Ketamine en alcohol?

Goedenacht allemaal,

Het begint weer tegen 3 oktober aan te lopen, wat mij een mooie gelegenheid lijkt om weer eens ketamine te gaan gebruiken. Ik heb het al een paar keer eerder gedaan, dit waren geen grote hoeveelheden. Dat ben ik ook nu niet van plan, maar meer gewoon een beetje om lekker te spacen.

Maargoed op 3 oktober drink ik nogal veel, en ik heb op internet al veel gelezen dat keta en alcohol een gevaarlijke combinatie kan zijn. Is dit echt zo, en heeft iemand ervaringen hiermee?

Alvast bedankt,

Bert

Oom Klaas

Badass junkie
Leiden ontzet volgens mij.

Kleine hoeveelheid bier, 3 tot 4 glazen en een puntje doen. Zo kan je makkelijk aanvoelen hoe dat nu gaat.
Als je echt gaat tanken is keta gewoon een no-go.

Misschien dat ik het iets anders moet formuleren :P

Maar 3 oktober is inderdaad het leids ontzet, en daar drink ik altijd wel aardig wat biertjes,
maar om een beetje te spacen op een after o.i.d. vind ik keta altijd prachtig, maar ik vraag me dus af of mensen hier geen slechte ervaringen mee hebben omdat ik op sommige sites lees dat het een redelijk gevaarlijke combi kan zijn. Ik moet er wel bij zeggen, het gaat wel om kleine hoeveelheden ketamine(waarmee je nog normaal op een feestje aanwezig kan zijn), grote hoeveelheden houdt ik in alle rust op mijn kamertje :hearteyes:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Na vanavond kan ik bevestigen dat het toch een combinatie is waar je best mee oppast.

Ik heb met mijn eigen ogen gezien dat het inderdaad link is om ketamine te combineren met alcohol. Ik heb moeite moeten doen om de andere veilig thuis te krijgen, alleen was hij daar nooit geraakt.

Ik zal niet ontkennen dat de combinatie onmogelijk is, als je de dosissen van beide laag houd, maar dan ook echt laag, zal het lukken. Ik heb dat ook gedaan. Het kan fijn zijn.

Maar eigenlijk raad ik je deze combinatie af. Al helemaal vanwege het feit dat je van plan bent om veel te drinken door de dag. Ik denk dat dan de kleinste hoeveelheid ketamine voor een zeer onplezierige afloop gaat zorgen.

Ik zeg het nogmaals, doe het niet. Wij zijn ervaren en ik was nog helder op het moment dat hij slecht ging. Het is moeilijk geweest om weer terug thuis te komen. Het is dus voor ervaren mensen, waarvan een nog helder is, al zeer moeilijk als het fout gaat. Zeker omdat we bij een groepje zaten waar maar een iemand wist wat we deden.

Als je alleen of onervaren bent ga je hoogstwaarschijnlijk niet meer thuis geraken.

W.F.L.

Badass junkie
Dat is doorgaans een kots/knock-out combi zoals GHB + alcohol of G + K. Doe het niet. Ik heb al zo vaak moeten kotsen van downercombinaties, dat is gewoon niet prettig meer en het versterkt elkaar heel erg. Let ermee op!

Oke bedankt voor de info, ik laat het dan toch maar thuis of neem eerst wat keta en daarna (als de keta is uitgewerkt 2 uurtjes later dat moet kunnen toch?) ga ik gewoon aan het bier en dan geen keta meer verder :wink:!

Maar een paar weken geleden heb ik 2x in een dronken bui een klein beetje keta genomen, 1x daarvan ging ik wel over mijn nek maar dit kon ook alleen door de alcohol komen, want had behoorlijk wat op. Normaal speur ik altijd honderden sites af voordat ik drugs gebruik, maar de combi keta en alcohol had ik niks over opgezocht, gelukkig is het goed afgelopen! Maar zou ik gewoon geluk hebben gehad of zou een klein beetje keta toch minder erg zijn in combinatie met alcohol?

@sublimo, had diegene waar het niet goed ging veel van allebei op of ook maar kleine beetjes?

Ik ga het sowieso niet meer combineren hoor dat is me wel duidelijk geworden iig nu!

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
bertvanveen zei:
@sublimo, had diegene waar het niet goed ging veel van allebei op of ook maar kleine beetjes?

De alcohol is het grote probleem geweest. Zonder alcohol was het waarschijnlijk goed gegaan.

Drientje

DF-koning
1+1=5 zeker bij keta en alcohol.

Beter vier je Leids ontzet eerst met een stevige hutspot (dat kleurt zo lekker als je moet kotsen later van de drank/drugs) en vier je gewoon met 1 middel feest. Maak een keuze en hou je eraan. Op het moment van snuiven kan het goed voelen op die paar biertjes maar zodra het inslaat ben je de weg volkomen kwijt.

Lijkt me niet zo fijn in een drukke stad vol met feest vierende mensen.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Drientje zei:
Lijkt me niet zo fijn in een drukke stad vol met feest vierende mensen.

