• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ketamine, een extreem groot avontuur

Herbalisme

Bewuste gebruiker
Wie: Ik, B. & G.
Wat: Ketamine + Cocaine
Waar: Op de wijk
Wanneer: Omstreeks 14u + 20u

Inleiding
Het begon allemaal toen dat G. naar m'n huis kwam, hij had erg goeie wiet gekocht (NLX) en hij vroeg of ik zin had om een dagje met hem te stonen. Eigenlijk ken ik G. nog niet lang, misschien 2 weken, maar toch komen we erg goed overeen, dit komt omdat we tesamen altijd erg bizarre & grappige dingen meemaken en we schieten goed op met elkaar. Dus ik en G. zitten aan de kerk een blunt te roken wanneer we toevallig B. tegenkomen die net terug is uit Brugge, we praten wat en dan vertelt hij dat hij wat ketamine heeft en of we wat willen proberen, natuurlijk stemde ik in want mijn vorige ervaringen op ketamine waren fantastisch, maar toch gebruik ik heel zelden, G. wou het ook graag eens proberen, dit was zijn 1ste keer ketamine & eigenlijk zijn 2de keer harddrugs. Dus we wandelen naar m'n huis leggen elk een lijn en snuiven het goedje op, we rollen een joint en gaan daarna weer aan de kerk gaan zitten.

Uh? Dat meen je niet!
Aan de kerk begin ik al wat te verdovende effecten te bemerken, het voelde ook aan alsof ik na elke trek van de joint wat meer weg ging, maar om eerlijk te zijn voelde ik er niet echt veel van, ik vroeg me op een gegeven effect af of dit wel echte ketamine was of als het versneden was met iets. Ik had alleen een wat verdooft effect en was eigenlijk een beetje teleurgesteld, maar ik had het gratis aangeboden gekregen dus ik had het recht niet om te klagen, dus ik bekeek het aan de positieve kant en voerde gewoon een gesprek met hun. Op een gegeven moment vertelde G. aan B. dat hij pillen van zijn vader had gestolen die hij had gevonden in zijn nachtkastje bij een grote zak wiet. G. had dit al eerder aan me verteld en hij had ze zelf proberen te verkopen aan wat gasten voor 4 euro per pil, maar dit was hem niet gelukt. B. was erg nieuwsgierig en stelde voor om 1 capsule open te breken en gewoon eens te kijken wat er in zat, dus we deden dit, B. proefde en hij zei: Uh? Dat meen je niet! Dit is Coke.

Extase
G. had geen kennis van coke, en stelde voor dat we het gewoon allemaal samen zouden opsnuiven, ik schat dat er ongeveer 0.5g per capsule was, en er waren 4 pillen, G. wou maar 1 pil snuiven, dus snoven ik & B. een pil half, ik voelde me echt fantastisch, ik had in het verleden al een aantal keer coke gesnoven maar ik had me nog nooit zo fantastisch gevoeld als toen, alles was perfect, de temperatuur, de wind, de sfeer, ... Omstreeks 6u kreeg ik het bericht van m'n moeder dat ik deze avond alleen thuis zou zijn, B. & G. gingen naar huis en ik dus ook maar.

Ketamine, een extreem groot avontuur
Thuis aangekomen at ik wat spaghetti, ging in m'n zetel gaan zitten, rolde een jointje en keek wat naar fast & furious op tv, toen schoot het door m'n hoofd dat ik zelf nog wat ketamine had liggen die ik had gekocht op The Qontinent, maar die is inmiddels minstens 1maandhalf en ik had hem niet in de koelkast bewaard. Maar ik besloot toch om het te doen, ik goot gewoon de rest van het zakje leeg, legde het in een lijntje en snoof het op, daarna ging ik in de ligzetel gaan zitten, laptop op m'n benen en begon gewoon wat te chatten. Een tijdje later was ik echt heel erg verdoofd, qua lichamelijk als geestelijk, het was ook erg raar om te lezen en de omgeving zag er erg neutraal uit, toen kwam ik op het idee om gewoon te gaan liggen, m'n ogen dicht te doen en gewoon te luisteren naar m'n goa afspeellijst. Dit was FANTASTISCH, ik had echt geen idee meer dat ik me in de woonkamer bevond, ik had het gevoel dat ik gewoon zweefde in het heelal, overal zag ik kleuren, patronen, en ik had het gevoel dat ik constant in verschillende richtingen ronddraaide maar toch maakte dit me niet misselijk, integendeel ik vond het heerlijk, het was echt een vrij gevoel. Ik had ook geen zin om m'n ogen open te doen, ik heb ze zeker een klein uur gesloten. Het enige wat nu nog door m'n hoofd spookt is Was dit de K-hole?

