• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ketamine + wiet, herinneringen ophalen..

Mindless1985

Badass junkie
Zo... dat was me wat. Op m'n 1e paddo trip na de meest indrukwekkende drugs ervaring ooit. Ik zal vanaf het begin beginnen:

Ik zou samen met Joris eigenlijk aan de ketamine gaan vanavond, maar ik heb mijn deel dus al eerder gebruikt ivm m'n kiespijn. Ik had nog ongeveer 120 mg over en die was voor Joris, die om 8 uur me bij m'n ouders op zou komen halen. Ik maar wachten en wachte, en geen Joris. Beetje computeren, beetje kleppen met m'n ouders, tot een uur of 9, en bedenk me dan m'n mail eens te checken. Jup, mailtje van Joris dat ie ziek is.. ik vond het erg jammer, ik zie Joris niet zo vaak en het is echt een goede kerel. Ik dus maar in m'n eentje naar R om te pokeren. Ongeveer 8 mensen zijn daar, en maar 1tje kende ik nog niet, de rest redelijk tot heel goed. Kevin speelde niet mee omdat hij geen geld had en verveelde zich dus een beetje, voelde zich niet al te goed omdat hij geen pep meer had en de vorige nacht had doorgehaald dus heb maar twee potjes gespeeld en ben toen een beetje bij Kevin gaan zitten. Beetje gepraat en opeens uit het niets bedacht ik me dat ik die keta nog had. Ik even aan iedereen vragen of mensen er problemen mee hadden (7 vd 9 die op dat moment aanwezig waren hadden zelf ook harddrugs op en de rest wel alcohol of wiet) en dat was niet zo. 60 mg is te weinig voor een echt leuke ervaring dus ik heb het maar allemaal in een keer gebruikt. Zie hier de tijdlijn en hoe het verder ging:

T0.00: Eerste 50 mg verdwijnen in m'n neus.

T0.05: Tweede 50 mg verdwijnen in m'n neus.

T0.10: Laatste 20 mg verdwijnen in m'n neus, begin me al zwaar te voelen en m'n motoriek wordt minder.

T0.15: Lopen begint meer op schuifelen te lijken en ik heb sterk de neiging te gaan zitten dus ik ga lekker relaxed op een stoel zitten.

T0.20: Het echte ketamine gevoel begin ik te voelen en ik heb er zin in, lopen of staan zit er niet meer in en ik praat een beetje met Kevin, wat niet al te makkelijk meer gaat, omdat ik me niet heel goed kan concentreren. Kevin vraagt of ik op de bank wil liggen en daar had ik wel zin in. Hij helpt me even de bank op en daar ga ik lekker liggen met m'n ogen dicht. De CEV's die ik toen kreeg waren echt heel raar, een beetje als Ellesdee's avatar met in het midden kleine figuurtjes, zoals een smurf, een hond, een auto allemaal heel klein, een tegelijk en alles was in zwart-wit.

T0.30: Ik heb een constante behoefte ergens aan alleen weet ik de hele tijd niet wat en dat ergert me een beetje. Opeens weet ik het, ik heb zin in een joint, dus ik vraag Kevin een jointje te draaien, wat hij met alle plezier voor me doet. Na een hijs of 5 voel ik dat ik genoeg heb gehad, ook omdat ik al meer dan een week niet had geblowed.

T0.35: De joint hakt er hard in, en de hallucinaties worden veel kleurrijker en groter. Ik kom op eens achter iets heel tofs, en dat is als ik ergens aan een situatie of plaats denk dat ik dat gewoon voor me zie. Op deze manier heb ik de aarde bekeken vanaf de maan, heb ik in een vliegtuig gezeten, ik was een race auto in een autorace en liep ik door een straat 2 kilometer verderop, allemaal levensecht. De beelden flitsen steeds sneller en sneller achter elkaar door en ik krijg minder en minder controle erover. Opeens stoppen de beelden met fantasie zijn en zie ik allemaal herinneringen van belangrijke en onbelangrijke gebeurtenissen in m'n leven voorbij flitsen. Ik zal er een aantal opnoemen, maar er zijn er nog veel en veel meer geweest:

• M'n beste vriend van de basisschool, toen we samen achter de Sega zaten. (Ik voelde me ontspannen en goed)
  • Toen ik op de basisschool door een groepje van acht jongens van mijn leeftijd in elkaar geslagen ben. (Ik voelde me precies als op dat moment, angstig en hulpeloos)
  • Ik zag mezelf in de wereld van Diablo II, waar ik een tijd lang echt aan verslaafd ben geweest. (Ik voelde de adrenaline door me heen pompen zoals ik toen ook vaak had)

