Ketamine oplossen in water

Samurai

Experimenterende gebruiker
Hoi iedereen een vriend en ik doen wel eens wat ketamine na wat sipjes drank te hebben gehad. Maar waar we ons aan irriteren is het constant gepeuter erna. Ooit hebben we gehoord dat ketamine zich kan oplossen in water en via een neusspray genomen kan worden.

Dus zijn we op het idee gekomen om een neusspray flesje te vullen met water en ketamine. Weet iemand hoe dit accuraat gedaan kan worden. Ik weet dat het met lauw water moet zodat de ketamine zich kan oplossen. Maar hoeveel ml water moet ik in doen en hoeveel ketamine? Is het prima om een gram erin te douwen en dan maar wat lauw water erbij? Ook had ik ergens gelezen dat et wat natrium zout erbij moet zodat het beter kan binden in de neusslijmvlies.

Graag hoor ik van de experts. Ja ik weet dat het niet goed is en doe het ook alleen af en toe. Als niemand advies geeft probeer ik het sowieso wel dus ik hoor graag van jullie. Tips zijn zeker welkom☺️.

Samurai

Ik lees hier volgens mij hoe het moet kan iemand bevestigen dat het op deze manier kan? Moet het wel in kokend water?

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Nooit met keta gedaan maar met andere disso's of benzo's loste ik het vaak op in PG en dan later water toevoegen. PG lost middeltjes vele malen beter op namelijk. 50/50 pg/water. Het brand hierdoor wel beduidend meer door de PG in je neus maar het blijft ook weer langer goed door de antibacteriële eigenschappen van PG. Welke verhoudingen je aan moet nemen zou ik niet weten.
Meet eerst hoeveel spray's er uit je neusspay komen voor hij leeg is (10ml +-80 spray's uit me hoofd). Dan uitzoeken wat je een mooie dosis per spray vind. Die dosis x het aantal spray's wat er uit je neusspray komt. Dit is 1 van de veiligere manieren overigens om vele middelen te nemen aangezien je hiermee veel beter kan doseren.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Het water koken is voor de zekerheid zodat je niet allerlei ziektekiemen in je neus loopt te sprayen. Zeker als je stilstaand water langer bewaart in een flesje kan het gaan bederven doordat er ziekmakers in groeien.

Bij het water moet je 9 gram zout per liter water toevoegen. Dat is nodig om schade aan de neusslijmvliezen te voorkomen. Zoiets heet een fysiologische zoutoplossing.

De hoeveelheid ketamine per (milli)liter water kan ik je helaas niet vertellen. Ik kan adviseren om eerst een fysiologische zoutoplossing te maken, en dan voorzichtig een beetje ketamine erbij te mengen. Eens een keer sprayen en kijken hoeveel effect je hebt. Zo heel voorzichtig, stapje voor stapje, meer ketamine toevoegen totdat je een spray hebt met gewenste sterkte.

Om je een beetje op weg te helpen denk ik dat je idealiter ergens tussen de 5 tot 20 mg ketamine per spray wil. Ik weet niet hoeveel mL water er per spray wordt verneveld. Maar je kunt daar achter komen door het flesje te vullen en dan te tellen hoe vaak je moet sprayen om het leeg te spuiten. Vervolgens deel je de totaalinhoud van het flesje (in mL) door het aantal keer sprayen. Dan houd je mL per spray over. Doe dat keer vijf. En dan weet je hoeveel ketamine je per mL wil oplossen.

Haplo

Newbie

Ik lees hier volgens mij hoe het moet kan iemand bevestigen dat het op deze manier kan? Moet het wel in kokend water?
Je kunt het ook in gedestilleerd water doen natuurlijk... Zo doen wij het in elk geval.

Samurai

Oke bedankt voor jullie tips ik denk dat ik het water kook en vervolgens met wat lenzenvloeistof ga mixen. Wel vraag ik mij ook af waarom alleen water schadelijk zou moeten zijn?

agapios

Volgens Claude zit er een rekenfout in dit artikel:

Wat het artikel beschrijft: 1 gram ketamine opgelost in een flesje van 10 ml — dat geeft volgens het artikel ~138 microgram per spray. bnnvara

Maar dat klopt niet. Een standaard neusspray levert ongeveer 0,1 ml per verstuiving. Bij 1 gram (= 1.000 mg) in 10 ml:

• Concentratie = 100 mg/ml
  • Per verstuiving (0,1 ml) = 10 mg, niet 138 microgram
138 microgram is een factor ~70 te laag — waarschijnlijk een redactionele fout in het artikel.

Bovenaan