komt je gezondheid ook ten goede.

Precies dit. 300 mg is voor mij ook een enkeltje K-hole. (Hoewel, retourtje gelukkig, anders zat ik hier niet. xD) Daarna heb ik net als jij een paar uur last van de verdovende effecten, die ik niet erg prettig vind. Vandaar dat ik meestal onder deze dosis blijf omdat ik de sub-hole tripeffecten tot nu toe in ieder geval het leukst vind (ik gebruik niet vaak disso’s). En minder fysiek belastend. Bij 2 gram kan ik me helemaal niets voorstellen, ook al is dat verspreid over de avond! Tolerance is a bitch.

@ TS, ketamine is zoals hierboven gezegd geen onschadelijk middel voor je lichaam! Een langere pauze is geen slecht idee.

Een kater de volgende dag ken ook ik trouwens niet van ketamine, enkel die mist in de directe uren na een wat intensere ervaring.

benzzzy

Badass junkie
Kon ook met gemak sleutel puntjes 3meopcp doen zonder het te overwhelmt te vinden dus het zal wel niet aan de ket liggen.
+ hey voelt even goed als al mijn andere sources.

Dit is idd wel kut ja.
En die tolerantie wil maar niet weg.
Kan zo een maand stoppen en mijn tolerantie verandert minimaal...

LoveSexDreams

Belezen gebruiker
Mijn advies zou zijn, ga het niet proberen te forceren. Dit omdat het schade gaat aanrichten terwijl je er maar weinig uit krijgt. Je zult toch alleen maar meer nodig gaan hebben. Imo is het beste om de keta voor een lange tijd te laten staan en proberen te accepteren dat het er even niet in zit de komende tijd. Voor zover ik heb gelezen is keta tolerantie echt een bitch, bouwt snel op en duurt heel lang om af te breken. Ik zou zeggen een half jaar pauze.

Bovenaan