• M'n eerste tongzoen. (Ik voelde me helemaal warm van binnen, heel speciaal)
  • M'n eerste keer sex. (Ik voelde me super gespannen)
  • Geboorte van m'n jongste broertje. (Blij en heel ongelukkig tegelijk, hij is 3 maanden te vroeg geboren en er was maar heel weinig kans dat hij het zou overleven)
  • Moeilijke tijden op school.
  • Super mooie tijden op school.
  • Het telefoontje van m'n ouders toen ze vertelden dat m'n nichtje voor de trein is gesprongen.

Er zijn nog wel 1000 andere herinneringen voorbij geflitst, sommigen waar ik echt al jaren niet aan gedacht had.

Ik vind trippen leuk, alleen m'n eerste trip (paddo's) was echt leerzaam, op een manier dat ik echt anders tegen het leven ben gaan aan kijken. De rest van m'n trips waren gewoon leuk, gezellig en apart, niet leerzaam. Een ding heb ik van deze trip geleerd, en dat is: Hecht waarde aan je geschiedenis, want daaruit ben je voor een groot deel gegroeid. Herinneringen hebben opeens een stuk meer waarde voor me, goede en slechte.

Na een drie kwartier herinneringen ophalen begon ik weer wat terug op aarde te komen en vooral gewoon nog loom en stoned voelen, lekker nuchter worden.

Sommige mensen die aanwezig waren dachten dat ik gewoon in slaap was gevallen, zo stil lag ik daar op de bank. Ik heb blijkbaar 2x iets gezegd tijdens het zware hallucineren en dat was: "Ik ben op de fucking maan!" en "Ik ben een race auto".

Achteraf gezien ben ik eigenlijk wel blij dat Joris ziek was want anders had ik dit niet mee gemaakt.. ik ben er echt blij mee :)

Was dit nou een echte K-Hole? Of zat ik er tegen aan? Ik weet wel dat de wiet een rol heeft gespeeld, en ik weet ook dat ik geen keta meer doe zonder wiet :P Het was geen good or bad trip, meer gewoon ervaren. Ik was te verwonderd om me er goed of slecht bij te voelen.

nutsss

Wijs gebruiker
zoo heee. Dzy dus het waren beelden alsof je ze op dat moment beleefde of was het meer een droom-toestand?

Ga je het vaker proberen?

Mindless1985

Badass junkie
Het waren beelden alsof ik ze op dat moment meemaakte, vanuit mijn perspectief en met de bijhorende gevoelens erbij. Alleen wist ik nog wel dat het niet echt zo was, wist ik waar ik dat moment echt was en ook wanneer dit wel gebeurd was.

Ik ga zeker weer een keer zo ver proberen te komen, alleen niet in de nabije toekomst, over een maandje ofzo :)

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Wat een indrukwekkende trip, vol pieken en dalen. Interessant hoeveel je kunt ervaren in zo'n korte tijd!

Intoxicated

Wijs gebruiker
Mooi overzichtelijk report. Ik wordt echt steeds nieuwsgieriger naar keta op deze manier. Wel jammer dat je zo 'incapacitated' bent, maar daar maak je je op dat moment zelf vast ook niet druk over.

Mindless1985

Badass junkie
Vandaag is me echt iets bizars overkomen..

M'n slechtste herinnering die boven werd gehaald tijdens m'n trip van zaterdag was waarschijnlijk wel dat telefoontje van dat m'n nichtje zich voor de trein gegooid heeft.. ik zag vandaag in de buurt van het station een trein naar zo'n schoonmaak ding rijden met bloed aan de voorkant.. echt erg :(

Djo

Badass junkie
Wow bijzonder mooi geschreven. Ik had 'm toch al vorige week gelezen, maar hem 'm gewoon nog een keer gelezen.
Good Tripreport. :wave: Misschien, dat ik zo ook eens een ga maken.

Mindless1985

Badass junkie
Ik had het vandaag met Psycho eens over deze trip, en ik bedacht me dat ik sindsdien geen ket meer heb gehad. Ik denk ook niet dat dat nog any time soon gaat worden (niet in deze hoeveelheid iig). Wel heftig.

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Mooi reportje! Interresant spul, keta. Die hallucinaties doen me denken aan Salvia, maar dan met wat meer controle.

En gecondoleerd nog met je nichtje :( al is dat vast wat laat

Bovenaan