ketamine+mdma op feest

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Nee ik niet ... maar als jij ze nou is rectaal erin schiet dan verlangen wij diep naar je verslag.

Maak meeen wat fotos ?

Groetjes

Stonie

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ja, is echt supercombi! Kan alleen niet zo goed inschatten hoeveel die 50 mg keta is... ja 1/20e van een gram... maar dan nog heb ik er niet zo'n goed beeld van. Het is verstandig om van die keta echt maar steeds een heeeel klein lijntje te nemen. Beter elk uur even een klein lijntje dan ineens zo'n bom uit een capsule.
Tenminste dat lijkt me, omdat het echt niet tof is om superscheef op een feestje te staan... of eigenlijk te zitten, want dan kun je echt hard gaan trippen... Lijkt mij persoonlijk niet wat je wilt meemaken op een feestje, dus let echt goed op die keta dosering, en die mdma mag juist wel stukje omhoog als ik het voor t zeggen had :mrgreen:

Eckster C

Bewuste gebruiker
goede combi , maar zoals technora zegt zou ik gewoon een klein lijntje nemen van die keta en de mdma dosering omhoog voeren

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
bdk zei:
nja 50 mg is een normale ket lijn van 3 mm breed en 1.5 cm lang, ik heb het allebei 1 cap gedaan samen, en de dag ervoor ga ik nog 150 mg ket doen, dus dat zal toch niet zo heftig zijn?
en ik heb nog een reserve mdma cap voor als de mdma niet genoeg is :wink:
wil alleen niet gelijk enorm scheef staan

Tja, je moet het natuurlijk helemaal zelf weten. Ik zou het persoonlijk rustig aandoen met die keta erbij, ik zie dat als ik t op een feest doe ook meer als een grappig extraatje. Op keta ga je nu eenmaal vrij snel echt lijp, en dat is opzich juist het toffe van keta, maar op een feestje vind ik t zelf minder. That's all :mrgreen:

Bovenaan