Ketamine & sex...

SperSIZEboon

Badass junkie
wat zijn jullie ervaringen hiermee?

ik had het er met mn vriendin over en we willen dit binnenkort wel een keertje proberen :grin:

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik vind het opzich geen aanrader. Je voelt je lichaam zo ver verwijderd, en daarom voelt de seks ook heel onwerkelijk. Het kan best leuk zijn op een aparte manier, maar dan wel met iemand die je echt vertrouwd, en bij wie de seks niet puur lichamelijk is. Tenminste zo vind ik het persoonlijk.

Have fun! :mrgreen:

SperSIZEboon

Badass junkie
TechNora zei:
Ik vind het opzich geen aanrader. Je voelt je lichaam zo ver verwijderd, en daarom voelt de seks ook heel onwerkelijk. Het kan best leuk zijn op een aparte manier, maar dan wel met iemand die je echt vertrouwd, en bij wie de seks niet puur lichamelijk is. Tenminste zo vind ik het persoonlijk.

puur lichamelijk is het sowieso niet bij ons :)

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
SperSIZEboon zei:
TechNora zei:

Ok, dan is het best grappig om eens te proberen... maar ik vind het dus niet echt een aanrader. Ik en mn ex hadden vaak van die huh? momenten... zovan: huh: is dat jouw been? Het is net alsof ik jouw been ben. In die trant, hahaha :mrgreen: Maar niet echt geil dus... :beer:

SperSIZEboon

Badass junkie
TechNora zei:
Ok, dan is het best grappig om eens te proberen... maar ik vind het dus niet echt een aanrader. Ik en mn ex hadden vaak van die huh? momenten... zovan: huh: is dat jouw been? Het is net alsof ik jouw been ben. In die trant, hahaha :mrgreen: Maar niet echt geil dus... :beer:
gewoon humorsex dus :grin: dat hebben wij sowieso al vaak genoeg dus dat zit wel goed :grin:

we verwachten er ook niks van, gewoon keertje proberen en anders gewoon maar lekker genieten van de ketamine

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Nog nooit gedaan, heb ook totaal niet de behoefte aan seks onder invloed van keta.... Het lijkt me eerlijk gezegd ook maar een vage bedoening. :confused:

Spor

Wijs gebruiker
Lol kan me er neit echt iets bij voorstellen :P

T zou wel kunnen denk ik, maar zo veel leukere dingen die je kan doen tijdens keta :hearteyes: en zoveel andere drugs die sex wel zo veel leuker maken.

Dus het zal wel gaan maar... waarom ?

Atropa

Bewuste gebruiker
Haha. Je noemt nu nèt een drugs die samen met Salvia geen erotiserend of lust versterkende eigenschappen heeft. Ik heb er wel grondig naar gezocht maar kan met stelligheid beweren dat het nagenoeg geen verrijkende invloed heeft op welke seksuele beleving dan ook.

Lichamelijk en geestelijk ben je te ver van ieder en alles verwijderd en zelfs bij lage doseringen is werkelijk alles te neutraal om in op te gaan. Op Ket is nergens iets aan, behalve muziek en jezelf als bestaand wezen.

Soms vraag ik me af waarom er ledematen aan me vastzitten, stukken aanhangsel vormen alleen maar extra gewicht. :grin:

Als ik iemand vastpak om z'n middel is het net alsof mijn arm zich in haar of hem bevind. Misschien dat een gevoel kan opwekken van echt verbonden zijn. Maar dat besef komt pas nadat het Ket bijna verdwenen is. Op het moment zelf is het O_O

Djo

Badass junkie
TechNora zei:
SperSIZEboon zei:
TechNora zei:

Hahahaha! TechNora. :grin:

Het lijkt me best vaag om dit een keer uit te proberen, maar moet de juiste persoon nog tegenkomen met wie ik dit dus wel eens een keer ga uitproberen. Is tot op heden nog niet gebeurd. Heb alleen een trauma aan sex op drugs overgehouden! Dus hij moet ECHT GOED uit de hoek komen, want nu heb ik dus als ik iets op heb geen enkele zin om dan ook maar iets wat met sex te maken heeft uit te voeren! :(

Je hebt alle ingredienten in huis Boontje, vertrouwde relatie en keta, dus wens ik jullie alvast veel vaagheidse sex! :P :hearteyes:

DreamWeaver

Badass junkie
deadlock zei:
Dat je halverwege denkt; "Waar ben ik eigenlijk ook alweer mee bezig"

:mrgreen:

Ga eens libidoforte (m) of libidofemme (v) slikken, -verkrijgbaar bij de smartshop- Je kan niet meer slapen, je bent ontzettend geil maar tegelijkertijd ook weer niet, je hebt hoofdpijn en weet eigenlijk niet waar de neuk je nou eigenlijk mee bezig bent :P :hearteyes: :beer:

Spor

Wijs gebruiker
DreamWeaver zei:
Je kan niet meer slapen, je bent ontzettend geil maar tegelijkertijd ook weer niet, je hebt hoofdpijn en weet eigenlijk niet waar de neuk je nou eigenlijk mee bezig bent :P :hearteyes: :beer:

En waarvoor neem je het dan ? :P

Djo

Badass junkie
Er was afgelopen vrijdag een programma op, komt overigens elke week, heel laat. Hierin vertelde een man over sex met ketamine en hij vond het heerlijk. Hij kreeg het gevoel of hij het bed deelde met meerdere vrouwen. Hele harem. :)

Wel een optie misschien voor als je dus graag met meerderen tegelijk sex wilt hebben, maar je partner daar niks voor voelt. :grin:

belg_limburger

Experimenterende gebruiker
Heb dit is geprobeert, ma was op parking in auto bij afterclub, maar had toen ook vloei op (ghb) dus combo.