Mijn excuses dat het wat langdradig is maar ik vind het moeilijk er een trip report rond te schrijven, bij truffels, 2cb, ... is dit makkelijker omdat je meer bij bewustzijn bent, ik was gewoon helemaal weg, in een fantastisch droomwereld.

Verwacht van mij ook volgende week een trip report over 30g Dragon's Dynamite en binnenkort over mescaline & LSD.
Greets Herbalisme

jbnater

Newbie
wss keta gemengd met 2cb gekregen
heb het ook al een paar keer gehad, gwn een lichte trip want die kleurtjes heb ik noooooit bij keta XD

Timmie94

Bewuste gebruiker
Herbalisme zei:
Dit was FANTASTISCH, ik had echt geen idee meer dat ik me in de woonkamer bevond, ik had het gevoel dat ik gewoon zweefde in het heelal, overal zag ik kleuren, patronen, en ik had het gevoel dat ik constant in verschillende richtingen ronddraaide maar toch maakte dit me niet misselijk, integendeel ik vond het heerlijk, het was echt een vrij gevoel.

Dit gevoel is wel herkenbaar hoor! ik heb het idee dat ik schuin naar rechts omhoog stijg in een spiraal beweging, misschien beetje raar om uit te leggen of zo te typen, maar in het begin van mijn keta trip heb ik dat gevoel. na enige tijd ben ik ook altijd compleet verdoofd en vergeet dat ik in bed lig. Het gevoel van zweven door het heelal heb ik ook vaak, maar bij mij is het nooit echt een zweef gevoel maar meer een soort vlieg/push gevoel, alsof ik een spaceship ben dat best rap gaat. De patronen die ik vaak zie zijn heel erg pixelated zegmaar, een beetje een tron wereld ofzo, met veel lijnen en pixels dus in verscheidene kleuren (oranje/rood en blauwig vaak)
http://3.bp.blogspot.com/_MD__dsOYz...K4/xdiqVMq5H3o/s1600/2010_tron_legacy_111.jpg

ervaarde jij ook zo'n soort Tron/pixelated universe idee? en wat voor patronen e.d. zag jij allemaal? ik vraag me ook af of wat ik een paar keer heb meegemaakt(bovenstaande situatie dus en vergelijkbaar(ben een keer een pad tegengekomen op een maya achtige tempel/piramyde ding) de khole is of niet.. mijn doseringen zijn rond de 200mg nasaal dus vraag mij dit ook af..
En ik weet niet of er wel 2-cb bij zat hoor, (zelf nog geen ervaring mee gehad) maar mijn keta was getest op 82% en daar zag ik dus toch ook wel veel trippy patronen en dergelijke.

Nu ik je toch deze vragen stel, wou je nog wel iets vragen, raad je het aan om in je eentje truffels te nemen? gewoon in bed liggend, half schemerende kamer, goeie muziek op je headphones? of toch chiller met meerdere te doen?

Herbalisme

Bewuste gebruiker
Timmie94 zei:
Herbalisme zei:
Dit was FANTASTISCH, ik had echt geen idee meer dat ik me in de woonkamer bevond, ik had het gevoel dat ik gewoon zweefde in het heelal, overal zag ik kleuren, patronen, en ik had het gevoel dat ik constant in verschillende richtingen ronddraaide maar toch maakte dit me niet misselijk, integendeel ik vond het heerlijk, het was echt een vrij gevoel.

Dit gevoel is wel herkenbaar hoor! ik heb het idee dat ik schuin naar rechts omhoog stijg in een spiraal beweging, misschien beetje raar om uit te leggen of zo te typen, maar in het begin van mijn keta trip heb ik dat gevoel. na enige tijd ben ik ook altijd compleet verdoofd en vergeet dat ik in bed lig. Het gevoel van zweven door het heelal heb ik ook vaak, maar bij mij is het nooit echt een zweef gevoel maar meer een soort vlieg/push gevoel, alsof ik een spaceship ben dat best rap gaat. De patronen die ik vaak zie zijn heel erg pixelated zegmaar, een beetje een tron wereld ofzo, met veel lijnen en pixels dus in verscheidene kleuren (oranje/rood en blauwig vaak)
http://3.bp.blogspot.com/_MD__dsOYz...K4/xdiqVMq5H3o/s1600/2010_tron_legacy_111.jpg

