ketamine + feest

takedown84

Belezen gebruiker
hey, ik ben van plan onderhand ketamine te gebruiken op 'n feest ik kan makkelijk naar buiten enzo, ik dacht aan 'n dosis van 50 mg en na 2 uur nog is 50 mg, maar heb dus ook gelezen dat het niet verstandig is op 'n feest....
is het met zo 'n dosis (toch redelijk laag) verstandig om het te doen?

Ketaboy

Bewuste gebruiker
Wat zijn je ervaringen met keta? Als je nieuw bent met ket dan zou ik het eerst ergens lekker op de bank doen :beer:

Na een paar keer de zelfde keta te hebben gebruikt weet je wel voor je zelf wat voor hoeveelheden voor jou verstandig zijn op feestjes

takedown84

Belezen gebruiker
Ketaboy zei:
Wat zijn je ervaringen met keta? Als je nieuw bent met ket dan zou ik het eerst ergens lekker op de bank doen :beer:

Na een paar keer de zelfde keta te hebben gebruikt weet je wel voor je zelf wat voor hoeveelheden voor jou verstandig zijn op feestjes

nog nooit gebruikt, enkel pille :tongueout:

flashkop

Bewuste gebruiker
Doe dan maar eens eerst een KLEIN lijntje van een cm of 3-4...
niet eerst op het feestje.
Ket kan hard aankomen, wees gewaarschuwd.
Doe ook eens een dikke lijn en ga op je bed liggen :wink:

DreamWeaver

Badass junkie
flashkop zei:
Doe dan maar eens eerst een KLEIN lijntje van een cm of 3-4...
niet eerst op het feestje.
Ket kan hard aankomen, wees gewaarschuwd.
Doe ook eens een dikke lijn en ga op je bed liggen :wink:

Als je het red tot je bed :wink:
*bonk*

Funky Monkey

Badass junkie
Wat ik adviseer... drink een paar alcoholische drankjes en neem dan 1 klein mespuntje keta, wacht 10 minuten voel je niet echt wat neem dan maximaal nog 1 klein mespuntje binnen 5 minuten moet je dan wel lekker wazig zijn... bij mij is het effect dan dat je heel ligt word en door dat beetje keta word je beetje gevoelloos en dan lijkt het net of je vliegt :P al is het maar voor 1 uurtje :beer:

Funky Monkey

Badass junkie
Als je een beetje doet (dus niet tot een K-Hole) is het wel vet! Dan geeft het gewoon zo'n lekker wazig / woezig gevoel :beer:

nicole1973

Belezen gebruiker
vrienden doen keta en speed tijdens uitgaan die gaan helemaal los.. ga het eerst zo proberen maar een anders vraag.. ik wil niks snuiven dus het gaat in een capsule... ik neem aan dat als je het nog nooit gebruikt hebt dat als je met 50 mg per cap. begint dat wel ok is om te kijken hoe het voelt.. neem ook aan dat je van die hoeveelheid niet gaat trippen maar puur ervaart wat het doet.

Als je het uiteindelijk gaat combineren met bijvoorbeeld xtc heb je dan minder nodig?
grz

Kaoutar

Experimenterende gebruiker
Ik vind het persoonlijk niet fijn om keta te gebruiken tijdens het uitgaan, maar feestjes zijn anders natuurlijk
Wat voor feestje ga je?

Bovenaan