Ketamine rectaal gebruiken?

Twinky

Newbie
Kan je ketamine ook rectaal inbrengen? Ik hou namelijk niet van al dat gesnuif heb het gevoel dat me neus er zwaar van naar de klote gaat. Plus van ketamine snuiven krijg ik een hele smerige metaal achtige geur/smaak in me neus en mond.
Iemand hier ervaring mee? Werkt het goed en kan je het beter in een capsule doen of met water vermengen in en spuitje?
En gaat het niet branden ofzo of (lang) last er van hebben ?

Bobsacamano

Badass junkie
Volgens mij is dit goed te doen. Je moet wel onvervuilde pure Ketamine hebben. Volgens mij kun je het het beste oplossen in gedestilleerd water. En dan met een spuitje inbrengen. Volgens mij moet je dosis ook flink naar beneden omdat je geen potentie verliest door je neus.

hier een topic over pluggen.

viewtopic.php?f=10&t=31765

Twinky zei:
Kan je ketamine ook rectaal inbrengen? Ik hou namelijk niet van al dat gesnuif heb het gevoel dat me neus er zwaar van naar de klote gaat. Plus van ketamine snuiven krijg ik een hele smerige metaal achtige geur/smaak in me neus en mond.
Iemand hier ervaring mee? Werkt het goed en kan je het beter in een capsule doen of met water vermengen in en spuitje?

JackHerrer

Bewuste gebruiker
Ohh ik dacht dat intraveneus hetzelfde was als nasale inname.
Dan doe ik het allebei maar niet. Gewoon oraal en nasaal is voldoende :grin:

ooscaar

Wijs gebruiker
Exceptional Insight zei:
bobsacamano zei:
Weet niet hoor liever een spuitje in mijn arie dan een naald in mijn arm.
Echt? Voor mij niet hoor. Bahbah.
Een naald in je arm lijkt me dan ook niet echt een pretje, vooral met ketamine niet, tenzij een ander het kan toedienen en je zeker weet dat de naald schoon is. Ik sluit me wel bij bob aan eigenlijk, alleen zou ik ook beiden niet doen. Let wel op de naam van de topicstarter. :tearsofjoy:

Twinky zei:
Werkt het goed en kan je het beter in een capsule doen of met water vermengen in en spuitje?
Het schijnt trouwens best goed te doen zijn, als het goed is zou het niet moeten gaan branden. Ik heb zelfs begrepen dat ketamine ook lokaal verdovend moet werken, maar dat weet ik niet zeker.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
ooscaar zei:
Een naald in je arm lijkt me dan ook niet echt een pretje, vooral met ketamine niet, tenzij een ander het kan toedienen en je zeker weet dat de naald schoon is.
Ik heb steriel verpakte naalden. En geen haar op m'n hoofd die er aan denkt om iemand anders het te laten zetten! Zo goed van vertrouwen ben ik niet.

ooscaar zei:
Let wel op de naam van de topicstarter. :tearsofjoy:
Niet op gelet. Ik zei niets :)

ooscaar

Wijs gebruiker
Exceptional Insight zei:
Ik heb steriel verpakte naalden. En geen haar op m'n hoofd die er aan denkt om iemand anders het te laten zetten! Zo goed van vertrouwen ben ik niet.
Maar bij ieder voorlichtingsstukje over ketamine staat juist een grote waarschuwing dat je niet zelf ketamine intraveneus moet toedienen omdat je mogelijk niet meer in staat bent om de spuit uit je arm te halen, bijvoorbeeld in het geval van een k-hole. Of let jij dan bij intraveneus gebruik extra goed op de doseringen?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
ooscaar zei:
Maar bij ieder voorlichtingsstukje over ketamine staat juist een grote waarschuwing dat je niet zelf ketamine intraveneus moet toedienen omdat je mogelijk niet meer in staat bent om de spuit uit je arm te halen, bijvoorbeeld in het geval van een k-hole. Of let jij dan bij intraveneus gebruik extra goed op de doseringen?
Dat heb ik ook wel eens gelezen. Misschien reageert mijn lichaam dan wat traag, maar ik heb nog net genoeg tijd om de rommel op te ruimen en op de bank te gaan liggen. De ampules die ik heb bevatten dan ook "maar" 25 mg. Grotere hoeveelheden IV heb ik geen ervaring mee.

MeejheM zei:
Ket kun je geloof ik gewoon met een kort spuitje in je kont/been/arm zetten, intramusculair.
Dat is inderdaad ook een mogelijkheid.

MeejheM

Badass junkie
ik heb meestal ook 10ml ampullen met 2mg/ml(ketaset/ketalar) zwakker bestaat ook, sterker heb ik nog niet gevonden.

IV of IM innemen is zeker anders qua dosering, uit je spierweefsel word langzamer opgenomen dan in je bloedbaan, maar het blijft ook langer zitten volgens mij. ik kan zelf niet echt aders prikken, dus IV heb ik nooit gedaan, alleen nasaal en IM. oraal is wel eens een poging waard... dat zou een stuk makkelijker zijn.

iemand bekend met dosering en verloop v/d trip bij orale inname?

ooscaar

Wijs gebruiker
Op deze pagina staan richtlijnen. Je moet in ieder geval een stuk meer ketamine gebruiken dan bij nassaal gebruik, laat staan in vergelijking met intraveneus/intramusculair gebruik. De trip duurt dan wel wat langer, piek van 90 minuten als ik het goed heb.

polysix

Newbie
ach gewoon oplossen in lauw water en zo rectaal naar binnen ,dossis is waarschijnlijk iets hoger dan je gewend ben

Bovenaan