ervaarde jij ook zo'n soort Tron/pixelated universe idee? en wat voor patronen e.d. zag jij allemaal? ik vraag me ook af of wat ik een paar keer heb meegemaakt(bovenstaande situatie dus en vergelijkbaar(ben een keer een pad tegengekomen op een maya achtige tempel/piramyde ding) de khole is of niet.. mijn doseringen zijn rond de 200mg nasaal dus vraag mij dit ook af..
En ik weet niet of er wel 2-cb bij zat hoor, (zelf nog geen ervaring mee gehad) maar mijn keta was getest op 82% en daar zag ik dus toch ook wel veel trippy patronen en dergelijke.

Nu ik je toch deze vragen stel, wou je nog wel iets vragen, raad je het aan om in je eentje truffels te nemen? gewoon in bed liggend, half schemerende kamer, goeie muziek op je headphones? of toch chiller met meerdere te doen?
Truffels is aangeraden om de eerste keer te doen met je vrienden. Ik heb het slechts 1 keer helemaal alleen gedaan en vind het zo het leukst, je kan dan raar doen, volledig opgaan in je eigen wereld. Wat ook leuk is is gewoon met een kleine groep goeie vriend(inn)en te doen (;
Wat de headphones betreft, dit zou ik niet doen, gewoon muziek afspelen via een luide box, dit is veel comfortabeler.

Ik weet nu niet meer welke visuals ik juist had van de ket, maar ben het van plan binnenkort nog eens te doen en zal dan wel een trip reportje schrijven (;

Greets,
Herbalisme

Timmie94

Bewuste gebruiker
ja de eerste keer truffels had ik met mn beste vriend gedaan, was echt super vet. voelde me zo één met alles en alles was goed. ik had zo'n euforisch gevoel dat ik dat het liefst met iedereen wou delen, en ik vond het zielig dat mensen buiten het huis niet konden voelen wat ik op dat moment voelde. het liefst wou ik mijn gevoel delen met iedereen in de 'buitenwereld'. en de volgende dag voelde ik me zo herboren leek wel. echt helemaal revitalized, energiek, alsof alle lasten van mn schouders waren en ik weer helemaal vol positieve energie zat!

zodra k weer is truffels heb gedaan, zal ik wel even kijken of ik er ff over schrijf hoe het ging ^^
wou ook vaak iets schrijven over mn keta trips maar te vaak gebeurd dat ik eigenlijk maar de helft van mn trip herinner ofzo..

thnx voor je advies btw, en ik zal de volgende keer truffels Dragons Dynamite nemen, ik lees veel dat jij daar heel erg tevreden over bent.

ik zal je volgende (keta) report met plezier lezen!

Herbalisme

Bewuste gebruiker
Timmie94 zei:
ja de eerste keer truffels had ik met mn beste vriend gedaan, was echt super vet. voelde me zo één met alles en alles was goed. ik had zo'n euforisch gevoel dat ik dat het liefst met iedereen wou delen, en ik vond het zielig dat mensen buiten het huis niet konden voelen wat ik op dat moment voelde. het liefst wou ik mijn gevoel delen met iedereen in de 'buitenwereld'. en de volgende dag voelde ik me zo herboren leek wel. echt helemaal revitalized, energiek, alsof alle lasten van mn schouders waren en ik weer helemaal vol positieve energie zat!

zodra k weer is truffels heb gedaan, zal ik wel even kijken of ik er ff over schrijf hoe het ging ^^
wou ook vaak iets schrijven over mn keta trips maar te vaak gebeurd dat ik eigenlijk maar de helft van mn trip herinner ofzo..

thnx voor je advies btw, en ik zal de volgende keer truffels Dragons Dynamite nemen, ik lees veel dat jij daar heel erg tevreden over bent.

ik zal je volgende (keta) report met plezier lezen!

Heb meer informatie gevonden over het visueel trippen van Ketamine, heb een video bekeken op youtube die de 5 niveaus van visueel trippen weergeven, bij een grote dosis keta kun je niveau 5 bereiken.
De link: http://www.youtube.com/watch?v=OLWfQxqiydc
Ik vind het erg interessant om naar te kijken, ik denk ook dat de info dat ze geven wel zal kloppen.

Greets,
Herbalisme

Bovenaan