ketamine verslaving

aaronvk

Experimenterende gebruiker
hallo allemaal.
ik ben aaron en ben verslaafd.

ik snuif best veel en ik moet steeds meer gebruiken om het effect te voelen.
soms snuif ik 4 gram in 1 dag weg.

kan ik hier dood aan gaan en hoe schadelijk is het ?
ik krijg al hulp maar ik sta op een wachtlijst voor een afkick kliniek.

ik ben bang dat als ik nogmeer gebruik dat ik straks ineens doodval ofzo.

ben nu trouwens ook onder invloed maar ik weet het echt niet meer.

Spyro

DF-koning
Je blaas kan wel uit elkaar vallen. En uiteindelijk kun je daar aan doodgaan, dus ja. Het is heel schadelijk voor je organen. Vooral je nier/blaas-stelsel.

Ik ben ook Ketamine verslaafd geweest. Iets meer dan 200 dagen clean maar ik loop ook bij het ziekenhuis iedere week om te herstellen.

aaronvk

ik gebruik nu 4 maanden, maar kan nu al niet meer zonder.
ik word soms ook heel duizelig

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
Goed dat je in ieder geval hulp hebt gezocht en je op de lijst staat. Kan soms lang duren helaas..
Maar het goede begin is er wel, namelijk het erkennen en hulp zoeken, dus goed gedaan!

Ik heb zelf geen verstand van een verslaving aan ketamine, maar wellicht is het een poging waard om zelf rustig al wat af te bouwen in je hoeveelheid om jezelf voor te bereiden voor de kliniek?

Elke milligram minder per dag is winst voor jezelf en je lichaam!

Green Dude

Belezen gebruiker
Zoals Spyro al heeft vermeld doet de meeste schade zich voor aan de blaas bij chronisch gebruik. Ook opletten bij grote hoeveelheden voor onregelmatige ademhaling en ademhalingsdepressies, zijn zeer gevaarlijk en zeker als je alleen bent.

Veel succes in ieder geval met je afkick, ik geloof in je!

aaronvk

Zoals Spyro al heeft vermeld doet de meeste schade zich voor aan de blaas bij chronisch gebruik. Ook opletten bij grote hoeveelheden voor onregelmatige ademhaling en ademhalingsdepressies, zijn zeer gevaarlijk en zeker als je alleen bent.

Veel succes in ieder geval met je afkick, ik geloof in je!
over dat adem halen. heb ik wel eens gemerkt dat ik ineens uit het niets naar lucht moet happen. dat vind ik soms wel shockerend.

Spyro

DF-koning
over dat adem halen. heb ik wel eens gemerkt dat ik ineens uit het niets naar lucht moet happen. dat vind ik soms wel shockerend.
Bereid je ook voor op k-kramps met jouw hoeveelheden. Ik dacht oprecht dat ik doodging. Die aanvallen kunnen uren/dagen duren. Ik heb 8 uur lang jankend op de grond gelegen, kruipend naar een warme douche en ben daar gaan liggen tot het over was...

Als je nog niet weet wat dat is, moet je jezelf sowieso even inlezen. Die pijn gun ik je echt niet. Let een beetje op jezelf!

aaronvk

Bereid je ook voor op k-kramps met jouw hoeveelheden. Ik dacht oprecht dat ik doodging. Die aanvallen kunnen uren/dagen duren. Ik heb 8 uur lang jankend op de grond gelegen, kruipend naar een warme douche en ben daar gaan liggen tot het over was...

Als je nog niet weet wat dat is, moet je jezelf sowieso even inlezen. Die pijn gun ik je echt niet. Let een beetje op jezelf!
ja ik heb dat weleens gehad toen ik 4 dagen niks ophad. ik kon niet plassen omdat voor mijn gevoel er een mes voor mijn plasbuis heen ging.
of ik kreeg ongelooflijk veel last van buikpijn en buikkrampen

Spyro

DF-koning
ja ik heb dat weleens gehad toen ik 4 dagen niks ophad. ik kon niet plassen omdat voor mijn gevoel er een mes voor mijn plasbuis heen ging.
of ik kreeg ongelooflijk veel last van buikpijn en buikkrampen
Echt aanvallen of alleen krampen? Daar zit nog een verschil in.

Als je een branderig gevoel krijgt met plassen, zou ik echt gaan minderen.

Ik zelf kon na mijn verslaving mijn plas niet meer ophouden en ik had dagen dat ik 30-40 keer naar de wc toe moest en er steeds maar een paar ml uit kreeg. Continu aandrang, kon niet eens het huis uit om boodschappen te doen. Regelrechte hel is het. Loop nu bij het ziekenhuis voor blaas behandeling.

Een jongen met wie ik contact heb, heeft zijn blaas moeten laten verwijderen door Ketamine. Denk na alsjeblieft... Zo wil je niet eindigen, bespaar jezelf die ellende.

Deave

hallo allemaal.
ik ben aaron en ben verslaafd.

ik snuif best veel en ik moet steeds meer gebruiken om het effect te voelen.
soms snuif ik 4 gram in 1 dag weg.

kan ik hier dood aan gaan en hoe schadelijk is het ?
ik krijg al hulp maar ik sta op een wachtlijst voor een afkick kliniek.

ik ben bang dat als ik nogmeer gebruik dat ik straks ineens doodval ofzo.

ben nu trouwens ook onder invloed maar ik weet het echt niet meer.
Ik ben zelf nooit verslaafd geweest maar wil wel even zeggen dat ik trots op je ben dat je zelf aan de bel trekt

you can do this!

aaronvk

Echt aanvallen of alleen krampen? Daar zit nog een verschil in.

