Ketamine en mijn neus

FoxMulder

Newbie
Ik heb inmiddels een paar keer ketamine gedaan dmv snuiven, en vroeg mij een paar dingen af.
Ik heb een tijdje speed gedaan, en dat brand je neus natuurlijk flink weg ( in de zin dat je neusbotje, of hoe t ook heet, wordt aangetast).

Toen ik ketamine snoof, merkte ik dat t wel een beetje brandde, weliswaar niet zo hevig als speed, maar toch een beetje.

In hoeverre wordt je neusbotje aangetast als je ketamine snuift ?
&
Hoe slecht is ketamine uberhaupt voor je neus ? ( Ik ga er zoiezo vanuit dat t niet helemaal gezond voor je neus is ).

thnx!

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Altijd leuk om te zien hoe mensen zich daar zorgen om maken. Je moet toch wel een aantal jaren er dagelijks flinke hoeveelheden doorheen jagen wil je dat kapot maken.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
ga je zo vaak snuiven dat het een probleem wordt dan ?

ik weet niet wat keta doet met je neus, dus ik geef geen antwoord ok ?

ik reageer wel ... mag dat wel ?

:wave:

FoxMulder

Newbie
Lysergine leest allemaal dingen die er niet staan lijkt t wel :(

Maar goed, voor de laatste keer : ik vroeg me alleen af hoe bijtend ketamine is. Als je bijv een hete peper op je tong legt, dan brand dat behoorlijk. Maar een hete peper zal niet je pasje opvreten zoals pep bijv.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
FoxMulder zei:

Maar goed, voor de laatste keer : ik vroeg me alleen af hoe bijtend ketamine is. Als je bijv een hete peper op je tong legt, dan brand dat behoorlijk. Maar een hete peper zal niet je pasje opvreten zoals pep bijv.

Lycergine vind dat je het gewoon moet DOEN pomp die keta erin en vertel ons wat je voelt, snuiven is niet mijn ding.

Ik pomp alles in mijn reet maak me nerges druk om want het is allemaal spatzuiver .... zo pakt lycergine het aan als je het echt wilt weten.

Vrede en peace ...

Stonie

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
FoxMulder zei:

Uuuhhhh.... heb je het nou al gedaan? Het doet echt geen pijn ofzo hoor, ik heb laatst bv zout gesnoven, en daar had ik echt paar dagen last van :mrgreen: Maar keta is gewoon even een kriebel in je neus, en een paar minuten later proef je het achter in je keel, maar dat is juist geniaal!

Have fun!! Just do it! :hearteyes:

henkie84

Bewuste gebruiker
Zout opgelost in water schijnt te helpen tegen een verstopte neus als je het snuift, maar dat ga ik nu al een stukje minder snel proberen geloof ik..

Spor

Wijs gebruiker
Vraag me ergens toch ook wel af hoe dat zit, heb een keer 7 manden lang 4-5x per week halve tot hele gram gesnoven en pas in de laatste maand kreeg ik "neuspijn", snijdend gevoel met vooral in, maar ook uitademen...

Heb sinds kort keta, en heb nu in een weekje 2,5gram weggesnoven, en heb al bijna net zo veel last van mn neus, als toen na maanden coke

Vrije Geest

Belezen gebruiker
Waarschijnlijk komt dat doordat je neus al heel erg verneukt is,
en het nu bij deze hoeveelheden (ook al niet weinig :rolleyes: ) dus meteel al pijn doet....

Spor

Wijs gebruiker
mn neus heb ik al verneukt aan de pep toen ik 14 was :wink: mensen zeggen altijd dat je lang env eel moet snuiven om je neusbot aan te tasten, maar wat ik met mijn neusbot (of wat er van over is) kan kunnen er maar weinig mensen, terwijl ik wel veel "voor mijn doen" heb gesnoven, maar echt geen jaren lang iedere dag ofzo...

En dan nog, bij coke kwam dat echt pas na meer dan n half jaar, wel beide neusgaten. Nu snuif ik nog maar door een neusgat, in grammen evenveel in een week, alleen beter verdeeld, en nu doet het na een week al erge pijn.

Nouja, dalijk jaag ik er nog een dijkje doorheen, en morgen laat ik het echte leven weer beginnen, tot aan het weekend want vrijdag is het FEEST in de tivoli !!!!!

Wartaal

Belezen gebruiker
eyebeekaii zei:
Vraag me ergens toch ook wel af hoe dat zit, heb een keer 7 manden lang 4-5x per week halve tot hele gram gesnoven en pas in de laatste maand kreeg ik "neuspijn", snijdend gevoel met vooral in, maar ook uitademen...

Heb sinds kort keta, en heb nu in een weekje 2,5gram weggesnoven, en heb al bijna net zo veel last van mn neus, als toen na maanden coke
Ik snuif iedere dag een gram en heb nergens last van. Alsk coke of speed snuif is me neus de dag der op verrot.

Spor

Wijs gebruiker
Wartaal zei:
Ik snuif iedere dag een gram en heb nergens last van. Alsk coke of speed snuif is me neus de dag der op verrot.

Hey hoe zit bij jou dan met tolerantie ? ik gebruik nu al zoon 2 weken iedere dag half tot 1 gram keta (ongeveer) en heb tot nu toe weinig last er van... Maar hoe zit dat op de lange duur ?

