Ketamine doseren

Appelgebak

Belezen gebruiker
Hai.

Ik heb hier nog ongeveer een halve gram ketamine. Is van een tijdje geleden van mij en mijn vrienden.

Nou lees ik best wel veel dat keta best leuk kan zijn alleen.

Ik heb alleen geen mg weegschaal. Met iets anders doe ik het gewoon op gevoel maar keta is volgens mij best gevaarlijk als je daar iets teveel van doet. Iemand tips? Of zou ik het nu gewoon niet doen tot ik een mg weegschaal heb?

hetgajulliegoed

Bewuste gebruiker
Wegen is het beste.

slecht alternatief, als je tenminste zeker weet dat het ongeveer een halve gram: verdeel het op het oog in 8 gelijke porties (door de helft, die weer door de helft, en die weer door de helft) dan weet je dat die allemaal ongeveer 62,5mg per stuk zijn. Daarmee kun je enigszins de dosering in de gaten houden.

weeg/schat de dosering vantevoren en zet ze klaar op een beetje handige manier. Als je eenmaal waus van de keta bent gaat afwegen/doseren een stuk lastiger.

maar nogmaals, een weegschaaltje kost je een paar tientjes, en is verreweg het beste.

Zweevteev

Wijs gebruiker
Of zou ik het nu gewoon niet doen tot ik een mg weegschaal heb?
Dit is bij drugsgebruik in het algemeen sowieso het beste. Ketamine is wel een relatief veilige drug t.o.v. veel andere drugs, in de zin van dat het niet snel tot levensgevaarlijke situaties zal leiden bij monogebruik. Als je te hoog doseert dan kom je waarschijnlijk in een k-hole terecht, maar dit an sich is niet gevaarlijk.

Drug_danger_and_dependence-small.png
effective-dose-as-a-percentage-of-lethal-dose.png

Erionics

Newbie
@LezenenLeren Ik dacht juist dat het met Ketamine bijzonder moeilijk was om zo aan je eind te komen. Dat is volgens mij ook de reden dat het uberhaupt nog een medische toepassing heeft. Een narcose-middel was niet de ademhaling lam legt, én je behoud je slikreflex. Wat er volgens mij ook voor zou moeten zorgen dat je en beter je maaginhoud binnen kan houden door wat tegendruk, en mocht je overgeven dat je uit reflex poogt je luchtpijp schoon te houden. Iets wat met opiaten en ook alcohol niet het geval is. Ik kan er flink naast zitten hoor, ik ben maar een gebruiker, geen opgeleide medicus.

Noona__93

Newbie

Mijn verhaal over ketamine alleen snuiven(met slapende partner naast me die het niet wist)
Ik ben nooit bang geweest voor drugs, alleen keta liet me een toontje lager zingen.
Toen ook een jaar niet meer gedaan, nu nog steeds voorzichtig.

Bovenaan