Ketamine...

looyke

Experimenterende gebruiker
Mensjes, ff een vraagje..

Wat vragen ze in jullie omgeving nou voor een gram keta?
Hier zijn de prijzen op t moment fucking hoog...de wouten hebben alles schoon geveegd en er zijn dus veel dealers in de bak beland, dus er is moeilijk aan te komen, BALEN!!

DreamWeaver

Badass junkie
Special K is niet heel erg makkelijk om hier in de buurt aan te komen, tel er een eurotje of 30 voor neer per gram.

Fishhead07

Wijs gebruiker
SperSIZEboon zei:
hebben jullie kristallen of poeder?

ik had poeder. maar wil juist graag kristalle :grin: maarja zoals je kan lezen heb geen dealer :( dus ook geen drugs :P alleen wat ik nog op voorraad heb en das niet veel.

wat pille en kristalle en een g'tje :(

Fishhead07

Wijs gebruiker
Klopt helemaal, keta doe je lang mee in principe(ligt natuurklijk aan je gebruik en je tolerantie, maar is bij sos hetzelfde ik doe lang met 1 gram terwijl een beetje gebruiker het in een avondje of minder erdoorheen snuift). Maar 60 euro is duur normaal prijs is tussen 25 / 35 euro.

Maarja misschien is die van 60 wel goede kwaliteit he. Kijk je kan ook sos voor 35 euro kopen maar ook voor 70 tja zit natuurlijk wel verschil tussen.

:)

xcrement

Belezen gebruiker
wat ik me bij die prijzen dan wel afvraag is dat een flesje ketanest van 500mg 17€ kost, en dan moet je er nog zien aan te geraken. Dus ik denk dat die keta wel altijd serieus versneden is dan?

Fishhead07

Wijs gebruiker
Geen idee. Normale prijzen zijn 25 / 35 de gram.

De samenstelling en de puurheid geen idee. Je hebt het als kristalle of als poeder en als je mzzl hebt kan je ergens vloeibare jatten of kopen :P en dan zelf maken :grin:

Maar geloof mij de eerste paar keer keta je geniet met volle teugen :grin: tenminste ik wel!!!!! dus die kwaliteit en puurheid zit wel goed :wink:

keta :hearteyes: :hearteyes:

kan neit wachten tot de volgende keer keta, maarja moet ik eerst hebben :cry:

:wave:

Wartaal

Belezen gebruiker
GabberSnoePie zei:
slipperman89 zei:
clubmaster zei:
:hearteyes: special K 60 euro!!!
:openmouth:

je moet t er voor over hebbe hé, je kan ook zo denken sos is 50 eurie en dat is binne 3 uur op en keta doe je volgens mij wle redelijk lang mee omdat je maar 1 a 2 puntjes nodig hebt voor een lekkere trip :P
Eerst betaalde ik 15 euro voor super goede kristal ket. (was iemand die ik kende). Helaas doet ie er nu niet meer in. Nu betaal ik normaal 25 euro voor kristal ket (alleen maar kristallen en geen poeder) en 15 euro voor wat mindere ket waarvan je nog gaat slapen ook :/ lijkt wel slaapmiddel doorheen te zitten ofzo.

Alleen aangezien ik nogal vaak die kristal ket ga halen krijg ik hem nu voor 20 euro mee.

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
looyke zei:
Mensjes, ff een vraagje..

Wat vragen ze in jullie omgeving nou voor een gram keta?
Hier zijn de prijzen op t moment fucking hoog...de wouten hebben alles schoon geveegd en er zijn dus veel dealers in de bak beland, dus er is moeilijk aan te komen, BALEN!!

Waar kom je vandaan?

Bovenaan