Ketamine + Lachgas + LSD

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik zat me af te vragen over de veiligheid van deze combinatie. Lachgas + LSD ken ik wel, en ook genoeg mensen die K en Lachgas hebben gecombineerd, het is meer de vraag van Ketamine + Lachgas. Het zijn beide dissociatieven en downers, en downer + downer is vaak gevaarlijk.

Ik heb verder weinig over deze combinatie gevonden elders ('k heb gegoogled). Ik ga die combo binnenkort doen met vrienden, en ik heb niet echt zin om met een ambulance afgevoerd te worden op ruigoord omdat ik m'n ademhaling fataal heb onderdrukt of zoiets stoms.. Vind ik niet echt opschieten :P.

azgaza

Badass junkie
Ik denk dat je ketamine en lachgas sowieso zittend moet doen gezien risico van lachgas om kort out te gaan, maar voor zo ver ik weet is het niet gevaarlijk, ik heb daar geen bronnen over maar heb nog nooit gehoord over lichamelijke problemen bij de combinatie, het lijkt me wel iets om met enige voorzichtigheid te doen maar ik hoor juist vaker dat ketamine en lachgas een leuke combinatie zijn en heb er weinig tot niks negatiefs over gelezen. Meerdere mensen hebben lachgas aangeraden voor de comeup en comedown van ketamine, en ik heb enkele reports op andere sites gelezen over de combinatie die zeer veel belovend klonken. Beide middelen laten je out gaan zonder de ademhaling en bloedcirculatie sterk te onderdrukken, dat is bij beide middelen minimaal. Het lijkt me dat de combinatie dan ook wel mee valt.

Als je je zorgen wil maken over deze combinatie zou ik meer stil staan bij het mentale effect, voornamelijk omdat ik heb gehoord van enkele mensen dat LSD en ketamine heel erg intens is en een enorme disconnectie met de realiteit veroorzaakt, wat betekent dat het erg handig is om meerdere medetrippers en liefst enkele niet trippende mensen in de omgeving te hebben, gezien je erg ver uit de realiteit kan komen te zitten in de piek van die ervaring. Ik heb zelf als ik die combinatie ga doen gelukkig ook één persoon die het bij wiet en alcohol houdt er bij die wellicht wat op mij zal letten, waar ik erg blij om ben.

Angramar Temenos

Badass junkie
azgaza zei:
Ik denk dat je ketamine en lachgas sowieso zittend moet doen gezien risico van lachgas om kort out te gaan, maar voor zo ver ik weet is het niet gevaarlijk, ik heb daar geen bronnen over maar heb nog nooit gehoord over lichamelijke problemen bij de combinatie, het lijkt me wel iets om met enige voorzichtigheid te doen maar ik hoor juist vaker dat ketamine en lachgas een leuke combinatie zijn en heb er weinig tot niks negatiefs over gelezen. Meerdere mensen hebben lachgas aangeraden voor de comeup en comedown van ketamine, en ik heb enkele reports op andere sites gelezen over de combinatie die zeer veel belovend klonken. Beide middelen laten je out gaan zonder de ademhaling en bloedcirculatie sterk te onderdrukken, dat is bij beide middelen minimaal. Het lijkt me dat de combinatie dan ook wel mee valt.

Als je je zorgen wil maken over deze combinatie zou ik meer stil staan bij het mentale effect, voornamelijk omdat ik heb gehoord van enkele mensen dat LSD en ketamine heel erg intens is en een enorme disconnectie met de realiteit veroorzaakt, wat betekent dat het erg handig is om meerdere medetrippers en liefst enkele niet trippende mensen in de omgeving te hebben, gezien je erg ver uit de realiteit kan komen te zitten in de piek van die ervaring. Ik heb zelf als ik die combinatie ga doen gelukkig ook één persoon die het bij wiet en alcohol houdt er bij die wellicht wat op mij zal letten, waar ik erg blij om ben.

Ben dan wel blij dat er nuchtere mensen bij zullen zijn ^^. Rik?

Readerbot

Experimenterende gebruiker
Lachgas + LSD al een paar keer gehad (vind het de heftigste drug ooit, overtreft zelfs DMT), maar dit keer ook nog ketamine erbij :P.

azgaza

Badass junkie
tomz0r zei:
http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=142

Zorg in ieder geval voor een tripsitter en doe het in een veilige omgeving. Lachgas met LSD kan je echt een heel heftig effect geven.

Ben ik bekend mee, dat is inderdaad extreem intens, de hele realiteit werd op alle mogelijke manieren door elkaar gedraaid op een manier die gewoon niet te beschrijven is. Toen de lachgas insloeg werden de visuals in een keer 50x harder en kreeg ik het gevoel dat wat ik zag daar, een deja vu was van mijn hele leven, dus dat mijn hele leven dat ene beeld was, en dat was extreem shoquerend, ik zat daar echt van 'woooow!!!!'. Daarna was er een gevoel ofzo, of ging de wereld al mijn zintuigen langs in beurten en daarna kwam de realiteit heel langzaam terug, waarbij ik ook realiseerde dat mijn leven meer was dan één specefiek beeld. Omschrijving doet de ervaring geen recht aan, vandaar dat er nog geen tripreport van is.. maar WAUW!! Heel intens maar ook wel heel vet.

Bovenaan