Ketamine in de club

Yaizer

Bewuste gebruiker
Hee allemaal,

Ik zelf heb ketamine wel is in de kroeg gedaan, allemaal leuk en aardig maar een week geleden weer op het einde van een huisfeest wat ketamine gedaan.

Terugweg naar huis dacht ik dat alles een soort droom / film was zoals gewoonlijk maar net schoot het me naar binnen; dat in de club!!!

Maar ik zoek dus even een goede drug voor goede clubs. Heb namelijk (schokkend) nog nooit ketamine gedaan in de club.

Mensen hier ervaring in? Zal het een beetje soort film / droomtoestand geven in de club? Dat is een beetje het idee om ermee te bereiken namelijk. Denk namelijk er momenteel heel positief over. Zie het als een goude combinatie (xtc en mdma kan je natuurlijk zo beperkt doen).

Groetjes.

Bas

Wijs gebruiker
Als je maar niet te veel snuift, je bent al gauw de controle kwijt bij ketamine. Dan kan zo'n feest anders aflopen dan je had gepland. Dan eindig je ergens in een hoekje zonder dat je iets qua controle hebt. Zo zie ik wel een stel mensen eindigen die keta gebruiken.

En anders misschien speed, lekker oppeppend middel. :hearteyes:

Ik vind alcohol nog steeds de beste drug voor gewoon in de club.
Mocht je je vervelen, voeg een snufje coke toe.

• Like
Waarderingen: Bas

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Keta in een club is best leuk, mits je heel erg voorzichtig met je dosis doet zoals Bas ook zegt. Echt een klein puntje van max 30 a 40mg en dan minstens een uur weer wachten voordat je bijneemt. En als het toch wat heftiger valt en lopen wordt moeilijk dan kun je het beste even anderhalf uur wachten voor je bijneemt en daarna je dosis verlagen. Kortom wel je verstand blijven gebruiken.

Zulke kleine dosissen geven en lekker dromerig en vaag gevoel, wat ik persoonlijk wel leuk vind in een club.

Combineren met alcohol raad ik wel echt af aangezien dat onvoorspelbaar wordt en je van alcohol vaak ook overmoedig wordt.

Combineren met speed of mdma is echt super vet, maar dat wil je juist niet volgens mij.

Yaizer

Bewuste gebruiker
Ja coke, pep, mdma (/xtc), ghb, alcohol etc. allemaal al ervaring mee in een club (pep vind ik persoonlijk echt niet chill, niet echt iets "speciaals").

Ja heb al aardig wat ervaring met keta (ook jammer genoeg met alcohol) dus doseren zal prima gaan. Was alleen benieuwd of het leuk was en je dat dromerige gevoel blijft houden.

maar beter lage dosis dus? (weinig drugs staat namelijk niet in mijn vriendengroep z'n woordenboek jammer genoeg).

Bovenaan