Dat is het ook niet, ik was dan nog de nuchtere... Wat heb ik een moeite moeten doen om hem daar weg te krijgen.

Vergeet ook niet dat bij zo een feest er enorm veel politie op straat rondloopt.

spacelord

Wijs gebruiker
Heb net een halve fles wijn achter de kiezen en 2 lijnen keta achter de neusvleugels, voel me wel behoorlijk vaag. Het is te doen maar snuif je keta VOOR je gaat zuipen!! Niet straalbezopen 'woa keta lekker!' want dan ga je echt wel out. Je zal wel per pintje voelen wanneer je aan je grens komt :wave:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Oom Klaas zei:
Sublimo zei:
Waarom wil je nog alcohol drinken als je ketamine hebt ?

Omdat alcohol veel leuker is om regelmatig te doen :grin:

Dat is persoonlijk. :grin:

Ik doe veel liever regelmatig ketamine. :sunglasses:

@ spacelord: Pas toch maar op. (Het is onderhand al de 4de keer dat ik dit tegen je zeg. :P )

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Oom Klaas zei:
Dus is mijn antwoord dan vreemd, of de vraag?

Het gaat mij hier weer om een mening... Wat vind jij daar toch maar zo raar aan ?

Ik wil gewoon weten waarom iemand iets fijn vind...

Edit: Hier was mijn intensie hetzelfde als in het andere topic, ik begrijp het nu wel. :)

Mrrow14

Belezen gebruiker
Zelf geen ervaring mee gehad met mezelf.Maar 1 van mijn vrienden dus wel .
Hij had goed getankt (vodka) en hij houdt van alles (drugs).Kwamen bij een paar andere gasten aan en die hadden lekkere Keta ,waar ik niets vanaf wist.
Ik heb nog nooit iemand zo para zien doen.Huilen ,outgaan ,kotsen het was echt geen pretje.Hij zat hard te trippen en te schreeuwen,hij kreeg het niet meer geregeld.Uiteindelijk was het wel weer uitgewerkt ,nadat we al bijna 112 hadden gebeld.Hij zei zelf dat ie naar de hel was geweest :tearsofjoy:

Als ik had geweten dat ie Keta zou gaan snuiven met zijn dronken kop, had ik hem zeker niets laten pakken.
Ik combineer hard drugs 99% van de tijd niet met alcohol word ik altijd wazig.(coke met alci :hearteyes: )
Maar met Keta is mij nadrukkellijk verteld geworden niet erbij te drinken(alcohol).
Dus ik raad het je af om 'veel' te drinken als je nog Keta gaat doen .
Ga dan gewoon voor de hele dag Keta of zuip je lazerus,dont combine :mrgreen:

lespaul

Experimenterende gebruiker
owk dit komt me bekent voor en verklaart een hele boel.

heb lekker een nacht lopen feesten op pep en veel alcohol.
aan het eind nog een beetje keta weten te regelen voor thuis.

eenmaal thuis neem een klein lijntje en ga naast me vriendin chillen op bed.
nog geen 10 min later. kotsent op de wc voor 2 uur lang. door de druk van het kotsen in me broek gepoept.

kwam dus door de alcohol hehe weer een ervaring rijker.

HTID

Bewuste gebruiker
Ik ben zo een keer een uur kwijtgeraakt. Nam dronken een lijn keta, keek op de klok en zag dat het 2 uur was. Het volgende moment keek ik weer op de klok en was het 3 uur. Daarna maar niet meer gecombineerd :P

5HTa

Echt geen aanrader als je flink wat gedronken hebt. Ik heb het eens gedaan en de misselijkheid als gevolg is geen pretje. Als je een paar biertjes op hebt kan het wel, maar dan zou ik wel een tijdje wachten voordat je de ketamine neemt, maar zelfs als je lichtjes aangeschoten bent kun je er aardig misselijk van worden.

Aalpoepert

Badass junkie
Ik heb eens de domme fout gemaakt om eerst een whiskeytje te drinken en daarna te gaan k-holen.
Dat was voor mij erg prettig, ik ging door dimensies en lagen heen en de hele mikmak. Voor mijn vriendin was het minder, want terwijl mijn bewustzijn (ikzelf dus) heerlijk door de hemelen aan het zweven was; brak mijn lichaam en welk besturingsysteem daar ook in mag zitten als ik er niet ben de hele teringzooi af en liep te schreeuwen en te doen. En ik sloeg om me heen als een bezetene!

Toen kwam ik terug van mijn reis en verteld mijn vriendin me dat ze het me wel uitlegt als ik nuchter ben, dat ik denk van WTF is er gebeurd. Nou ik had dus de hele boel afgebroken en er geen herinnering aan overgehouden.

