ketamine draaide mee in de wasmachine

hillegaar

Newbie
Beste leden van het drugsforum,

Een paar wikkels ketamine zijn per ongeluk meegegaan met het spijkerbroekenwasje.
Het is goed uitgedroogd, je ziet geen verschil met ketamine die niet in de wasmachine is geweest.

Het is dus een tijdje kletsnat geweest, in warm water van 40 graden, en in aanraking geweest met wasmiddel.

Ik ben benieuwd wat jullie - liefst onderbouwde - mening is; is dit nog geschikt voor consumptie?

Ik ga jullie reacties afwachten voordat ik een besluit maak of ik het weggooi of niet, alvast bedankt!

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Aiii dat moet een nare ontdekking zijn geweest :tearsofjoy:

Ik zou het gewoon proberen eigenlijk... Een beetje wasmiddel in je neus zal misschien een beetje prikken maar of het echt heel schadelijk is, ik denk dat het wel mee valt. Vooral omdat er maar heel weinig wasmiddel in de ketamine past haha.

Gewoon een lijntje testen dus :wink:

hillegaar

Newbie
SmartieAndMe zei:
Aiii dat moet een nare ontdekking zijn geweest :tearsofjoy:

Om deze reden moet je altijd de zakken controleren voordat je een broek in de wasmachine propt. En je chemische goedjes gewoon altijd achter slot en grendel bewaren. Maar goed, het was weer eens iets te gezellig en de volgende ochtend was het kwaad al geschied.

Bedankt voor je reactie! Ik hoor er graag nog een paar :wink:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Of even langs de testservice brengen om te kijken of ze nog gekke dingen in je ketamine vinden.

Ruikt het nu ook lekker naar wasmiddel?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Haha lol. Persoonlijk zou het mij wel tegenstaan om iets met wasmiddel te snuiven, alhoewel een kleine hoeveelheid waarschijnlijk geen kwaad kan. Bovendien is het er ook weer grotendeels uitgewassen door het naspoelen met water.

MeejheM

Badass junkie
ik denk dat er redelijk weinig water langs is gekomen, want ketamine lost erg makkelijk op in water.

Skirre

Bewuste gebruiker
Psychedelibee zei:
SmartieAndMe zei:
Als de wasmachine nou linksdraaiend is, zal dat de ketamine nog beïnvloeden? :tearsofjoy: :tearsofjoy:
Wel als het rechtsdraaiende ketamine is :tearsofjoy:
Maakt niet uit, de moleculen zijn in de war en flink door elkaar geschud; daardoor kan het een andere stof zijn geworden, even laten testen dus :wave:

Bovenaan