Als je een branderig gevoel krijgt met plassen, zou ik echt gaan minderen.

Ik zelf kon na mijn verslaving mijn plas niet meer ophouden en ik had dagen dat ik 30-40 keer naar de wc toe moest en er steeds maar een paar ml uit kreeg. Continu aandrang, kon niet eens het huis uit om boodschappen te doen. Regelrechte hel is het. Loop nu bij het ziekenhuis voor blaas behandeling.

Een jongen met wie ik contact heb, heeft zijn blaas moeten laten verwijderen door Ketamine. Denk na alsjeblieft... Zo wil je niet eindigen, bespaar jezelf die ellende.
probleem is dat ik nu geen pijn meer heb bij het plassen. terwijl ik wel echt veel gebruik. als je er veel bij drinkt moet het volgensmij minder zijn

Spyro

DF-koning
probleem is dat ik nu geen pijn meer heb bij het plassen. terwijl ik wel echt veel gebruik. als je er veel bij drinkt moet het volgensmij minder zijn
Oh, geloof me. Als je zo doorgaat krijg je alsnog plas problemen. Ik had tijdens mijn gebruik ook geen last. Tot ik stopte, toen begon de hel.

Ik zeg dit niet om je te kloten hè. Maar je moet dit echt niet onderschatten.

aaronvk

Oh, geloof me. Als je zo doorgaat krijg je alsnog plas problemen. Ik had tijdens mijn gebruik ook geen last. Tot ik stopte, toen begon de hel.

Ik zeg dit niet om je te kloten hè. Maar je moet dit echt niet onderschatten.
oh shit . uhm ik ga me even mentaal voorbereiden.

Spyro

DF-koning
Succes!

Ik heb zo weer een afspraak in het ziekenhuis voor m’n blaas... Misschien een beetje motivatie om vandaag te minderen als het je lukt? 😘

aaronvk

Ben nu 1 dag zonder ketamine en heb vanochtend zo verschrikkelijk veel pijn gehad in mijn borst en buik, ik dacht dat ik dood ging. Heb geschreeuwd naar mensen of ze de huis arts post konden bellen en elke seconde leek een hel te zijn. Ik zag het leven echt niet meer zitten. Zo verschrikkelijks heb ik nog nooit mee gemaakt. Heb de heledag al paracetamol lopen slikken omdat het steeds maar terug kwam. Maar heb geen keta meer gebruikt, ik denk de heletijd dat het elke dag beter word en door die gedachten blijf ik volhouden. Heb vanavond wel de neiging gehad om weer te nemen omdat ik me dan weer even goed voel, maar gelukkig heeft mijn vriendin mij tegen gehouden en een pizza besteld als afleiding. Nu lig ik in mijn bed en zweet me de peenen uit. Ben echt bang dat ik doodga ofz. Heb de heledag al paniek aanvallen ook door mijn ptss denk ik. Ik hoop echt dat dit snel over is want ik voel me best wel zwaar klote.

Spyro

DF-koning
Ben nu 1 dag zonder ketamine en heb vanochtend zo verschrikkelijk veel pijn gehad in mijn borst en buik, ik dacht dat ik dood ging. Heb geschreeuwd naar mensen of ze de huis arts post konden bellen en elke seconde leek een hel te zijn. Ik zag het leven echt niet meer zitten. Zo verschrikkelijks heb ik nog nooit mee gemaakt. Heb de heledag al paracetamol lopen slikken omdat het steeds maar terug kwam. Maar heb geen keta meer gebruikt, ik denk de heletijd dat het elke dag beter word en door die gedachten blijf ik volhouden. Heb vanavond wel de neiging gehad om weer te nemen omdat ik me dan weer even goed voel, maar gelukkig heeft mijn vriendin mij tegen gehouden en een pizza besteld als afleiding. Nu lig ik in mijn bed en zweet me de peenen uit. Ben echt bang dat ik doodga ofz. Heb de heledag al paniek aanvallen ook door mijn ptss denk ik. Ik hoop echt dat dit snel over is want ik voel me best wel zwaar klote.
Rustig aan. Komt goed. De meeste mensen zeggen dat er geen afkick bij Ketamine zit maar ik had precies hetzelfde als jij. Ik ging ook enorm zweten. Na een paar dagen ga je je echt veel beter voelen en de cravings zijn de eerste paar dagen het zwaarste. Paniekaanvallen heb ik ook... Zeker als je lijf zo is uitgeput.

Lief van je vriendin, fijn dat je steun krijgt!

Spyro

DF-koning
You can do it man! Denk aan de pijnen die je hebt gehad. Als je door blijft snuiven worden de aanvallen erger en erger, en langer en langer. Dit is het goede moment om te stoppen voordat je jezelf permanente schade aanbrengt.

Je bent sterker dan je denkt. Je bent sterker dan dat witte poedertje! Dat witte poedertje brengt je op dit moment niets meer dan alleen maar meer ellende en pijn. Hou vol!!

Bovenaan