Het ging eerlijk gezegd niet omdat ik heel de tijd dacht dat we vreselijk hard achteruit aan rijden waren. Ook als ik aan haar kwam leek ze van me weg te gaan door de snelheid die de wagen had.

Denk misschien thuis rustig op vertrouwens plaats dat dit kan lukken als je tenminste niet in een hole zit want dan breng je er niks van.

Blizy

hahaha daar had ik t laatst nog met een paar vrienden van me over,
we zijn tot de conclussie gekomen dat we waarschijnlijk niet eens aan sex
hebben toe zouden komen.

als ik behoorlijk wat keta op heb snap ik namelijk niets meer
en vind ik dat super lach wekkend! :tearsofjoy:
dus waarschijnlijk niet egt de moeite waard om uberhaupt sex proberen te hebben
in die status :P

Mindgamer

Badass junkie
Het is nog nooit voorgekomen, dat ik sex had tijdens een keta roes.
Dit ga ik zeker wel proberen in de toekomst :grin:

Tante Ket

Met een kegeltje ( keta en GHB) op is de sex echt superlekker hoor!!wel goed doseren! Flinke punt Ket en theelepel ghb....proberen waard! :)

Lijkt me helemaal niks persoonlijk. Als ik ketamine ga snuiven verdwijnt mijn libido als sneeuw voor de zon en ga ik lekker in mijn eigen wereld zitten. Voel mijn eigen lichaam al nauwelijks..Is denk ik niet de combo voor mij.
LSD is een heel ander verhaal, dan voel je alles nog gewoon en de trip vind ik persoonlijk ook vele malen humoristischer dan ketamine.

Fronske

Belezen gebruiker
Ik vind het geen goede combo.

Je voelt er fysiek minder van want je bent verdoofd, plus mentaal is het moeilijk om te focussen. Ik gaf het gewoon op na een kwartiertje.

Dopezilla

Badass junkie
Ketamine en seks vond ik nogal tegenvallen. De motoriek van een drie-jarige, gecombineerd met de attention-span van een goudvis werkt niet echt voor mij.

Daarbij ben je ook nog eens behoorlijk verdoofd, dus daar hoef je het ook niet voor te doen.

Misschien dat het met wat pep erbij wel interessant kan worden, though.

Olle

Oom Klaas

Badass junkie
Op een kleine portie paddo's heb ik dat nog wel,
maar op ketamine zou ik het me echt niet kunnen bedenken.

azgaza

Badass junkie
Ik heb een keer sex gehad op de combinatie hoge dosis LSD en ketamine, en dat was oprecht het raarste wat ik ooit meemaakte qua sex.

Mijn vriend heeft nu ook eindelijk eens ketamine geprobeerd en vond het leuk genoeg voor herhaling; dus gaan we ook maar eens enkel ketamine en sex uitproberen, gewoon omdat het vast ook heel raar is, en ik vind rare dingen meestal wel boeiend.

Biertje

Bewuste gebruiker
Hmm, ik zie het al gebeuren... Kom ik op de catwalk met de ketwalk naar mijn bed toegewaggeld, probeer ik m'n vriendin te zoenen en lukt het niet omdat ik in een hele nare positie zo chill lig dat ik eigenlijk niet meer wil en kan bewegen...

She would'nt appreciate it.

W.F.L.

Badass junkie
Kan het me ook niet voorstellen, ik word van drugs (bar uitzonderingen) zowiezo niet geil maar als een drug me absoluut beneemt van sexdrift dan is het wel ketamine. :tearsofjoy:

sarcasm

Bewuste gebruiker
ketamine en sex... zo goed als onmogelijk lijkt mij, ketamine is een spierverslapper en een lul is een spier... Lijkt me niet zo'n geweldige combi. Of je moet een vrouwtje aan de keta zijn en een mannetje zonder...

Drientje

DF-koning
sarcasm zei:
ketamine en sex... zo goed als onmogelijk lijkt mij, ketamine is een spierverslapper en een lul is een spier... Lijkt me niet zo'n geweldige combi. Of je moet een vrouwtje aan de keta zijn en een mannetje zonder...
Een lul is geen spier. Een lul is een zwellichaam.

Oh en keta is geen spierverslapper, het is een dissociatief verdovend middel.

sarcasm

Bewuste gebruiker
Drientje zei:
sarcasm zei:
Een lul is geen spier. Een lul is een zwellichaam.

Oh en keta is geen spierverslapper, het is een dissociatief verdovend middel.

Zwellichaam, nooit van gehoord maar het zal wel kloppen. Biologie was niet mijn sterkste vak, zolang ik maar weet wat ik moet doen met een zwellichaam maakt het me niet uit hoe het beestje genoemd word.
Maar voor zover ik weet is keta een anesthetica, en een van de uitwerkingen daarvan is verslapping van de spieren. ikzelf heb daar iig wel altijd last van.
Al die dure woorden... Dat onthou ik echt niet allemaal...

Bovenaan