Ketamine Info

Extrm-Bzar

Belezen gebruiker
Ik heb gister een halve gram keta gekocht, en gebruik in combie met veel alcohol, speed en 2 pillen(mdma) Dit was opzicht wel leuk alleen als ik op de wc kwam Werd het vet heftig soor paddo achtig iets wc bril leek zoon soort agressieve uil, werd eerst wat angstig maar wist het te waarderen.

nu mijn vraag ik heb nog genoeg over maar wat is precies het verschil tussen paddo's en keta qua trip.. heb 2 keer dikke bad trip erop gehad waarna ik paddo's al 2 jaar niet gebruikt heb en hierdoor heb ik tijdje last gehad van psychisch probleem bizarre angst uit het niets voor planten ze straalde iets angstig uit vooral met een blow was dit heftig, heb tegenwoordig nergens meer last van.

Dus is het nu wel te doen om Keta voor mij te proberen? (nu wel nuchter of eerst wat ghb doet wonderen voor mij rook ook geen wiet meer zonder eerst wat G)
Is de kans op een badtrip groot ? of iig groter kleiner dan paddo's ? het duurt iig wel maar een uurtje wat ik wel fijn vind.
ojah en is er ook die mindfuck aanwezig zoals bij paddo's ? of is het gewoon niet te vergelijken.Grtzz :stoned:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Ik vond keta in het begin vaak wel wat duister, dus ik weet niet of dit wel zo'n goed idee is. Als je al een irreële angst voor planten hebt zou ik me misschien maar bij neerleggen bij het feit dat drugs niets voor zijn.

Extrm-Bzar

Belezen gebruiker
Dit was een tijdje geleden en dit was waarschijnlijk door de erg heftige bad trip... waarbij ik dus ook zo'n angstig uitstralend bos ervaarde ....

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Tja, ik kan alleen zeggen dat het niet lijkt op paddo's. Of het iets voor jou is dat weet alleen jij, nadat je het geprobeerd hebt. Wat houdt je tegen? Probeer het en bevalt het niet, dan doe je het niet meer, simple as that (:

underworld

Wijs gebruiker
ik vind paddos en ketamine totaal niet op elkaar lijken.
wat jij in die wc hebt ondervonden is waarschijnlijk dat je door de mdma bent gaan halucineren in combinatie met de ketamine, dat kan zulke dingen opleveren.
heb ik ook zo vaak gehad

TrippyShit

Badass junkie
Idd combi mdma en ketamine kan raar uitpakken. Bad gaan op ketamine lijkt me lastig. Het is gewoon niet zo'n soort trip. Je bent niet helemaal van de wereld zoals bij echte psychedelische middelen. Het is een ander soort trip. Ook moet je er nog maar achter komen of je de S of R ketamine hebt. De R ketamine is volgensmij meer verdovend en relaxt qua werken en de S is de wat meer trippy variant. Ketamine geeft je met je ogen dicht prachtige cev's van landschappen waar je overheen vliegt en dergelijke. iig, dat was bij mij het geval. Underworldje, die effecten kan jij je vast ook wel in vinden :P Ouwe ketafreak haha :grin:

paulXTC

Bewuste gebruiker
ik zou sowieso nooit zoveel drugs met elkaar combineren
Houd het gewoon alleen op keta voor een keertje en kijk dan hoe het uitpakt

Extrm-Bzar

Belezen gebruiker
Oke thnx ga ik het maar gewoon es proberen en denk dan gewoon zonder g :wink:
Zodra ik uit men Zaterdag dip ben :P ga ik het proberen zal posten of ik het wat vond :grin:
Grtz ! :stoned:

Extrm-Bzar

Belezen gebruiker
Noajha kon het niet laten :P dan zal ik me zo slecht moeten gaan voelen maar volgends mij niet :grin: heb 1 uur geleden met Dosis G gepak 5,5 ml en een hasjie gerooek en net 10-15min geleden een klein streepje 2-3cm ongeveer als ik na 20 min niets voel pak ik nogmaals Zal nog posten zometeen :wink:

Extrm-Bzar

Belezen gebruiker
Ik voel het wel maar nog niet echt veel opzich wel anders gevoel dan net zo als jij zij iets duister vind ik het iig niet :grin: voelt wel redelijk chill ik kijk wel ff uit met bijpakken omdat ik dit spul nog niet echt kan kijk wel hoe het gaat Grtzz

Extrm-Bzar

Belezen gebruiker
Nojoa ik had dus wat gepak maar moest dus eten na het eten nog een punjte gedaan, maar effect van dat beetje vond ik tog al snel kut aan voelen dus misschien niet mijn ding. Ik bewaar het eens en later dat ik het nog eens probeer
GRtzz

CHIASME

Belezen gebruiker
Eerst lekker veel zuipen, dan G en dan keta ! kijken hoe lekker je dan gaat :kots:

gast lees je eens in voordat je wat gebruikt, heb geen ander woord voor je dan kkmongool :(

Extrm-Bzar

Belezen gebruiker
Wat nou tering lijer ??? ghb en zuipen ? doe ik nooit ghb is voor mij met alles de combinere als ik dit wel bijde met maten doen ga ergen anders de wijsneus klungel uithangen Grtz Laagbefaafd Tiefeshondje

Extrm-Bzar

Belezen gebruiker
Had even men uurtje niet ... maar onnodig vervelend commentaar zoals je vaker ziet is niet prettig. Wat hij zegt dat het combineren gevaarlijk is klopt, maar het even normaal uitleggen zou beter zijn. Grtz :stoned:

CHIASME

Belezen gebruiker
Sorry voor mn overdreven reactie maar tis gewoon veel gevaarlijker dan jij het ff voordeed... pas er mee op :grin:

Bovenaan