Alcohol met keta is een slechte combi. Ik durf zelfs te beweren dat het een kankercombi is.

esha

Dit had ik dus laatst ,
Ik was vij dronken zeg maar aardig wat wijn en ik was van plan speed te halen.
Dat ging ik ook doen maar daar kreeg ik een grote lijn keta aangeboden,Omdat ik vrij dronken was en dus niet nadacht snoof ik m in een keer op. :( beetje dom i know)
Dat was pas mijn tweede ervaring met keta.
Ik kan me er niet veel van herrineren idd,Mijn bewustzijn viel een beetje weg.Ik liep npg wel gewoon rond en sprak, en lag ook met iemand die ook ver weg was over de vloer te dweilen :grin: .
Later kwam ik weer een beetje bij en herrinner ik me vreemde hallucinaties zoals mensen met 4 ogen en twee hoofden op een beetje insectachtige manier.Later weer speed genomen en ik was weer helemaal bij zeg maar een uurtje na de ketamine.
Toch neem ik absoluut geen keta meer als ik heb gedronken .Een omdat ik me er bijna niks van herriner en twee het is gewoon geen fijne combi waar je ook out van kan gaan.
Het was verder niet echt een nare ervaring ofzo maar ook niet goed verder ,gewoon raar eigenlijk en te ver van de wereld ofzo.
maargoed dat was mijn tweede ervaring met keta dus

spacelord

Wijs gebruiker
Exceptional Insight zei:
Wat een ellende in dit topic zeg. Werkt voor mij prima hoor.
+1

Ik snap ook niet wat het probleem met die combi is, moeten de mensen hier misschien altijd overdrijven qua dosering :tongueout:? Ik lees hier vanalles van een beetje ket en wat alcohol en ineens ga je trippen?? Dat je er goed scheel van gaat kijken, daar kan ik nog inkomen..

crossa26

Newbie
Vind t ook wel meevallen hoor combi met alcohol.jaah als je eerst flink gaat boozen en dan als toetje een dikke liniaa legt voel je hem wel duidelijk meer!Maar paar biertjes ervoor of tijdens vind ik uiterst prettig en haalt net ff de scherpe randjes eraf.Teveel nadenken bij gebruik van keta vind ik vet irritant en beetje booze gaa je er toch wat meer ontspannen in en kan je je meer laten gaan en genieten maar!

spacelord

Wijs gebruiker
crossa26 zei:
Vind t ook wel meevallen hoor combi met alcohol.jaah als je eerst flink gaat boozen en dan als toetje een dikke liniaa legt voel je hem wel duidelijk meer!Maar paar biertjes ervoor of tijdens vind ik uiterst prettig en haalt net ff de scherpe randjes eraf.Teveel nadenken bij gebruik van keta vind ik vet irritant en beetje booze gaa je er toch wat meer ontspannen in en kan je je meer laten gaan en genieten maar!

Mijn techniek is ofwel eerst paar lijntjes snuiven en dan voorzichtig alcohol erbij doen. Of eerst zuipen en dan beginnne met een paar sleutelpuntjes en zo verder opbouwen. Kan niet fout gaan :) Iedereen die hier slecht gaat van die combi heeft zich ofwel eerst lam gezopen ofwel half trippy gesnoven voor hij of zij aan de andere drug begon.

lespaul

het valt ook wel mee die combi drink zelf altijd ook wel een aantal biertjes.
maar echt dronken thuis komen en dan een lijntje nemen is geen goed plan :confused:

azgaza

Badass junkie
Met een kleine hoeveelheid alcohol, zo een die je nog niet echt voelt merk ik geen verschil als ik daarna of daarvoor ketamine doe, ik combineer het niet vaak of expres maar bij uitgaansgelegenheden krijg ik wel eens een biertje aangeboden en ik doe bij uitgaansgelegenheden ook wel eens wat ketamine, en dat is altijd prima gegaan, je merkt naar mijn ervaring zolang je de alcohol niet voelt ook geen verschil in hoe de ketamine voelt.

Grote hoeveelheden alcohol met ketamine heb ik nooit gedaan vanwege de verdoving + verdoving = potentieel gevaarlijk regel en het lijkt me ook niet aan te raden, al zie ik vrienden van mij daar ook wel eens mee wegkomen, maar als iets mogelijk fysiek echt een risico is of op z'n minst bij véél mensen onprettig is lijkt me dat niet iets om uit te willen proberen.

azgaza

Badass junkie
Intoxication zei:
ketamine is een dissociatief geen verdovend middel

Dissociatief impliceert al verdoving, alleen dan van een eigen, dissociatief, type, maar zeker s-ketamine en racemische zijn ook wel oprecht verdovend in hun effect naast alle geweldige raar die het brengt.

yoeart

Newbie
hallo allemaal,

Ik heb laatst met carnaval veel gedronken en wou cocaine gaan snuiven maar ik had het verkeerde zakje gepakt in iemand zijn portomone :confused: het was ketamine.
Alcohol en keet is de meest kutte combo ooit, ik ben kei hard out gegaan in de discotheek, ik kon schijnbaar mijn lichaam niet meer bewegen ik was een hoopje pudding :P

Dus mannen niet doen egt kut

latersss

Bovenaan