Ik heb nu echt een GENIALE oplossing gevdonen. Neusspray er van maken !! Vanavond ofzo zal ik uitgebreide handleiding online zetten...

Sinds ik neusspray gebruik heb ik trouwens ook nergens meer last van.

J0rrit

Badass junkie
Wartaal zei:
eyebeekaii zei:

Ik wil geen wijsneus zijn ofzo. Maar pas op met keta het is erg verslavend zoals je zelf al gemerkt hebt lees ik.

KETA- MOLE !!!

Belezen gebruiker
dat is voor iedereen verschillend

ik heb net weer een maand of 4 iedere dag een halve tot een hele keta gesnoven

en nu m'n voorraad weer op is ren ik echt niet naar m'n dealer om hem te smeken om meer
het is gewoon leuk geweest nix aan het handje.

Wartaal

Belezen gebruiker
eyebeekaii zei:
Wartaal zei:

Hey hoe zit bij jou dan met tolerantie ? ik gebruik nu al zoon 2 weken iedere dag half tot 1 gram keta (ongeveer) en heb tot nu toe weinig last er van... Maar hoe zit dat op de lange duur ?

Ik heb nu echt een GENIALE oplossing gevdonen. Neusspray er van maken !! Vanavond ofzo zal ik uitgebreide handleiding online zetten...

Sinds ik neusspray gebruik heb ik trouwens ook nergens meer last van.
De tollerantie is echt zwaar erg :(
Eerst legde ik uit een gram minstens 12 lijntjes en dan was ik stik vaag. Nu is een gram meestal 2 lijnen soms 3.
Maar toen ik bijv. terug kwam van vakantie, pakte ik een derde gram en heb een uur in een bad trip gezeten omdat ik zo knetter wazig en leip werd. 1 week later zat ik weer terug aan die kut tollerantie.

Spor

Wijs gebruiker
klinkt mss alsof ik in een ontkenningsfase zit maar kan me echt niet voorstellen aan keta zwaaar verslaafd te raken... als ik niet meer lam wil zijn pak ik gewoon nix :P en heb een coke en benzo verslaving achter de rug dus weet wel wat t inhoud...

Maar thanx :) ik let goed op :wink:

Wartaal

Belezen gebruiker
eyebeekaii zei:
klinkt mss alsof ik in een ontkenningsfase zit maar kan me echt niet voorstellen aan keta zwaaar verslaafd te raken... als ik niet meer lam wil zijn pak ik gewoon nix :P en heb een coke en benzo verslaving achter de rug dus weet wel wat t inhoud...

Maar thanx :) ik let goed op :wink:
De coke verslaving is erger als die van ketamine. Dus als je daar van af heb kunnen komen :)
Bij de coke is het echt op den duur: Ik MOET nu coke. Bij ket is het gewoon dagelijks er zin in hebben en ook doen. Maar doe je het niet dan ist nog geen ramp en bij coke word je para.

Izx

Experimenterende gebruiker
KETA- MOLE !!! zei:
dat is voor iedereen verschillend

ik heb net weer een maand of 4 iedere dag een halve tot een hele keta gesnoven

halve tot hele gram, elke dag? :openmouth: :openmouth: :confused: :confused:

Spor

Wijs gebruiker
Wartaal zei:
De coke verslaving is erger als die van ketamine. Dus als je daar van af heb kunnen komen :)
Bij de coke is het echt op den duur: Ik MOET nu coke. Bij ket is het gewoon dagelijks er zin in hebben en ook doen. Maar doe je het niet dan ist nog geen ramp en bij coke word je para.

Idd, en uiteindelijk vooral als ik andere zag.... heb nu bijna nooit meer zoiets van "ik wil coke" en als, ben ik tevreden na een halfje. Bovendien had ik de coke niet hier liggen, ket ligt er en op sommige dagen heb ik er ook gewoon geen zin in. Heb laatst bijvoorbeeld eindelijk de k-hole behaald, en sinds dien eigenlijk geen behoefte meer gehad.

Izx zei:
halve tot hele gram, elke dag?

Ja, waarom niet ?

Spor

Wijs gebruiker
i wish...

Heb laatst achter elkaar een hele gram gesnoven, om zo EINDELIJK in the hole te komen :) ik trip in ieder geval niet de hele dag dusdanig dat het storend is... Voel me wel alsof ik de wereld voor mezelf heb hehehe, en tv kijken gaat niet meer echt omdat ik er geen fuck van begrijp... Maar ik haat tv kijken toch

Wartaal

Belezen gebruiker
DarkScope zei:
Wartaal zei:
eyebeekaii zei:

Ik wil geen wijsneus zijn ofzo. Maar pas op met keta het is erg verslavend zoals je zelf al gemerkt hebt lees ik.
Mwah, het is bij lange aan niet zo erg als een coke verslaving!
Bij coke MOEST ik het hebben (en nu nog af en toe).
Bij ket wil je het gewoon elke dag en ja het is een lichte verslaving.
Maar geen ket is ook geen nood, op vakantie gaan en je denkt er geen 1x aan terwijl de coke iedere dag in je kop blijft rond spoken.

Bovenaan